Apvienojas divi spēcīgākie kolektīvās iepirkšanās portāli Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv
Lai attīstītu kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumu kvalitāti, savstarpējas akciju maiņas rezultātā ir apvienojušies divi spēcīgākie industrijas pārstāvji Latvijā – Cherry.lv un CityLife.lv. Pēc vienošanās noslēgšanas Cherry Media Grupa, kurā ietilpst arī CityLife.lv un Cherry.lv, iegūst līderpozīcijas vietējā un Baltijas reģionā, pārvaldot vairāk kā 50% no kolektīvās iepirkšanās tirgus. Grupā ietilpst arī 2 kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā (Grupinis.lt, Beta.lt) un Cherry.ee Igaunijā. Uzsākot sadarbību, Cherry.lv un CityLife.lv atver pirmo kolektīvās iepirkšanās veikalu Latvijā, iepirkšanās centra Olimpia otrajā stāvā, kā arī uzsāk kopīgu kampaņu.
„Apvienošanās bija loģisks solis, kas sekoja ilgām savstarpējām diskusijām par uzņēmumu nākotni Latvijā un tendencēm ārzemēs. Visur pasaulē kolektīvās iepirkšanās industrijā ir novērojama esošo tirgus spēlētāju konsolidācija, kas dod iespēju apvienot resursus, lai piedāvātu plašākas iespējas gan klientiem, gan uzņēmumiem. Apvienošanās ideja nāca no abām iesaistītajām pusēm. Cherry.lv un CityLife.lv ir vienots skatījums par tirgus attīstību, turklāt abi uzņēmumi iemieso kopīgas vērtības – kvalitatīvu klientu un sadarbības partneru apkalpošanu, kā arī inovāciju ieviešanu,” komentē Reinis Vaivars, CityLife.lv valdes loceklis.
Cherry Media Grupa ar aptuveni 1 miljonu ikmēneša apmeklētājiem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā ieņem pirmo vietu kolektīvās iepirkšanās tirgū Baltijas valstīs, tādēļ šogad kā viens no finansiālajiem mērķiem ir kopīgi sasniegt 35-38 miljonu latu lielu apgrozījumu. Savukārt CityLife.lv un Cherry.lv šī gada laikā kopīgi plāno sasniegt 5 miljonu apgrozījumu Latvijas tirgū. Abi uzņēmumi turpina savu darbību kā atsevišķi zīmoli ar vienotu vadības komandu – portālu darbību Latvijā vada CityLife.lv valdes locekļi Reinis Vaivars un Māris Strods. Cherry Media Grupas īpašnieku vidū izceļami tādi nozīmīgi Baltijas IT industrijas vārdi kā Allan Martinson, tehnoloģiju investīciju sabiedrības MTVP partneris, Normunds Bergs, telekomunikāciju iekārtu ražotāja SAF Tehnika vadītājs, Jānis Bergs, FMS Group valdes priekšsēdētājs, kā arī lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums Slevomat Grupa un vairāki citi Cherry Media Grupas dibinātāji.
Par jaunās grupas kopīgo vīziju tiek izvirzīta pakalpojumu kvalitātes celšana. „Pieredze no ārvalstu sadarbības partneriem – īpaši Slevomat Grupas – sniedz iespējas ne vien paplašināt piedāvājumu klāstu, bet arī strādāt pie pakalpojumu kvalitātes un uzticamības. Šobrīd mazo tirgus dalībnieku pieaugošā skaita dēļ, klientiem bieži vien nākas piedzīvot vilšanos, izmantojot kolektīvās iepirkšanās portālus. Uzņēmumi, kas izmanto šo mārketinga un reklāmas platformu, neapzinās, cik svarīgi kompānijas attīstībai un klientu piesaistei ir nodrošināt izcilu servisu pircējiem, kas iegādājušies viņu kuponu. Viena no mūsu prioritātēm ir investēt līdzekļus mūsu sadarbības partneru izglītošanā, kā arī spert soli tālāk – atverot pirmo kolektīvās iepirkšanās portālu veikalu,” stāsta Reinis Vaivars.
Pirmais iepirkšanās portālu veikals Cherry.lv & Citylife.lv Latvijā savas durvis vēra 8. maijā tirdzniecības centra Olimpia 2.stāvā. Veikalā ir iespējams apmainīt iegādātos kuponus pret izvēlētajām precēm, kā arī uzzināt vairāk par portālu piedāvājumiem, sniegt ierosinājumus un atsauksmes. Turklāt tos, kas nekad nav iegādājušies Cherry.lv/CityLife.lv.lv kuponus, konsultanti iepazīstinās ar kolektīvās iepirkšanās portālu darbības procesu un nosacījumiem, kā arī palīdzēs veikt pirkumus.
Vēl par tēmu:
Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu projektētāju
Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā – uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju – uzņēmumu apvienību...
Lasīt tālākStradiņa slimnīca sagaida no SIA “Velve” būvniecības dokumentācijas atdošanu un skaidrojumu par parādiem apakšuzņēmējiem
Lai risinātu ar A2 būvobjekta pārņemšanu saistītos jautājumus, tostarp par norēķiniem, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca (Stradiņa slimnīca) sagaida, ka SIA “Velve”...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību, pārtikas tirdzniecības vietās jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts. To noteic Saeimā ceturtdien, 25.aprīlī, trešajā – galīgajā –...
Lasīt tālākTirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālāk