• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
06/01/2017, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Jauns gads uzņēmējiem nāk ar jaunām iespējām. Praktiskā Mārketinga Akadēmija, kas savā ikdienā ne tikai pēta dažādu biznesa nozaru efektīvākos mārketinga veidus, kā arī tos ietekmējošos faktorus, bet arī piedāvā saviem klientiem un jomas speciālistiem skaidru izpratni par mārketinga jomas izmaiņām un sekmē to veiksmīgu ieviešanu uzņēmumu darbībā, nāk klajā ar jaunu un līdz šim vēl nebijušu sadarbības iespēju mārketinga jomā.

Sadarbībā ar Rīgas Psiholoģijas skolu, uzņēmumiem ir radīta iespēja pieteikties jauna veida individuālu reklāmas kampaņu plānošanas modelim, kas spēj panākt minimālāko auditorijas pretestību reklāmas uztverē un, līdz ar to, sniedz maksimālu efektu tās iesaistē, kas parasti rezultējas pārdošanas apjoma pieaugumā.

Mārketinga un psiholoģijas eksperti ir vienisprātis un uzskata, ka šāda, vēl nebijusi sinerģija ir vērtējama ar plus zīmi un uzsver, ka divu jomu ekspertu apvienība ir dubults spēks un jauda ikkatra uzņēmuma mērķu sasniegšanā, jo, galu galā, kurš gan cits labāk par psihologiem spēs izprast klientu vajadzības un patērētāju attieksmi pret reklāmu?

Biznesa psihologs Jānis Roze, kurš jau vairākus gadus ir praktizējies mārketinga jomā, ir pārliecināts: “Reklāma joprojām ir efektīvākais veids, kā ātri piesaistīt jaunus klientus un veicināt preču vai pakalpojumu tirdzniecību. Reklāmas būtībai ir likt uzrunāt cilvēkus un likt tiem aizdomāties, tāpēc ļoti nozīmīgs ir vēstījums, kādu vēlāties caur to paust. Lai panāktu pēc iespējas labāku rezultātu, nepietiek ar tirgus pieprasījuma pētījumiem. Šodien uzsvars tiek likts uz klientiem – viņi ir tie, kas nosaka produkta veiksmi un panākumus. Pievēršot pienācīgu uzmanību klientu vēlmēm un vajadzībām, mūsdienās ir iespējams panākt, ka reklāmas kampaņa patiesi strādās jūsu uzņēmuma labā”.

Turpinot šo pašu domu, Praktiskās Mārketinga Akadēmijas eksperts Ivars Oškalns piebilst: “Visi apzināmies, ka katrs uzņēmums ir unikāls, arī katrs produkts un pakalpojums ir ar savu unikalitāti, taču, lai tas nezustu, arī reklāmas kampaņai ir jābūt unikālai. Tādēļ eksperti neiesaka uzņēmumiem aizrauties ar standartizētu reklāmas kampaņu piedāvājumu izmantošanu, jo, kā labi zinām – kas der visiem, tas, visdrīzāk, tā īsti neder nevienam. Tāpat ir novērota tendence, ka uzņēmēji bieži uztraucas par to, cik maksās reklāmas izvietošana, bet mazāk uzmanību pievērš tam, cik maksās pašas reklāmas izstrāde, aizmirstot, ka tieši izstrāde ir galvenais posms. Tieši tāpēc pats galvenais ir atrast un piemeklēt katram unikālu reklāmas “recepti”, kas nestu vēlamos rezultātus un vēlāk neradītu vilšanos reklāmas pasūtītājam.”

Šīs sadarbības ietvaros jau tagad ir realizētas vairākas reklāmas kampaņas un dažādas mārketinga aktivitātes. Viena no tām ir mārketinga kampaņa miltu un konditorejas izstrādājumu ražotāja “Vidzemes Maiznīca” atsevišķiem mērķa auditorijas segmentiem ar inovatīvu līdzekļu izmantošanu komunikācijas veidošanā. AS “Vidzemes Maiznīca” valdes priekšsēdētāja Ligita Liepiņa-Eglīte atklāj: “Mārketinga eksperti un psihologi izstrādāja inovatīvu pieeju, lai mūsu uzņēmums maksimāli īsākā laika posmā sasniegtu jaunu nišas auditoriju. Varu droši atzīt, ka šāda sadarbība starp mārketinga ekspertiem un psihologiem ir sevi attaisnojusi un solītie rezultāti kampaņas izstrādes laikā patiesi ir rezultējušies ar uzviju”.

Plašāka informācija un iespēja pieteikties: http://pieteikums.lv/reklamas-kampanas

1,154 skatījumi




Video

Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem

30/04/2025

Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu

29/04/2025

2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...

Lasīt tālāk
Video

Radīts īpašs “Kārums” un animācijas filmas “Straume” biezpiena sieriņš – ar arbūza garšu

29/04/2025

Sadarbībā ar Oskara godalgotās animācijas filmas “Straume” (angliski “Flow”) veidotājiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis īpašu biezpiena sieriņu...

Lasīt tālāk
Video

LBAS pauž izbrīnu par birokrātijas mazināšanas rīcības grupas publiskajiem paziņojumiem

28/04/2025

Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentei E. Siliņai, Valsts kancelejas vadītājam R. Kronbergam un labklājības ministram R. Uzulniekam, kurā...

Lasīt tālāk
Video

Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem

23/04/2025

Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu)...

Lasīt tālāk
Video

Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju

17/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...

Lasīt tālāk
Video

Noskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi

16/04/2025

Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...

Lasīt tālāk
Video

Februārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada

15/04/2025

2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...

Lasīt tālāk
Video

Ērtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju

15/04/2025

Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...

Lasīt tālāk
Video

PVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā

15/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...

Lasīt tālāk