• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
06/01/2017, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Jauns gads uzņēmējiem nāk ar jaunām iespējām. Praktiskā Mārketinga Akadēmija, kas savā ikdienā ne tikai pēta dažādu biznesa nozaru efektīvākos mārketinga veidus, kā arī tos ietekmējošos faktorus, bet arī piedāvā saviem klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un sekmē to veiksmīgu ieviešanu uzņēmumu darbībā, nāk klajā ar jaunu un līdz šim vēl nebijušu sadarbības iespēju mārketinga jomā.

Sadarbībā ar Rīgas Psiholoģijas skolu, uzņēmumiem ir radīta iespēja pieteikties jauna veida individuālu reklāmas kampaņu plānošanas modelim, kas spēj panākt minimālāko auditorijas pretestību reklāmas uztverē un, līdz ar to, sniedz maksimālu efektu tās iesaistē, kas parasti rezultējas pārdošanas apjoma pieaugumā.

Mārketinga un psiholoģijas eksperti ir vienisprātis un uzskata, ka šāda, vēl nebijusi sinerģija ir vērtējama ar plus zīmi un uzsver, ka divu jomu ekspertu apvienība ir dubults spēks un jauda ikkatra uzņēmuma mērķu sasniegšanā, jo, galu galā, kurš gan cits labāk par psihologiem spēs izprast klientu vajadzības un patērētāju attieksmi pret reklāmu?

Biznesa psihologs Jānis Roze, kurš jau vairākus gadus ir praktizējies mārketinga jomā, ir pārliecināts: “Reklāma joprojām ir efektīvākais veids, kā ātri piesaistīt jaunus klientus un veicināt preču vai pakalpojumu tirdzniecību. Reklāmas būtībai ir likt uzrunāt cilvēkus un likt tiem aizdomāties, tāpēc ļoti nozīmīgs ir vēstījums, kādu vēlāties caur to paust. Lai panāktu pēc iespējas labāku rezultātu, nepietiek ar tirgus pieprasījuma pētījumiem. Šodien uzsvars tiek likts uz klientiem – viņi ir tie, kas nosaka produkta veiksmi un panākumus. Pievēršot pienācīgu uzmanību klientu vēlmēm un vajadzībām, mūsdienās ir iespējams panākt, ka reklāmas kampaņa patiesi strādās jūsu uzņēmuma labā”.

Turpinot šo pašu domu, Praktiskās Mārketinga Akadēmijas eksperts Ivars Oškalns piebilst: “Visi apzināmies, ka katrs uzņēmums ir unikāls, arī katrs produkts un pakalpojums ir ar savu unikalitāti, taču, lai tas nezustu, arī reklāmas kampaņai ir jābūt unikālai. Tādēļ eksperti neiesaka uzņēmumiem aizrauties ar standartizētu reklāmas kampaņu piedāvājumu izmantošanu, jo, kā labi zinām – kas der visiem, tas, visdrīzāk, tā īsti neder nevienam. Tāpat ir novērota tendence, ka uzņēmēji bieži uztraucas par to, cik maksās reklāmas izvietošana, bet mazāk uzmanību pievērš tam, cik maksās pašas reklāmas izstrāde, aizmirstot, ka tieši izstrāde ir galvenais posms. Tieši tāpēc pats galvenais ir atrast un piemeklēt katram unikālu reklāmas “recepti”, kas nestu vēlamos rezultātus un vēlāk neradītu vilšanos reklāmas pasūtītājam.”

Šīs sadarbības ietvaros jau tagad ir realizētas vairākas reklāmas kampaņas un dažādas mārketinga aktivitātes. Viena no tām ir mārketinga kampaņa miltu un konditorejas izstrādājumu ražotāja “Vidzemes Maiznīca” atsevišķiem mērķa auditorijas segmentiem ar inovatīvu līdzekļu izmantošanu komunikācijas veidošanā. AS “Vidzemes Maiznīca” valdes priekšsēdētāja Ligita Liepiņa-Eglīte atklāj: “Mārketinga eksperti un psihologi izstrādāja inovatīvu pieeju, lai mūsu uzņēmums maksimāli īsākā laika posmā sasniegtu jaunu nišas auditoriju. Varu droši atzīt, ka šāda sadarbība starp mārketinga ekspertiem un psihologiem ir sevi attaisnojusi un solītie rezultāti kampaņas izstrādes laikā patiesi ir rezultējušies ar uzviju”.

Plašāka informācija un iespēja pieteikties: http://pieteikums.lv/reklamas-kampanas

1,154 skatījumi




Video

Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija

17/06/2025

Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...

Lasīt tālāk
Video

Plauktos būs vairāk Latvijas preču

17/06/2025

LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...

Lasīt tālāk
Video

Nākošgad tiks pārceltas divas darba dienas

10/06/2025

2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri,  tiks pārcelta...

Lasīt tālāk
Video

Zemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem

09/06/2025

Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...

Lasīt tālāk
Video

Publisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā

04/06/2025

Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%

04/06/2025

Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...

Lasīt tālāk
Video

1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē

02/06/2025

Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem

29/05/2025

Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...

Lasīt tālāk
Video

Mazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos

29/05/2025

Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas tirgotāji paraksta vienošanos par cenu samazināšanu

28/05/2025

Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta Latvijas valdības vēlmi samazināt pārtikas cenas. "Mūsuprāt, pašreizējā brīvā tirgus un saspringtas konkurences apstākļos Latvijā (3 globālie...

Lasīt tālāk