Šodien sociālo mediju mārketings ir svarīgāks nekā jebkad agrāk
Sociālo mediju mārketings ir efektīvs veids, kā jebkura lieluma uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus. Efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu. Sociālie tīkli palīdz uzņēmumiem veidot un stiprināt attiecības, saņemot no klientiem ne tikai atsauksmes, bet arī idejas un ierosinājumus, lai uzlabotu viņu komunikācijas stratēģiju.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdzēs ikvienam uzņēmumam sociālo mediju tīklu potenciālu izmantot savā labā.
Sociālo mediju mārketings ir sociālo mediju platformu izmantošana, lai izveidotu savienojumu ar auditoriju, lai izveidotu savu zīmolu, palielinātu pārdošanas apjomus un palielinātu vietņu trafiku. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka neatkarīgi no tā, vai vēlaties izveidot zīmolu vai attīstīt savu biznesu, komunikācija sociālajos tīklos ir iespēja to panākt.
“Lai arī sociālais mārketings ir biznesā izplatīts jēdziens, taču ne visi cilvēki zina par tā efektīvo lomu mārketingā. Šodien sociālo mediju mārketings ir svarīgāks nekā jebkad agrāk, jo mūsdienās miljardiem cilvēku izmanto sociālos medijus, un šis skaits katru dienu pieaug. Lai spētu izvēlēties pareizo sociālo tīklu, ir nepieciešama pilnīga izpratne par populārākajām sociālo mediju vietnēm, to, kā novērtēt kampaņu efektivitāti, kā palielināt iesaisti sociālajos medijos un vēl daudz ko citu,” skaidro A. Jodis.
Sociālie tīkli ir ne tikai lieliska stratēģija uzņēmumiem komunicēt un mijiedarboties ar auditoriju, bet arī tie prasa nelielus finanšu ieguldījumus, kas var dot lieliskus rezultātus.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/alberts.
Vēl par tēmu:
LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...
Lasīt tālākFaktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem
2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...
Lasīt tālākAugustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālākBirokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību
Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...
Lasīt tālāk“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā
Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...
Lasīt tālākUzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...
Lasīt tālākSeptembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados
Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...
Lasīt tālākMatisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā
“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....
Lasīt tālākValsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālāk