• Rīga
    Cloudy
    6°C
     
29/01/2018, Kategorija: Bizness, Eksports
Autors: Ilze Ivanova, Labdien.lv

Latvijā ir jāstrādā pie uzņēmumu produktivitātes celšanas, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” norādīja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) prezidents Aigars Rostovskis.

Viņš pauda viedokli, ka Latvijā vēl jāstrādā pie eksporta paplašināšanas, jāveicina iedzīvotāju iesaisti uzņēmējdarbībā, kā arī jāceļ uzņēmumu produktivitāti, jo tā vēl nav pietiekami augstā līmenī.

“Uzņēmējiem, kuri eksportē, produktivitāte ir vidēji augstāka. Tas nozīmē – ja uzņēmums ir eksportspējīgs, tas ticami ir produktīvs. Un tas ir veiksmīgais uzņēmums, un varētu būt starp tiem 5000 uzņēmumiem, kas maksā nodokļus” vērtēja Rostovskis.

Vienlaikus viņš norādīja, ka produktivitāte joprojām ir liels izaicinājums Latvijas uzņēmējiem, kas nozīmē, ka uzņēmēji vidēji nevar samaksāt pietiekami lielas algas un investēt, jo produktivitāte jeb pievienotā vērtība nav pietiekami augsta.

Pēc viņa sacītā, produktivitātes paaugstināšanai svarīgi ir enerģētikas cenas un darbaspēks.

Foto: Pixabay

1,036 skatījumi




Video

Veikta virkne pasākumu, lai veicinātu piesardzību un nodrošinātu vilcienu pasažieru distancēšanos

02/04/2020

Ievērojot satiksmes ministra rīkojumu “Par sociālo distancēšanos un piesardzības pasākumiem sabiedriskajā transportā”, “Pasažieru vilciens” ir veicis dažādus pasākumus, lai, saglabājot...

Lasīt tālāk
Video

Rīgā pārstās kursēt minibusi un ekspresbusi

02/04/2020

SIA „Rīgas mikroautobusu satiksme” (RMS) no šī gada 2. aprīļa ir pieņēmusi lēmumu pilnībā pārtraukt mikroautobusu satiksmi apkalpotajos maršrutos Rīgā līdz ārkārtējās situācijas...

Lasīt tālāk
Video

Izsludina pieteikšanos uz Konkurences padomes priekšsēdētāja amatu

01/04/2020

Trešdien, 1. aprīlī, Valsts kanceleja izsludinājusi atklātu konkursu uz Konkurences padomes priekšsēdētāja amatu. Pretendenti aicināti iesniegt pieteikumus elektroniski līdz 28. aprīlim. Galvenās...

Lasīt tālāk
Video

Stājas spēkā sociālās distancēšanās prasības sabiedriskās ēdināšanas vietās

31/03/2020

Šodien, 31. martā, stājas spēkā Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātās sociālās distancēšanās prasības sabiedriskās ēdināšanas vietās. Ar EM rīkojumu noteikts, ka no šodienas...

Lasīt tālāk
Video

Levits: Šī brīža ārkārtas situācija pieprasa valdības atbalstu Latvijas medijiem

31/03/2020

Valsts prezidents Egils Levits ir pārliecināts, ka šajā ārkārtējā situācijā ir nepieciešams īpašs atbalsts Latvijas medijiem. Pie Valsts prezidenta Egila Levita ir vērsusies Nacionālā...

Lasīt tālāk
Video

Produkta izcelsmes vieta – šobrīd svarīgāka kā jebkad

30/03/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Laikā, kad mūsu vietējiem ražotājiem un lauksaimniekiem ir jāsaskaras ar vairākiem izaicinājumiem, tostarp vietējo ražotāju precēm jākonkurē ar analogiem importa izstrādājumiem un vienlaikus...

Lasīt tālāk
Video

”Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs: Esam krīzes situācijā un dzēšam ugunsgrēku

30/03/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Latvijas dzelzceļa saimniecība netika gatavota kravu apjoma kritumam no Krievijas, ko eksperti prognozēja jau daudzus gadus iepriekš. Tā intervijā TV3 raidījumam “Nekā personīga” apliecina...

Lasīt tālāk
Video

Sākot no šim brīvdienām tirdzniecības centros atvērta būs tikai daļa veikalu

27/03/2020

Brīvdienās un svētku dienās, lai nodrošinotu sociālās distancēšanās pasākumus, varēs darboties tikai atsevišķi veikali. Lai pēc iespējas mazinātu Covid-19 vīrusa izplatības risku,...

Lasīt tālāk
Video

NVA: Plānotās kolektīvās atlaišanas skars kopumā apmēram 3000 nodarbināto

27/03/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) līdz šim saņēmusi 15 uzņēmumu pieteikumus par plānotu kolektīvo atlaišanu, kas skars kopumā apmēram 3000 nodarbināto. "Lielākais atbrīvojamo...

Lasīt tālāk
Video

Sabiedriskās attiecības iedzīvina uzņēmuma komunikāciju un nodibina saikni ar patērētājiem

26/03/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Mūsdienu konkurences apstākļos, kad cīņa par patērētāja uzmanību kļūst arvien spraigāka, zīmoli izvēlas arī aizvien atraktīvākas komunikācijas stratēģijas. Sabiedrisko attiecību...

Lasīt tālāk