Lielās intereses dēļ, seminārs un meistarklase par ‘dārgās’ pārdošanas veicināšanu tiks rīkots atkārtoti
Uzņēmumi arvien aktīvāk meklē iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Reaģējot uz tirgus tendencēm, biznesa izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” organizēja īpašu semināru un meistarklasi “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl.” Lielā pieprasījuma dēļ, apmācības tiks rīkotas atkārtoti – jau 11. februārī. Apmācības vada biznesa trenere un pārdošanas eksperte Egita Sproģe.
“Ikviena uzņēmuma interesēs, nenoliedzami, ir pārdod ne tikai “vidējā cenu līmeņa” preces vai pakalpojumus, bet arī “dārgos” un tā saucamos “ekskluzīvos” produktus vai pakalpojumus, tāpēc regulāra zināšanu uzlabošana ir svarīgs solis ceļā uz izaugsmi. Tomēr klienta izzināšana un ciešākas saziņas veidošana ne vienmēr ir vienkāršs process, taču veiksmīgi pielietojot dažādas tehnikas kontakta veidošanā, iespējams panākt sev tīkamu rezultātu ļoti īsā laika posmā, tajā pašā brīdī iekarojot klienta labvēlību ilgstošai sadarbībai. Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt dārgo produktu vai pakalpojumu pieprasījumu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Pārdevējam, kam jāievēro uzņēmuma intereses, ir svarīgi pārdot pēc iespējas vairāk, dārgāk un ātrāk. Tomēr neviens pircējs nebūs ar mieru kaut ko iegādāties daudz, dārgi un ātri, ja darījumā nesaskatīs arī savu labumu, tāpēc šajā meistarklasē klausītāji iegūs vērtīgas zināšanas par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs”, norāda Egita Sproģe.
Seminārā iegūtā informācija palīdzēs ne tikai gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem un apgūt jaunu pieredzi, bet arī ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē interesenti tiks iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzinās, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairojot savus panākumus.
Biznesa apmācību kursu vadītāja Egita Sproģe ir lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.
Pateicoties līdzfinansējumam, semināra izmaksas sastāda vien EUR 99 (standarta cena – EUR 349). Lai pieteiktos semināram, kā arī uzzinātu plašāku informāciju, interesenti aicināti sazināties ar biznesa izglītības centru “Biznesa Akadēmija” pa tālruni: +371 20355559, vai arī sūtīt e-pastu uz: [email protected].
Vēl par tēmu:
Kozlovskis: Nevienam iekšlietu dienestam netiks noņemta izdienas pensija
Vakar, 2. septembrī, Ministru kabinets izskatīja un pieņēma Valsts kancelejas sagatavoto informatīvo ziņojumu “Par izdienas pensiju sistēmas izmaiņām”. Pēc diskusijām valdības sēdē,...
Lasīt tālākTrešdaļa vecāku nevar atrast informāciju par pieejamajiem pulciņiem savā pašvaldībā
Lielākā daļa jeb 88 % vecāku atzīst, ka viņu bērni apmeklē ārpusklases nodarbības un pulciņus, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati. Tomēr vairāk nekā...
Lasīt tālākRinkēvičs sveic Zinību dienā: lai pietiek gribas darīt un arī apstāties, kad tas vajadzīgs
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs 1. septembrī uzrunājis skolēnus, pedagogus un vecākus. "Sirsnīgi sveicu jūs Zinību dienā! Dienā, kad atkal klāt jauns mācību gads! Šodien mums...
Lasīt tālākPērn skolā traumas guva vairāk nekā 820 bērni
Jauna mācību gada sākums ir piemērots brīdis, lai vecāki parūpētos par skolēnu apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem. Lai arī sabiedrībā iesakņojies uzskats, ka bērnu veselībai...
Lasīt tālākPreses izdevējiem piegādes izmaksas nākamajā gadā nepalielināsies
Kultūras ministrija kopā ar Satiksmes ministriju radusi risinājumus, kas paredz, ka nākamgad maksa par drukātas preses piegādi latviešu valodā preses izdevējiem nepieaugs. Vienlaikus Kultūras...
Lasīt tālākJaunajā mācību gadā mācības skolā uzsāks vairāk nekā 223 tūkstoši skolēnu
Jaunajā mācību gadā vispārējās izglītības iestādēs mācības uzsāks 223 696 skolēni, tai skaitā 19 956 pirmklasnieki un 2196 Ukrainas civiliedzīvotāju bērni, liecina Izglītības un...
Lasīt tālākAicina atbalstīt “ManaBalss.lv” iniciatīvu, lai stiprinātu finansiālo un sociālo drošību ģimenēm ar bērniem
Biedrība “Latvijas Daudzbērnu ģimeņu apvienība” aicina atbildīgās nozares ministrijas un Finanšu ministriju steidzami mazināt ģimeņu ar bērniem nevienlīdzību, īstenojot trīs biedrības...
Lasīt tālākKā palīdzēt bērnam sagatavoties pirmajai skolas dienai? Padomus sniedz psiholoģe
Pirmā klase ir īpašs notikums gan bērna, gan visas ģimenes dzīvē. Tā ir jauna pieredze, kas paver iespējas ne tikai mācībām un jaunām zināšanām, bet arī draudzībām, atklājumiem...
Lasīt tālākLai mazinātu noziedzību un neformālo hierarhiju, cietumos tiks ierobežota spēļu konsoļu lietošana
Otrdien, 26. augustā, valdība atbalstīja Tieslietu ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka brīvības atņemšanas iestāžu iekšējo kārtību. Jauno noteikumu mērķis ir ierobežot...
Lasīt tālākUzulnieks: uzlabojam un vienkāršojam bāriņtiesu prasības
Ir paredzētas konceptuālas izmaiņas bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību aizsardzības sistēmā, veidojot mūsdienīgāku, profesionālāku un sabiedrības uzticības cienīgāku bāriņtiesu...
Lasīt tālāk