Presto autoskola Vidzemē – vai tiešām tiesības kā uz paplātes?
Presto autoskola lepojas ar izstrādāto unikālo apmācību modeli, kas topošajiem autovadītājiem šampanieti atkorķēt ļauj pat tik ātri kā pēc 1 mēneša. Kā gan tas vispār iespējams? Tas nozīmētu, ka vēl pat šīs pašas karantīnas ietvaros tu varētu pilntiesīgi sēsties pie savas automašīnas stūres un nebaidīties, ka autobusā nepietiks atļauto sēdvietu, lai varētu paspēt laikus uz darbu. Vai tiešām tiesības iegūt var tik viegli?
Par mācībām ārkārtas situācijas apstākļos, ko piedāvā filiāles Sigulda, Valmiera un Cēsis, pastāstīšu turpinājumā sadarbībā ar Presto autoskolu. Tāpat arī izpētīsim, kādi ir iemesli veiksmīgajiem statistikas rādītājiem, kas apliecina, ka šeit ne vien lielāks skaits studējošo apmācības iziet līdz galam, neatmetot ar roku sapnim par tiesībām pusceļā, bet arī uzrāda vislabākos rezultātus starp lielajām autoskolām visas Latvijas mērogā.
Kas šeit tik īpašs?
Sekojot Presto izstrādātajām vadlīnijām, tiesības patiesi iespējams iegūt ātrāk kā citviet. Tomēr tā nav tikai veiksme, bet gan loģiska cēloņsakarība tam, ka šajā autoskolā braukšanas nodarbības iespējams apmeklēt katru dienu, tajā skaitā brīvdienās un svētku dienās. Tas nozīmē, ka 10 dienās jau būsi izgājis likumā noteikto minimālo braukšanas nodarbību skaitu!
Ne mazāk svarīgs aspekts ir iespēja brīvi nomainīt instruktoru – bez jebkādiem iesniegumiem, garas skaidrošanās administrācijā vai skaļiem skandāliem. Ja vēlies, kaut katru dienu izvēlies jaunu instruktoru un neatskaities nevienam, kāpēc tā! Galu galā katram instruktoram ir sava pieeja, bet ne visiem tā var būt pa prātam. Arī personību atšķirības nereti ir šķērslis veiksmīgai sadarbībai. Brauc ar to, ar kuru saproties no pusvārda.
Faktors, ko citās autoskolās novērtē par zemu
Jāņem vērā, ka CSDD eksāmenā automašīna, ar kuru jādemonstrē vadīšanas prasmes, tiek noteikta izlozes kārtībā. Vai nu tas ir bembis, Audi vai golfs. Un ko tad, ja nekad neesi izbaudījis BMW zirgspēkus vai atpakaļgaitu slēdzis, pārslēgu stumjot pa kreisi līdz pašam galam, bet gan vienmēr to vispirms paceļot uz augšu? Pat ļoti savaldīgs cilvēks šajā brīdī varētu krist nelielā panikā! Vienmēr bijis tā, a te pēkšņi – neiet!
Nenoliedzami šāda tehniskā un psiholoģiskā nesagatavotība var novest pie tā, ka eksāmenā nākas demonstrēt vāju pārliecību pie stūres, instruktorā viešot bažas par topošā autovadītāja sagatavotību īstajai satiksmei. Un kur nu vēl tas, ka figūru laukumā veiksmīgi izpildīt uzdoto uzdevumu var vien tad, ja zināmas tehniskas nianses, kuras katrai no mašīnām atšķiras!
Presto autoskola, izstrādājot apmācību modeli, pievērsusi īpašu uzmanību arī šim apstāklim, kas patiesībā ir ļoti izšķirošs, lai veiksmīgi nokārtotu eksāmenu CSDD ar 1. reizi. Šajā autoskolā iespējams ne vien braukt ar dažādiem instruktoriem, bet arī ar dažādiem automobiļiem. Elektroniskajā pieraksta sistēmā redzams, ar kādas markas auto brauc katrs no instruktoriem. Atliek vien atrast, ar kuru vēl neesi vizinājies!
Ja cilvēkam bijusi praktiska pieredze vadot dažādas automašīnas, arī adaptācijas līmenis, ikreiz sēžoties citā mašīnā, ir daudz augstāks. Cilvēks ir ne vien tehniski pārliecinātāks par savām spējām, bet līdz ar to arī emocionālajā ziņā jūtas par savām braukšanas prasmēm drošāks.
Daudzpusīgākas pieredzes iegūšanas iespēja ir vēl viens no elementiem, kas izceļ Presto citu autoskolu starpā. Jaunais apmācību modelis apšauba senos standartus, kas nosaka, ka ar 1 automašīnas modeli ir pietiekami, lai apgūtu pilnvērtīgas vadīšanas prasmes. Katrā ziņā arī statistikas dati atbalsta teoriju, ka vajadzīga daudzveidīgāka pieredze, jo tieši Presto studenti visbiežāk CSDD eksāmenu nokārto ar 1. piegājienu.
