Mobilo sakaru operatori nedrīkstēs veikt telemārketinga zvanus citu operatoru klientiem
Latvijas mobilo sakaru operatori no šodienas varēs veikt telemārketinga zvanus citu operatoru klientiem tikai tad, ja saņemta nepārprotama atļauja no šiem klientiem.
Latvijas mobilo sakaru operatori parakstījuši labas prakses kodeksu “Par komerciālu paziņojumu sūtīšanas komercpraksi, izmantojot telemārketingu”, saskaņā ar kuru no 25.augusta operatori varēs veikt telemārketinga zvanus citu operatoru klientiem tikai tad, ja saņemta nepārprotama atļauja no šiem klientiem.
Jaunie noteikumi neattieksies uz biznesa piedāvājumu izteikšanu juridiskām personām, sazinoties ar to pārstāvjiem. Tāpat operatori varēs veikt telemārketinga zvanus saviem klientiem.
Nesen veiktā aptaujā izteikts vairums Latvijas iedzīvotāju norādīja, ka telemārketinga zvani ir traucējoši un tie tos nevēlas saņemt. Sekojot klientu vēlmēm, Latvijas telekomunikācijas nozares pārstāvji sanāca kopā darba grupā, izveidojot Labas prakses kodeksu. Kodeksu parakstījuši visi trīs lielākie mobilo sakaru operatori, vienojoties, ka, no šī gada 25.augusta, vairs nedrīkst veikt zvanus citu operatoru klientiem, izskatot piedāvājumus, ja vien nav saņemta iepriekšēja un apzināti izteikta atļauja.
Kodeksu parakstījuši “Bite”, “Tele2”, “Latvijas Mobilais telefons” (LMT), Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija, Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācija, kā arī Latvijas Telekomunikāciju asociācija.
Foto:kaboompics/https://pixabay.com/en/users/kaboompics-1013994//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/
Vēl par tēmu:
Latvija var kļūt par vienu no Eiropas mākslīgā intelekta datu glabāšanas centriem
Somijas tehnoloģiju uzņēmums DataCrunch Oy sadarbībā ar Latvijas Republiku un starptautiskajiem investoriem ir iesniedzis konceptuālu priekšlikumu Eiropas Komisijai par mākslīgā intelekta...
Lasīt tālāk76 % iedzīvotāju atbalsta sociālo tīklu aizliegšanu bērniem Latvijā
Vairums jeb 76 % Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka būtu jāmeklē risinājumi, lai ierobežotu sociālo tīklu lietošanu bērnu un jauniešu vidū, liecina “Tele2” un “Norstat” veiktās...
Lasīt tālākLatvijā ieviesta šūnu apraide – jauns rīks agrīnās brīdināšanas sistēmā iedzīvotāju drošībai
No 2025. gada 1. jūlija Latvijā ir ieviesta šūnu apraide – efektīvs un mūsdienīgs risinājums sabiedrības brīdināšanai ārkārtas situācijās. Šūnu apraide papildina jau esošos informēšanas...
Lasīt tālākVARAM, LIKTA un Latvijas Universitāšu asociācija dibina Mākslīgā intelekta centru
Svinīgā pasākumā viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa, Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa un...
Lasīt tālākSaeima noteic mākslīgā intelekta tehnoloģiju ekosistēmas izveidi Latvijā
Lai veicinātu valsts konkurētspēju, izmantojot mākslīgā intelekta tehnoloģiju dotās iespējas, veidos Mākslīgā intelekta centru, kas būs atbildīgs par šīs jomas attīstību Latvijā....
Lasīt tālākĪstenoto telefonkrāpšanas gadījumu skaits pēdējo trīs mēnešu laikā sarucis par 42%
Finanšu nozares asociācijas (FNA) apkopotie dati rāda, ka īstenoto telefonkrāpšanas gadījumu skaits turpina sarukt – jūlijā īstenoti par 6% mazāk telefonkrāpšanas gadījumu nekā jūnijā,...
Lasīt tālākPirmie soļi uzņēmumam, stājoties spēkā Nacionālās kiberdrošības likumam
1. septembrī spēkā stāsies Nacionālās kiberdrošības likums (NKDL), ko 5. jūlijā izsludinājis Valsts prezidents. Likums paredz noteikt virkni uzdevumu dažādu jomu uzņēmumiem, tai skaitā...
Lasīt tālākRīgā atklāta pirmā tuneļveida automazgātava
Šodien, 4. septembrī, Baltijas vadošais uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums “PRO BRO Group” atklāj pirmo “PRO BRO Express” tuneļveida automazgātavu Rīgā, Juglas ielā 95C, automazgātavas...
Lasīt tālāk“Tele2” iesniedzis sūdzību Eiropas Komisijai: Daudzos publiskajos iepirkumos vērtēšana ir neobjektīva
Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” iesniedzis sūdzību Eiropas Komisijā (EK) par Eiropas Savienības (ES) tiesību normu neievērošanu mobilo sakaru publisko iepirkumu jomā Latvijā. Daudzos...
Lasīt tālākUX/UI Design Tools for Beginners
User experience (UX) and user interface (UI) are two different things. However, they come hand in hand because the result of designing a user interface is user experience. If you are a beginner,...
Lasīt tālāk