• Rīga
    Cloudy
    16°C
     
20/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.

“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.

“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.

Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

1,007 skatījumi




Video

Kariņš par reģionālo pārvadājumu konkursu: Es gaidu Linkaita skaidrojumu

03/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Mani dara bažīgu informācija par Autotransporta direkcijas iepirkumu, šorīt intervijā LTV raidījumā "Rīta Panorāma" sacīja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV). Ņemot vērā...

Lasīt tālāk
Video

Autotransporta direkcijas iepirkums ir fikcija un tāpēc nekavējoties atceļams

02/06/2020 | Autors: Latvijas Žurnālistikas centrs

Maija beigās noslēdzās konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada, kā rezultātā iepirkumu komisija pieņēma lēmumu par uzvarētājiem 12 maršrutu tīkla...

Lasīt tālāk
Video

Nākamā gada jūnijā jaunie pārvadātāji reģionālajos autobusu maršrutos sāks savu darbu

02/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Nākamā gada jūnijā reģionālajos autobusu maršrutos jaunie pārvadātāji sāks savu darbu. Dažiem gan līgums beigsies ātrāk, tāpēc satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) pieļauj pagaidu...

Lasīt tālāk
Video

Linkaits par finansējuma nepiešķiršanu Ventspils ostai: Ventspilī nebija labi projekti

02/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Kamēr Rīgas un Liepājas ostu projektiem novirzīti 45,29 miljoni eiro, Ventspils ostai pirmo reizi vēsturē finansējums nav paredzēts vispār. Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) skaidro,...

Lasīt tālāk
Video

airBaltic atsāks lidojumus no Rīgas uz Parīzi

02/06/2020

Pēc visu nepieciešamo atļauju saņemšanas airBaltic plāno 9. jūnijā atsākt tiešos lidojumus no Rīgas uz Parīzi, kas ir divas dienas ātrāk nekā sākotnēji plānots. airBaltic izpilddirektors...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Situācija Latvijas ostās un tranzīta nozarē ir ļoti slikta – par to jāpateicas esošajai valdībai

01/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Kariņa valdības attieksme pret tranzītu un transportu tiešā mērā atspoguļojas ostu darbības rezultātos – Ventspils ostā kravu kritums ir teju samazinājies uz pusi, kamēr arī citās...

Lasīt tālāk
Video

“Rīgas satiksmes” skandālos iesaistītais Brandavs turpmākos 10 gadus saņems 74 miljonus valsts pasūtījumu

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Autotransporta direkcija maijā izsludināja rezultātus iepirkumam par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu ar autobusiem Latvija reģionālajā maršrutu tīklā nākamajiem 10 gadiem....

Lasīt tālāk
Video

No “Latvijas valsts mežu” koksnes eksporta uz Skandināviju krējumu nosmeļ privāts uzņēmums

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Kopš Latvijas neatkarības mežsaimnieki uz Skandināviju eksportē koksni milzu apjomos. Jo īpaši skandināvus interesē papīrmalka, taču jau trīs gadus valsts uzņēmums “Latvijas valsts...

Lasīt tālāk
Video

Tirgus izpēte uzņēmumiem palīdzēs noteikt efektīvāko mārketinga stratēģiju

29/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Tirgus izpēte mūsdienās tiek izmantota daudzu iemeslu dēļ – lai palīdzētu uzņēmējiem pieņemt lēmumus, piemēram, nosakot jauna produkta ieviešanas iespējas, vai izstrādājot mārketinga...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Pasaulē neatradās neviens eksperts, kurš būtu gatavs atzīt AS “Ventas osta” izveides nepieciešamību

29/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Pašreizējā Latvijas valdība jau sākotnēji darīja visu, lai sagrābtu varu Ventspils brīvostā un izveidotu kapitālsabiedrību “Ventas osta”, žurnālistiem sacīja Ventspils mērs Aivars...

Lasīt tālāk