Reklāmu testi ir vienmēr aktuāli esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu sagatavošanā
Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.
“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.
Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.
“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.
Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu projektētāju
Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā – uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju – uzņēmumu apvienību...
Lasīt tālākStradiņa slimnīca sagaida no SIA “Velve” būvniecības dokumentācijas atdošanu un skaidrojumu par parādiem apakšuzņēmējiem
Lai risinātu ar A2 būvobjekta pārņemšanu saistītos jautājumus, tostarp par norēķiniem, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca (Stradiņa slimnīca) sagaida, ka SIA “Velve”...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību, pārtikas tirdzniecības vietās jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts. To noteic Saeimā ceturtdien, 25.aprīlī, trešajā – galīgajā –...
Lasīt tālākTirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālāk