Piedāvā darbu tirdzniecības un pārdošanas nozarē ar iepriekšējas apmācības iespējām
Biznesa izglītības centrs “IQ Birojs” organizē pārdošanas speciālistu semināru “Pārdošanas māksla: kā kļūt par izcilu pārdevēju”, kura laikā ne vien apmācīs tos, kuri nākotnē vēlas strādāt pārdošanas jomā vai paaugstināt savu profesionalitāti, bet arī dos iespēju labākajiem iegūt darbu uzņēmumā. Šāda pieeja personāla atlasē ir unikāla, jo dod iespēju plašākas zināšanas saņemt ikvienam, kas būs noderīgi konkurējot darba tirgū.
Apmācības tiek organizētas semināra formāta, kura interesentus iepazīstinās ar pārdošanas nozares aktualitātēm un jaunākajām tendencēm, kā aī izglītos teorētiski un praktiski. Semināra laikā dalībniekiem būs iespēja paaugstināt savu kvalifikāciju, rast atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, kā arī labākajiem saņemt darba piedāvājumu uzņēmumā – pārdošanas speciālista amatā.
“Šādu pieeju personāla atlasē izmēģinām, jo tādējādi varam dot ieguldījumu potenciālo darbinieku profesionalitātes celšanā, vienlaikus nodrošinot arī savam uzņēmumam darbinieku, kas ir zinošs, kvalificēts un kas ne mazāk svarīgi ieinteresēts strādāt un gūt jaunas zināšanas, ka pārdošanas procesu padarīt efektīvāku,” norāda biznesa izglītības centra “IQ Birojs” izglītības programmas vadītāja Daiga Piebalga.
Semināra “Pārdošanas māksla: kā kļūt par izcilu pārdevēju” mērķis ir attīstīt pārdevējiem nepieciešamās un speciālās prasmes, piesaistīt klientu, kā arī rast ar klientiem ilglaicīgu kontaktu. Seminārs piemērots gan darbiniekiem, kas paralēli savai šī brīža specialitātei vēlas gūt iemaņas pārdošanā, gan arī praktizējošiem pārdevējiem, kas meklē iespējas padziļināt zināšanas, apgūt jaunas metodes un uzlabot savu sniegumu pārdošanas jomā.
Semināra tiks apskatīti tādi temati, kā: Paņēmieni pozitīvu attiecību izveidē ar klientu, Efektīvās pārdošanas stratēģija – apmierināts klients iesaka pārdevējam savus sadarbības partnerus, iedziļināšanās klienta ikdienā, iejušanās viņa „ādā”, izpratnes veidošana par potenciālā klienta patiesajām vajadzībām, ikdienas nepieciešamībām un atbilde uz tām; Lojālie klienti; Grūtie klienti, Paņēmieni sevis noskaņošanai, kas novērš klienta negatīvo noskaņojumu; Pārrunu veidošana ar klientiem, Pirmā kontakta norises plānošana un realizēšana, kas nosaka tālāko attiecību ar klientu izveidi; Pārdošanas matemātika; Nianses apdrošināšanas un finanšu produktu pārdošanā; Telemārketings – kā pārdot pa telefonu, kā arī citi jautājumi.
Praktiskais seminārs norisināsies no 28. līdz 30. maijam no pl. 10.00 līdz 17.00 un to vadīs pārdošanas eksperti ar daudzu gadu pieredzi pārdošanā un pārdošanas uzņēmumu vadībā: Jānis Vulāns, Jānis Paeglītis un Inese Siliņa.
Seminārs tiek organizēts Latvijas Biznesa Kluba (LBK) uzņēmējdarbības atbalsta programmas ietvaros, tādēļ LBK līdzfinansējums sedz lielāko daļu izmaksu. Interesentu ieguldījums ir LVL 19 (ar PVN).
Vēl par tēmu:
Mazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālāk