Pārtikas ražotājam svarīgi apmierināt dažādo pieprasījumu
Ikvienam no mums patīk labi un gardi paēst, un, cik dažādi ir cilvēki, tik dažādas būs arī viņu iecienītās maltītes, tādēļ arī pārtikas ražotājiem svarīgi aizvien mainīt savu piedāvājuma klāstu, lai spētu apmierināt dažādo pieprasījumu.
Tieši tādēļ, lai viņu klienti vienmēr būtu apmierināti, zivju konservu “Kaija” ražotājs “Karavela” aizvien papildina un padara interesantāku sava piedāvājuma klāstu, sniedzot iespēju nobaudīt zivju izstrādājumus dažādos iepakojumos, taču tajā pašā laikā saglabājot klasisko „Latvijas garšu”. Kurš gan spēj iedomāties kartupeļus ar biezpienu, bez mūsu gardās siļķes? Līdz šim Latvijas patērētājs “Kaijas” produkciju visplašāk atpazīst pēc tādiem kulinārijas izstrādājumiem kā Siļķe eļļā “Gardums”, Siļķe “Ungāru gaumē”, kā arī dažādiem produktiem vakuumiepakojumos, tomēr piedāvājuma klāsts aizvien tiek un nākotnē vēl plašāk tiks attīstīts.
”Kaija” ir ražotne ar bagātu vēsturi, stabilām tradīcijām un lieliem izaugsmes plāniem ne tikai Baltijas tirgos, bet arī jau apgūtajos un iekarotajos NVS un 3. pasaules valstu tirgos. „Tāpat, lai veicinātu savu izaugsmi arī Rietumeiropas un Skandināvijas tirgos, 2013.gada janvārī oficiāli esam atklājuši pilnīgi jaunu un moderni aprīkotu ražotni, kas ļauj pielāgoties jauno tirgu standartiem un kvalitātes prasībām. Uzņēmuma attīstība ir kā zīme par zivjrūpniecības atdzimšanu Latvijas zivjrūpniecības nozarē, kas viennozīmīgi nesīs tālākas pozitīvas sekas Latvijas ekonomiskās situācijas un iedzīvotāju labklājības uzlabošanā,” stāsta “Karavela” līdzīpašnieks un valdes loceklis Andris Bite.
“Karavela” ir iesaistījusies arī biroja “Latvijas produkts” mārketinga aktivitātēs, tādējādi apliecinot, ka uzņēmums atbalsta un tam ir svarīga vietējo uzņēmumu veiksmīga attīstība.
“Uzņēmumi zina, ka sadarbība ar biroju “Latvijas produkts” nenozīmē tikai akcentētu sevis poziciēšanu visai sabiedrībai kā Latvijas prece vai pakalpojums, bet sadarbība ietver arī iesaistīšanos dažādās mārketinga aktivitātēs, kas tālāk var palīdzēt uzņēmuma attīstībā. Uzņēmumi var gan pieteikties preču zīmes “Latvijas produkts” izmantošanai, gan arī iesaistīties dažādās mārketinga aktivitātēs, un esam lepni, ka viena no kompānijam, kas lēmusi par dalību šajās aktivitātēs, ir zivju konservu ražotājs “Karavela”. Tā ir kompānija ar vairāk nekā 100 gadus senu vēsturi, šajā laikā veiksmīgi iekarojot savu vietu starp zivju delikatešu ražotājiem ne tikai Latvijā, bet arī citās Pasaules valstīs, apliecinot, ka Latvijā ražotais patiešām ir kvalitātes zīme,” norāda biroja “Latvijas produkts” pārstāve Ieva Roznberga.
Vēl par tēmu:
2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālākSaeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālākAttālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū
Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...
Lasīt tālāk