Drošs laika un naudas ieguldījums
Presto autoskolas prioritāte ir sekmīga jauno autovadītāju apmācība. Tas ietver ne vien apmācību kvalitāti, bet arī dinamiku. Ne viss tiek mērīts naudā. Nozīmīgs faktors ir arī laika patēriņš. Lai mudinātu vadītāja apliecību iegūt pēc iespējas ātrāk, tiek rīkota motivējoša akcija – nokārtojot B kategorijas eksāmenus ar pirmo reizi 3 mēnešu laikā, autoskola atmaksā eksāmena izdevumus 51.15 EUR apmērā.
Tāpat iespējams piedalīties arī sacensībās, pildot autoskolas mājaslapā sagatavošanās testus teorētiskajam CSDD eksāmenam. Tie maksimāli pielīdzināti tam, kas varētu gaidīt noslēdzošajā pārbaudījumā. Regulāra šo testu pildīšana ir viens no pamata elementiem, lai vēlāk eksāmenu nokārtotu ar 1. reizi. Turklāt tie, kas uzrāda labākos rezultātus, saņem balvas.
Ņemot vērā galvenos mācību organizācijas pamatprincipus, Presto apiet ierobežojumus, kas raksturīgi standarta mācību praksei nozarē. Ja ierasti tiek piešķirts 1 instruktors, braukt var tikai konkrētās dienās un mašīna tikai viena, tad Presto pieeja ir radikāli pretēja.
Modernā autoskola izvēlējusies iemīt jaunas takas nozarē, un lai arī inovācijas bieži vien saistās ar risku, liktās cerības atmaksājušās. Tieši atšķirīgā pieeja ir veiksmes atslēga, kas kursantiem eksāmenus ļauj nokārtot ar lielāku sekmības procentu. Rezultātā tas ļauj ietaupīt ne vien laiku un naudu, bet arī ātrākiem soļiem nonākt līdz mirklim, kad CSDD tiek saņemta vadītāja apliecība.
Tāpat kā hipodromā visdrošāk likt uz spēcīgāko un ātrāko zirgu, kas jau iepriekš apliecinājis savu pārākumu, tāpat arī izvēloties autoskolu, audzēkņu sekmības rādījumi ir būtisks aspekts, ko ņemt vērā. Ja izvēlēsies mācību iestādi, kur procentuāli lielākā daļa eksāmenu nokārto sekmīgi, vēlāk šo veiksmīgo statistiku papildināsi un veidosi arī tu.
Kas vajadzīgs, lai uzsāktu mācības?
Šobrīd apmācības visās Latvijas pilsētās, tostarp Vidzemē, Presto nodrošina tālmācības režīmā. Ne vien līgumu ērti iespējams parakstīt attālināti, bet arī ar tā saturu var iepazīties turpat mājaslapā. Turklāt arī reģistrēties braukšanas nodarbībām varēsi caur savu individuālo profilu. Presto neliek zaudēt laiku šos visus jautājumus risinot klātienē.
Arī līguma brīvā pieejamība ir reta prakse autoskolu nozarē, kur no šādas atklātības ierasts izvairīties vienkāršā apstākļa dēļ, ka līguma punkti satur klientam neizdevīgus nosacījumus. Lai to slēptu, līgums netiek publiski ievietots mājaslapā. Turpretī Presto ar līgumu ikviens var iepazīties brīvi vēl pirms tā parakstīšanas – būs pat pietiekami laika, lai to apspriestu ar pazīstamu juristu. Caurspīdīguma princips kalpo kā apliecinājums, ka līgumā nav slēptu izmaksu vai citu zemūdens akmeņu.
Lai varētu piedalīties teorijas nodarbībās tālmācībā, jānodrošina viedierīce, kurai iespējama video funkcija, mikrofons un interneta pieslēgums. Noslēguma autoskolas eksāmenu kārtot gan vajadzēs izmantojot tieši datoru. Teorijas nodarbības ietver 11 nodarbību ciklu. Obligāti jāiziet arī 2 dienu apmācības pirmajā palīdzībā, kur noslēgumā jānokārto pārbaudījums.
Pēc 3. teorijas nodarbības sākas pati interesantākā apmācību daļa – automašīnas vadīšana. Lai tu būtu tiesīgs pa pilsētas ielām stūrēt instruktora vadībā, jāiegūst vadītāja mācību atļauja, ko var saņemt CSDD. Lai tā tiktu izsniegta, jābūt izietai medicīniskajai komisijai, kas apstiprinājusi, ka veselības stāvoklis ļauj sēsties pie stūres. Tas nemaz nav sarežģīti un neprasīs daudz laika. Vari sazināties ar ģimenes ārstu vai samariešiem.
Vēlies strādāt modernākajā Latvijas autoskolā?
Presto autoskolas filiāļu pārklājums ir plašākais Latvijā. Tas paver iespējas ne vien braukšanas nodarbības apmeklēt visdažādākajās Latvijas malās, bet arī nodrošina darba iespējas lielā un prestižā uzņēmumā. Kad būsi ieguvis vadītāja apliecību, pēc 3 gadu pieredzes auto vadīšanā, arī tu būsi tiesīgs izvirzīt savu kandidatūru autoskolas instruktora vai pasniedzēja amatam.
Lai kļūtu par instruktoru, vajadzīga arī I līmeņa augstākā izglītība, un lai kļūtu par pasniedzēju – maģistra grāds. Autoskola piedāvā finansēt pārkvalifikācijas apmācības, tāpat arī vajadzības gadījumā nodrošina automobili. Šis būs tev piemērots darbs, ja vēlies uzstāties auditorijas priekšā, izproti pedagoģiskā darba būtību un ja pārvaldi latviešu, krievu vai angļu valodu.
Darbiniekus Presto atalgo ar motivējošu atlīdzību, kas ir pat līdz 50% augstāka kā vidējā nozarē. Tāpat arī autoskola nodrošina tālākizglītību, lai komanda arvien sekotu nozares aktualitātēm. Mācību kultūra ļauj saglabāt kvalitāti un uzturēt autoskolas līmeni.
Turklāt Presto autoskola, tostarp salīdzinot tās kursantu sniegumu ar lielāko Vidzemes konkurentu, autoskolu Einšteins, pēc CSDD eksāmenu sekmības statistikas datiem ieņem vadošās pozīcijas, kļūstot par līderi starp lielākajām Latvijas autoskolām. Ja vēlies pievienoties labākajiem un kļūt par daudzsološa uzņēmuma sastāvdaļu, tad šī būs īstā vieta.
Lai kļūtu par sadarbības partneri, sūti savu CV uz e-pastu zigmars@presto.lv vai jautājumu gadījumā zvani pa tālruni 28826828.
Vēl par tēmu:
Rīgā spēkā “puteņa biļetes”: Autovadītāji var izmantot sabiedrisko transportu bez maksas
Saskaņā ar Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra prognozēm pirmdienas pēcpusdienā galvaspilsētā iespējama stipra snigšana, kas turpināsies līdz otrdienai, tāpēc Rīgas...
Lasīt tālākNoteiks maksimālo tarifu braucienam ar taksometru no lidostas
Lai novērstu pasažieru apkrāpšanu gadījumos, kad negodprātīgi taksometru pakalpojumu sniedzēji pieprasa nesamērīgi augstu maksu, noteiks maksimālo tarifu braucienam ar taksometru no lidostas...
Lasīt tālākValsts kontrole: Intelektiskās transporta sistēmas valstī neievieš plānveidīgi un koordinēti
Intelektiskās transporta sistēmas (ITS) ir sistēmas, kurās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas izmanto autotransporta jomā satiksmes un mobilitātes pārvaldībai, un tās ir kritiski...
Lasīt tālākNoteiktajā termiņā pārreģistrēti tikai 46 iepriekš Krievijā reģistrēti transportlīdzekļi
Jau šomēnes no Latvijas ielām būtu jāpazūd automobiļiem ar Krievijas numura zīmēm. Eiropas regula paredz, ka sankcijām pakļauti arī privātie transportlīdzekļi, kas reģistrēti agresorvalstī....
Lasīt tālākPlāno palielināt sodus par rupjiem atļautā braukšanas ātruma pārkāpumiem
Plāno palielināt sodus par rupjiem atļautā braukšanas ātruma pārkāpumiem. To paredz Saeimā ceturtdien, 1.februārī, otrajā lasījumā atbalstītie grozījumi Ceļu satiksmes likumā. Satiksmes...
Lasīt tālākPlāno palielināt sodus par rupjiem atļautā braukšanas ātruma pārkāpumiem
Saeimas Juridiskā komisija otrajā lasījumā atbalstījusi grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas paredz palielināt sodus par rupjiem atļautā braukšanas ātruma pārkāpumiem. Satiksmes...
Lasīt tālākKP: Saskaņota OCTA prēmiju sadārdzināšana nav pieļaujama
Reaģējot uz publiski izskanējušo informāciju par iespējamu sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) prēmiju sadārdzināšanos...
Lasīt tālākKP soda LTAB: Jaunu dalībnieku ienākšana tirgū kavēta vismaz 10 gadus
Konkurences padome (KP) pērnā gada 21. decembrī lēma sodīt Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroju (LTAB) ar naudas sodu 336 086 eiro apmērā par konkurenci kropļojošām biedrības...
Lasīt tālākJuridiskā komisija neatbalsta vadītāja tiesību atņemšanu par atļautā ātruma pārsniegšanu no 31 līdz 40 km stundā
Saeimas Juridiskā komisija trešdien, 13.decembrī, pirms otrā lasījuma Saeimā skatot grozījumus Ceļu satiksmes likumā, noraidīja priekšlikumus, kas par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu...
Lasīt tālāk“Balcia”: Gaidāmā Konkurences padomes lēmuma dēļ nākamgad visdrīzāk pieaugs OCTA polišu cenas
Drīzumā gaidāms Konkurences padomes lēmums, kas ietekmēs ikvienu auto īpašnieku Latvijā. Konkurences tirgus uzraugi ir atzinuši, ka OCTA tirgū 10 gadus nebija ļauts ienākt jaunam apdrošinātājam...
Lasīt tālāk