• Rīga
    Mostly cloudy
    11°C
     
11/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Lai arī mūsdienās ikviens uzņēmums apzinās sava zīmola spēku un vērtību, zīmola veidošana ir kļuvusi vēl sarežģītāka un svarīgāka. Jāņem vērā tas, ka cilvēki visbiežāk brendus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Tāpat zīmols ir veids, kā atšķirt sevi no konkurentiem. Lai gūtu panākumus, vismaz reizi gadā ir nepieciešams veikt zīmola novērtēšanu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana: “Zīmols ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu uzņēmuma tēlu un reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību iespējams paust uzņēmuma komunikācijas prasmes un vērtības.”

Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs jums noskaidrot esošo un vēlamo zīmola pozīciju, kuru ietekmē emocionālie un racionālie faktori. Šī informācija ir nozīmīga, jo ļauj plānot nākamos soļus, kas var palīdzēt jums mainīt zīmola pozicionēšanu vēlamajā virzienā.

“Lielākā daļa uzņēmēju zina, ka patērētāji ne tikai meklē vērtību uzņēmuma izstrādājumam vai pakalpojumam. Lai konkurētu tirgū, kas piesātināts ar izvēli, zīmoliem ir jāpaziņo patērētājiem ne tikai par to, ko viņi dara, bet arī par to, kas viņi ir, kāpēc viņi to dara. Zīmola novērtēšanas pētījums ir lieliska iespēja apzināt nepieciešamos uzlabojumus,” piebilst SDTIC vadītājs.

Novērtējot zīmolu iespējams uzzināt vai patērētāji to atpazīst, ar ko tas tiek asociēts, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem, kādas emocijas rada zīmola pieminēšana, cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu, kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju u.c.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

895 skatījumi




Video

Lembergs: Bordāna sagādātās sankcijas ir atspēlējušās visām Latvijas ostām

26/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Tieslietu ministra Jāņa Bordāna (JKP) iniciētās ASV sankcijas ir sasniegušas savu mērķi – kravu apgrozījums Ventspils ostā krities uz pusi, norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs, vienlaikus...

Lasīt tālāk
Video

Produktu testēšana – veids, kā uzzināt, kādas produktu koncepcijas klientiem patīk vislabāk

26/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Produktu ražošana un piedāvāšana tirgū nekad nav viegls process – pat pieredzējušākie uzņēmēji nereti cīnās, lai pieņemtu pareizos lēmumus attiecībā uz produkta dizainu, cenu, tirdzniecības...

Lasīt tālāk
Video

Pretēji iepriekš solītajam, “airbaltic” atlaiž arī ar “Airbus” lidojošos pilotus

25/05/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Valdība šomēnes nolēma “airBaltic” piešķirt 250 miljonus eiro un norakstīt senu 36 miljonu aizdevumu. Pretī aviokompānija sola jau pēc pāris gadiem atsākt pelnīt. "airBaltic” krīzes...

Lasīt tālāk
Video

Efektīva organizācijas iekšējā komunikācija – tas, kas nosaka uzņēmuma panākumus ilgtermiņā

22/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Jebkura uzņēmuma neatņemama darbības sastāvdaļa ir iekšējā komunikācija. Efektīva iekšējā komunikācija palīdz nodrošināt, ka visa komanda strādā vienoti, lai sasniegtu kopēju mērķi....

Lasīt tālāk
Video

2020. gada 1. ceturksnī bezdarba līmenis Latvijā bija 7,4 %

22/05/2020

2020. gada 1. ceturksnī bezdarba līmenis Latvijā bija 7,4 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Darbaspēka apsekojuma rezultāti. Salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, bezdarba...

Lasīt tālāk
Video

Asociācija: EM atbalsta pasākumi viesmīlības biznesam nesasniegs vajadzīgo mērķi

21/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Ekonomikas ministrijas (EM) piedāvājums viesmīlības un izmitināšanas uzņēmumiem iziešanai no Covid-19 krīzes ir pareizs virziens, taču tas nebūs pareizais risinājums nozarei, šorīt intervijā...

Lasīt tālāk
Video

Reklāmu testi ir vienmēr aktuāli esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu sagatavošanā

20/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem...

Lasīt tālāk
Video

airBaltic atsāk lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem, Minheni un Berlīni

19/05/2020

Ar Latvijas Republikas Satiksmes ministrijas speciālo atļauju airBaltic 2020. gada 25. maijā atsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem un Minheni, bet no 2020. gada 1. jūnija lidojumus...

Lasīt tālāk
Video

Reirs vēlmi pēc samazināta PVN tūrismā un sabiedriskajā ēdināšanā nosauc par nozares apsēstību

19/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Vēlme pēc samazinātās pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likmes 5% apmērā tūrismā un sabiedriskai ēdināšanā ir nozares apsēstība, šorīt intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes"...

Lasīt tālāk
Video

Strauji pieaug pieprasījums pēc uzņēmumu darbības novērtējuma

18/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Ikviens tālredzīgs uzņēmums domā par savas organizācijas attīstību – tieši tāpēc vadītāji bieži veic uzņēmuma darbības novērtējumus, kas palīdz saprast, kādas izmaiņas jāveic,...

Lasīt tālāk