• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
20/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.

“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.

“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.

Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

1,109 skatījumi




Video

Pārtikas atkritumu apjoms Latvijā joprojām liels – visvairāk to rodas mājsaimniecībās

18/07/2025

Latvijā 2024. gadā radīti vairāk nekā 269 tūkstoši tonnu pārtikas atkritumu. Gadā vidēji viens iedzīvotājs saražo 144 kg pārtikas atkritumu. Jaunākie pētījuma dati liecina, ka vislielākais...

Lasīt tālāk
Video

Sprindžuks: Rīgas osta ir neatņemama pilsētvides un ekonomikas daļa

17/07/2025

Rīgas osta ir pilsētas ekonomikas un infrastruktūras stūrakmens, kas stiprina Latvijas saikni ar pasauli. Sadarbība starp valsti, Pierīgas pašvaldībām, uzņēmējiem un ostas vadību ir būtiska,...

Lasīt tālāk
Video

Faktiskā bezdarba līmenis jūnijā bez izmaiņām

17/07/2025

2025. gada jūnijā faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,8%, un tas ir palicis nemainīgs, gan salīdzinot ar šā gada maiju, gan 2024. gada jūniju, liecina Centrālās statistikas pārvaldes...

Lasīt tālāk
Video

Maijā tūristu mītnēs par 9,4% vairāk viesu nekā pirms gada

16/07/2025

2025. gada maijā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 250,3 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 9,4% pieaugumu pret 2024. gada maiju, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Viesi...

Lasīt tālāk
Video

AS “Augstsprieguma tīkls” tarifa izmaksas saglabāsies nemainīgas; tarifs elektroenerģijas lietotājiem nepieaugs

16/07/2025

Trešdien, 16. jūlijā, klimata un enerģētikas ministrs Kaspars Melnis tikās ar AS “Augstsprieguma tīkls” (AST) vadības pārstāvjiem, lai pārrunātu AST tarifu projektu 2026.–2028. gadam....

Lasīt tālāk
Video

LTRK indekss: Optimisms uzņēmēju vidū pieaug, cerības par uzņēmējdarbības vides uzlabošanos nedrīkst sagraut

15/07/2025

Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK), izvērtējot jaunākos LTRK indeksa datus par uzņēmēju noskaņojumu šī brīža ekonomiskajos apstākļos,...

Lasīt tālāk
Video

Laikapstākļi pārbauda lauksaimniekus – kā pielāgoties?

15/07/2025

Pēdējo mēnešu laikapstākļi būtiski apdraud vasarāju ražas – kā liecina Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra informācija, Zemgalē un Kurzemē situācija ir labāka, bet...

Lasīt tālāk
Video

Vienota biļete vilcienam un Rīgas sabiedriskajam transportam

15/07/2025

Ieviesta “Rīgas vienotā biļete” – jauns risinājums pasažieriem, kuri izmanto gan vilcienu pasažieru pārvadātāja Vivi pakalpojumus, gan “Rīgas satiksmes” transportu. Tā ļauj par...

Lasīt tālāk
Video

“Rail Baltica” dzelzceļa pamattrasē dota zaļā gaisma liela mēroga būvdarbiem

14/07/2025

“Rail Baltica” projekta ieviesējs Latvijā – uzņēmums “Eiropas Dzelzceļa līnijas” – un “Rail Baltica” pamattrases būvnieks “ERB Rail” parakstījuši aktu par plaša mēroga...

Lasīt tālāk
Video

Kas interesē darba devējus? Atlases speciāliste sniedz ieteikumus, kā sagatavoties darba intervijai

11/07/2025

] Veiksmīga intervija var kļūt par izšķirošu soli karjeras attīstībā, taču lai mērķtiecīgi un pārliecinoši sagatavotos darba pārrunām, būtiski jau iepriekš pārdomāt atbildes uz...

Lasīt tālāk