• Rīga
    Partly sunny
    16°C
     
04/10/2016, Kategorija: Bizness, Eksports
Autors: Publicitātes materiāls

Pilnā sparā norit pašmāju uzņēmumu pieteikšanās konkursam “Latvijas Eksportprece 2016”, ko organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā esošiem un strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.

Jau vairākus gadus pēc kārtas konkurss “Latvijas Eksportprece” pauž atzinību un godina Latvijas komersantus, kas sasnieguši labus rezultātus eksportspējīgu produktu ražošanā. Kā norāda Latvijas Eksportpadomes pārstāvis Aivars Kalniņš, arī šogad manāma pastiprināta interese par dalību konkursā, atzīstot iepriecinošu faktu – dalībnieki ir ļoti dažādi un līdz ar to – preču un pakalpojumu klāsts ir daudzveidīgs.

“Nereti mums nākas dzirdēt apgalvojumus, ka Latvijas eksportam nav jūtama izaugsme, ka mēs eksportējam produktus ar mazu pievienoto vērtību, ka Latvijas uzņēmumi ir nonākuši pašapmierinātības stadijā utt. Tomēr mēs gribētu uzsvērt, ka tā nebūt nav un mūsu mazajai Latvijai ir ko piedāvāt pasaulei. Latvijā ir daudz unikālu, inovatīvu un pārsteidzošu produktu un pakalpojumu, par ko liecina šī gada konkursa “Latvijas Eksportprece” dalībnieku klāsts,” stāsta A. Kalniņš, kurš mudina jaunus uzņēmumus pieteikties konkursam (pieteikumu skatīt šeit!) un pierādīt, ka viņi var!

Šogad dalību konkursā pieteikuši vairāki ievērības cienīgi ražotāji, tai skaitā, “SierŠtelles” siera ražotne, kas izceļas ar plašu piedāvājumu – tā sortiments sastāv no 31 dažādas garšas sieriem – gan sāļajiem, gan saldajiem. Ražotnes sieri guvuši atzinību visā Latvijā. Visi sieri saņēmuši PVD kvalitātes zīmi kā nenogatavināti pusmīkstie sieri un tagad cer saņemt arī “Latvijas Eksportpreces” novērtējumu. Kā atzīst paši ražotāji, “SierŠtelles” izstrādājumi izceļas ar lielisku dizainu, izsmalcinātu garšu un augstu kvalitāti. “Savā produktā neesam žēlojusi ielikt pašas labākās izejvielas. Kamēr konkurenti sieru ražo tikai no piena, mēs izmantojam svaigpienu, olas, krējumu un dabīgas garšas piedevas,” atklāj ražotāji.

Dalību konkursā pieteikusi arī “LaLampa”, kas ir mūsdienīgs dizaina zīmols. Tas piedāvā augstas kvalitātes gaismekļus mājsaimniecībām un publiskiem interjeriem. Lampas ir unikālas savā formu daudzveidībā, estētikā un plašā krāsu variācijā. Kā atzīst konkursa dalībnieki, vēl viens atzinīgs novērtējums liecinās par to, ka klienti novērtē viņu produkciju un to kvalitatīvi, kas ikvienam ražotājam ir ļoti svarīgi.

Otro gadu pēc kārtas konkursa dalību pieteicis arī lielākais sveču ražotājs Baltijā – “Baltic Candles Ltd”, kura klienti ir gan lielveikalu tīkli, gan specializēti dāvanu veikali, restorāni, kā arī augstas klases interjera preču veikali. Uzņēmums “Baltic Candles Ltd” 96% no savas produkcijas eksportē, tā pamattirgus ir Skandināvijas valstis, tādēļ produkcijas pamatā dominē ziemeļvalstu stils un krāsas. Tajā pat laikā kandidāts uz balvu “Latvijas Eksportprece 2016” ir atvērts jaunām idejām un cenšas izpildīt ikviena klientē vēlmes un ieceres. Kā norāda uzņēmuma direktore Zita Sāviča, “Baltic Candles Ltd” ir pieredzējis uzņēmums, kas nepārtraukti pilnveido savas iespējas “Ņemot vērā mūsu gribasspēku, pieredzi un jau līdz šim iegūtās veiksmīgas darbības apliecinājumus, mēs vēlamies pārbaudīt savus spēkus un iegūt konkursa “Latvijas Eksportprece 2016” laureāta zīmi, tādējādi apliecinot produkcijas kvalitāti gan vietējo iedzīvotāju, gan ārzemnieku acīs.”

