• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
07/05/2012, Kategorija: Bizness

Atsaucoties uz arvien pieaugošo pieprasījumu pēc jaunas – ērtas un pietiekami funkcionālas partnermārketinga (affiliate mārketing) sistēmas, uzņēmums “Innovative E-Business Technologies” uzsācis darbu pie jauna, starptautiska tīkla izveides un ieviešanas tirgū.

Uzņēmumi un mediji, kas izmantojuši partnermārketinga programmas, nereti atzinuši, ka saskaras ar dažādām problēmām programmu piemērošanā, līdz šim tās nav bijušas pietiekoši funkcionālas un spējīgas transformēties atbilstoši katra komersanta un piedāvātā produkta specifikai. Tāpat bieži vien nākas saskarties ar dažādām neskaidrībām nepilnīgi izklāstīto noteikumu un sadarbības partneru nepietiekamas piesaistes dēļ.

“Innovative E-Business Technologies” jau gandrīz gadu strādājot pie jauna, starptautiska partnermārketinga tīkla izveides, konsultējušies ar uzņēmumiem, lai piedāvātu ne vien ērtu un plaši funkcionālu sistēmu, bet arī nodrošinātu maksimālu atdevi no šīs partneru mārketinga idejas, kas arvien lielāku popularitāti gūst visā pasaulē.

Partnermārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu, turpretī produkta ražotājs – plašu tirdzniecības tīklu.

“Partnermārketinga idejas pamatā ir savstarpēji izdevīga sadarbība uzņēmumu un mediju jeb pārdevēju starpā. Lai šos darījumus padarītu pieejamus, ērti izmantojamus un pārlūkojamus ir jārada pietiekoši komplicēta un pārdomāta sistēma, pie kā arī strādājam. Pretējā gadījumā šī mārketinga metode netiek pienācīgi izmantota un nevar sniegt maksimālo atdevi,” norāda “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.

Jaunais partnermārketinga tīkls veidots, pieskaņojot to katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Tajā katrs potenciālais pārdevējs var nepārtraukti sekot līdzi veiktajiem darījumiem un nopelnītajām komisijas maksām, izvērtēt sevis izvietoto reklāmu tūlītējo un ilgtermiņa atdevi. Vienkārši lietojamā platforma ļauj ātri iegūt visu nepieciešamo informāciju un veidot rezultatīvus darījumus.

Jaunās paaudzes tīkls piesaistīs ne vien uzņēmumu, bet arī partneru – pārdevēju, mediju – uzmanību, jo tā ir lieliska iespēja, kā nopelnīt, reklamējot konkrētā uzņēmuma produkciju. Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas iesaistīties partnermārketinga tīklā, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu [email protected].

384 skatījumi




Video

“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus

18/06/2025

“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija

17/06/2025

Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...

Lasīt tālāk
Video

Plauktos būs vairāk Latvijas preču

17/06/2025

LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...

Lasīt tālāk
Video

Nākošgad tiks pārceltas divas darba dienas

10/06/2025

2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri,  tiks pārcelta...

Lasīt tālāk
Video

Zemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem

09/06/2025

Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...

Lasīt tālāk
Video

Publisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā

04/06/2025

Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%

04/06/2025

Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...

Lasīt tālāk
Video

1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē

02/06/2025

Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem

29/05/2025

Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...

Lasīt tālāk
Video

Mazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos

29/05/2025

Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...

Lasīt tālāk