Unikāla iespēja apmeklēt semināru un meistarklasi par “dārgās” pārdošanas veicināšanu
Uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Tomēr ikviena uzņēmuma interesēs, nenoliedzami, ir pārdod ne tikai “vidējā cenu līmeņa” preces vai pakalpojumus, bet arī “dārgos” un tā saucamos “ekskluzīvos” produktus vai pakalpojumus, tāpēc jau 5.jūnijā tiks rīkots īpašs seminārs un meistarklase “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl.”Apmācībām iespējams pieteikties šeit!
“Klienta izzināšana un ciešākas saziņas veidošana ne vienmēr ir vienkāršs process, taču veiksmīgi pielietojot dažādas tehnikas kontakta veidošanā, iespējams panākt sev tīkamu rezultātu ļoti īsā laika posmā, tajā pašā brīdī iekarojot klienta labvēlību ilgstošai sadarbībai. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt dārgo produktu vai pakalpojumu pieprasījumu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Pārdevējam, kam jāievēro uzņēmuma intereses, ir svarīgi pārdot pēc iespējas vairāk, dārgāk un ātrāk. Tomēr neviens pircējs nebūs ar mieru kaut ko iegādāties daudz, dārgi un ātri, ja darījumā nesaskatīs arī savu labumu, tāpēc šajā meistarklasē klausītāji iegūs vērtīgas zināšanas par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs”, norāda semināra lektore Egita Sproģe.
Seminārā iegūtā informācija palīdzēs ne tikai gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem un apgūt jaunu pieredzi, bet arī ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē interesenti tiks iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzinās, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairojot savus panākumus.
Biznesa apmācību kursu vadītāja Egita Sproģe ir lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.
Pateicoties līdzfinansējumam, semināra izmaksas sastāda vien EUR 99 (standarta cena – EUR 249).
Lai pieteiktos semināram, kā arī uzzinātu plašāku informāciju skatīties šeit: http://registreties.lv/ka-pardot-dargak
Vēl par tēmu:
Melbārde: ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā
Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde, vērtējot 100 dienu laikā paveikto kopš apstiprināšanas amatā, uzsver, ka šajā laikā ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības...
Lasīt tālāk“Grāmatvežu Forums – Vasara 2025”: tiešsaistes kompass aktuālajām nodokļu izmaiņām
Pēdējie gadi ir pierādījuši, ka normatīvā vide spēj mainīties ātrāk nekā finanšu pārskata periods. Tāpēc 12. jūnijā notiekošais “Grāmatvežu Forums – Vasara 2025” kļuvis...
Lasīt tālākIzglītības komisija: skolēni varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves vidējā izglītībā
Skolēni, kuri apgūst vispārējās vidējās izglītības, profesionālās vidējās izglītības vai arodizglītības programmu, varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves,...
Lasīt tālākSkolēni varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves vidējā izglītībā, konceptuāli lemj Saeima
Skolēni, kuri apgūst vispārējo vidējo izglītību, profesionālo vidējo izglītību vai arodizglītības programmu, varēs atteikties no krievu valodas kā otrās svešvalodas apguves, paredz Saeimā...
Lasīt tālāk9.klašu centralizēto eksāmenu slieksni šogad saglabā 10% līmenī
2025. gadā 9. klašu skolēniem netiks paaugstināts minimālais nepieciešamais snieguma slieksnis centralizētajos eksāmenos no līdzšinējiem 10% uz 15%, kā sākotnēji bija plānots. No 2026....
Lasīt tālākIZM: vispirms atbalsts bērniem, tad prasības – pāreja uz augstāku centralizēto eksāmenu slieksni 9. klasēm ir atlikta līdz nākamajam gadam
2025. gadā 9. klašu skolēniem netiks paaugstināts minimālais nepieciešamais snieguma slieksnis centralizētajos eksāmenos no līdzšinējiem 10% līdz 15%, kā sākotnēji bija plānots. Izglītības...
Lasīt tālākRosina dot iespēju atteikties no krievu valodas mācīšanās arī vidējās izglītības posmā
[caption id="attachment_35833" align="alignnone" width="300"] Teacher pointing to raised hands in classroom[/caption] Pēc Nacionālās apvienības (NA) iniciatīvas iesniegti grozījumi Izglītības...
Lasīt tālākCilvēktiesību komisija aicina turpināt pilnveidot rīcības algoritmu vardarbības novēršanai skolās
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti trešdien, 12. martā, iepazīstoties ar rīcības algoritmu vardarbības novēršanai izglītības iestādēs un plānotajām izmaiņām...
Lasīt tālākSaeima konceptuāli atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu pamatskolā
[caption id="attachment_33908" align="alignnone" width="300"] Hands raised in classroom[/caption] Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, ceturtdien, 6. martā,...
Lasīt tālākSaeimas Izglītības komisija rosina ierobežot tālmācības iespējas pamatskolā
Pamatizglītībā – no 1. līdz 9.klasei – mācībām ir jānotiek klātienē, trešdien, 26.februārī, lēma Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija. Deputāti vienojās iesniegt...
Lasīt tālāk