Uz atzinīgu novērtējumu cer arī “Baltic Casting Agency”, kas vairāku gadu laikā ir veiksmīgi izveidojusies par vienu no lielākajām kastinga aģentūrām Eiropā. “Baltic Casting Agency” lepojas ar to, ka viņu komanda precīzi, ātri un efektīvi apmierina jebkura klienta izvirzītās prasības, piemeklējot tieši viņu pasūtītajai TV vai foto reklāmai, mākslas filmai, seriālam vai promo akcijai vispiemērotākos aktieru un modeļu tipāžus. Profesionālās darbības un plašās aktieru un modeļu datu bāzes dēļ “Baltic Casting Agency” pakalpojumi ir pieprasīti gan Baltijas valstu, gan vairāk kā 40 citu valstu reklāmas un kino tirgos (Krievijā, Ukrainā, Polijā, ASV, Čehijā, Skandināvijas valstīs, Itālijā, Spānijā, Francijā, Serbijā, Rumānijā, Korejā u.c. valstīs).

Dalībnieku vidū ir arī Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), kas šogad atzīmē jau 154. jubileju. RTU sadarbībā ar uzņēmējiem top gan jauni produkti, kas tiek ieviesti tirgū, gan arī paši RTU zinātnieki veido savus uzņēmumus, kuri komercializē zinātnieku radītās inovācijas. Nesen RTU pirmoreiz iekļuva prestižajā starptautiskajā reitingā “The Times Higher Education World University Rankings 2016-17”, kurā īpaši augstu ir novērtēta RTU sadarbību ar industriju un uzņēmējiem. Reitingā ir iekļautas pašas labākās pasaules universitātes, novērtējot to sniegumu studijās, zinātnē, sadarbībā ar industriju un internacionalizācijā. Kā atzīst RTU pārstāvji, dalība konkursā “Latvijas Eksportprece 2016” ir lieliska iespēja pierādīt, ka RTU zinātnieku radītos inovatīvos produktus ir nepieciešams komercializēt un ieviest ražošanā Latvijā vai ārzemēs. Atzinīgs novērtējums būtu būtisks solis uz priekšu.

Latvijas Eksportpadome gada balvu “Latvijas Eksportprece 2016” organizē, lai vienlaikus novērtētu uzņēmumu sniegumu un ieguldījumu savā un visas valsts attīstībā, kā arī lai dotu iespēju uzņēmumiem iegūt papildu atbalstu eksporta un uzņēmējdarbības kopumā veicināšanai. Konkursa laureātiem būs iespēja saņemt ne tikai balvu, bet arī reklāmas un publicitātes iespējas “Latvijas Eksportpadomes” informatīvo atbalstītāju medijos, tiks dota iespēja izmantot konkursa “Latvijas Eksportprece 2016” laureāta zīmi uz savu produktu iepakojumiem un informatīvajos materiālos. Informācija par visiem konkursa dalībniekiem tiks ievietota digitālajā albumā “Latvia Export” ar tiešsaisti uz uzņēmuma mājas lapu.

Pieteikšanās konkursam turpinās un ikviens ir aicināts pieteikt savu uzņēmumu, apliecinot, ka tas ražo kvalitatīvas preces ar augstu pievienoto vērtību.

Jāatzīmē, ka konkursa dalībnieki varēs izmantot “Latvijas Eksportprece 2016” marķējumu, tādējādi uzsverot savu produktu vai pakalpojumu augsto vērtību vietējā tirgū, turpretim ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar kvalitātes zīmi “Quality Product of Latvia”.

Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatīt šeit: http://pieteikums.lv/latvijas-eksportprece

1,223 skatījumi




Video

“Rīgas satiksmes” skandālos iesaistītais Brandavs turpmākos 10 gadus saņems 74 miljonus valsts pasūtījumu

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Autotransporta direkcija maijā izsludināja rezultātus iepirkumam par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu ar autobusiem Latvija reģionālajā maršrutu tīklā nākamajiem 10 gadiem....

Lasīt tālāk
Video

No “Latvijas valsts mežu” koksnes eksporta uz Skandināviju krējumu nosmeļ privāts uzņēmums

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Kopš Latvijas neatkarības mežsaimnieki uz Skandināviju eksportē koksni milzu apjomos. Jo īpaši skandināvus interesē papīrmalka, taču jau trīs gadus valsts uzņēmums “Latvijas valsts...

Lasīt tālāk
Video

Tirgus izpēte uzņēmumiem palīdzēs noteikt efektīvāko mārketinga stratēģiju

29/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Tirgus izpēte mūsdienās tiek izmantota daudzu iemeslu dēļ – lai palīdzētu uzņēmējiem pieņemt lēmumus, piemēram, nosakot jauna produkta ieviešanas iespējas, vai izstrādājot mārketinga...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Pasaulē neatradās neviens eksperts, kurš būtu gatavs atzīt AS “Ventas osta” izveides nepieciešamību

29/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Pašreizējā Latvijas valdība jau sākotnēji darīja visu, lai sagrābtu varu Ventspils brīvostā un izveidotu kapitālsabiedrību “Ventas osta”, žurnālistiem sacīja Ventspils mērs Aivars...

Lasīt tālāk
Video

Publicitāte rada lielāku uzticamību organizācijai nekā tradicionālā reklāma

28/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Publicitāte var būt ārkārtīgi vērtīga, veidojot uzticamību un izpratni par uzņēmumu. Publicitāte ir veids, kā sasniegt plašu auditoriju par salīdzinoši nelielām izmaksām. Tā ir nozīmīga...

Lasīt tālāk
Video

Atbalsts Covid-19 krīzē skartajiem iedzīvotājiem un uzņēmējiem saglabāsies līdz gada beigām

28/05/2020

Atbalsts Covid-19 krīzē skartajiem iedzīvotājiem un uzņēmējiem saglabāsies līdz gada beigām, taču uz atbalstu nevarēs pretendēt ārzonās reģistrētas kompānijas, ceturtdien vienojies...

Lasīt tālāk
Video

Aprīlī mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 9 %

28/05/2020

2020. gada aprīlī, salīdzinot ar 2019. gada aprīli, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 9,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri izlīdzinātie...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Bordāna sagādātās sankcijas ir atspēlējušās visām Latvijas ostām

26/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Tieslietu ministra Jāņa Bordāna (JKP) iniciētās ASV sankcijas ir sasniegušas savu mērķi – kravu apgrozījums Ventspils ostā krities uz pusi, norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs, vienlaikus...

Lasīt tālāk
Video

Produktu testēšana – veids, kā uzzināt, kādas produktu koncepcijas klientiem patīk vislabāk

26/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Produktu ražošana un piedāvāšana tirgū nekad nav viegls process – pat pieredzējušākie uzņēmēji nereti cīnās, lai pieņemtu pareizos lēmumus attiecībā uz produkta dizainu, cenu, tirdzniecības...

Lasīt tālāk
Video

Pretēji iepriekš solītajam, “airbaltic” atlaiž arī ar “Airbus” lidojošos pilotus

25/05/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Valdība šomēnes nolēma “airBaltic” piešķirt 250 miljonus eiro un norakstīt senu 36 miljonu aizdevumu. Pretī aviokompānija sola jau pēc pāris gadiem atsākt pelnīt. "airBaltic” krīzes...

Lasīt tālāk