Lielam skaitam uzņēmumu krīzes laikā ir iespēja saņemt tik nepieciešamo publicitāti par brīvu
Publicitātes nozīme, lai sasniegtu organizācijas nospraustos mērķus, vienmēr ir bijusi ļoti augsta, jo tās ir efektīvs instruments kā veicināt sabiedrības uzticības rašanos un piesaistīt lielāku auditoriju. Publicitāte ir nozīmīga ne tikai jaunu produktu reklamēšanai vai esoša produktu pārdošanas palielināšanai – tas ir veids, kā izcelt uzņēmumu un strādāt pie organizācijas reputācijas veidošanas, kas savukārt ir ļoti nozīmīgs faktors konkurences cīņā. Krīzes laikā, pieaugot ekonomikas nestabilitātei un pastiprinoties konkurences apstākļiem, ikvienam uzņēmumam ir īpaši svarīgi nostiprināt savas pozīcijas tirgū un viens no veidiem, kā to izdarīt, ir publicitāte.
Publicitāte, tai skaitā reklāmraksti un preses relīzes, ir lielisks veids, kā piešķirt savam viedoklim nozīmīgumu, kā pārvarēt krīzes situācijas un atgādināt klientiem viņa devumu jūsu uzņēmuma attīstībā. Tieši tāpēc Nacionālā mediju grupa (NMG) šobrīd lielai daļai uzņēmumu un to klientiem piedāvā publicitāti par brīvu!
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Nacionālās mediju grupas sastāvā ir vairāk nekā 30 interneta portāli un 50 “Facebook” biznesa lapas. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Bezmaksas publicitāti Nacionālajā mediju grupā var saņemt ne tikai NMG iepriekšējo gadu klienti un sadarbības partneri, bet arī uzņēmumi, kas ir:
– Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centra biedri;
– vietējo ražotāju atbalsta programmas “Latvijas zīmoli” dalībnieki;
– Alberta Uzņēmumu grupas klienti un sadarbības partneri;
– Biznesa Akadēmijas un Nodokļu likumdošanas izglītības centra klienti;
– Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra klienti;
– personāla atlases un apmācību centra Working.lv klienti;
– Baltijas telemārketinga centra klienti.
Ikviens uzņēmums tiek aicināts pārliecināties, vai nav starp iepriekš nosaukto organizāciju klientiem un sadarbības partneriem, jo tā ir nebijusi iespēja saņemt publicitāti, kas šajos krīzes apstākļos ir atbalsts biznesa situācijas stabilizācijā un turpmākā attīstībā.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji vai rakstot uz [email protected].
Vēl par tēmu:
Latvijas mājsaimniecību patēriņa paradumi mainās – kopējais labklājības līmenis pieaug
Ēdam vairāk augļu, uzturā samazinās cukura patēriņš, un arvien biežāk izvēlamies iepirkties internetā. Tajā pašā laikā sarūk maizes, miltu un kartupeļu patēriņš, bet pieaug tēriņi...
Lasīt tālākKonstatēts jauns ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē
Informējam, ka šodien apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novada Salas pagastā novietnē ar 29 mājas cūkām. Šogad tas ir jau desmitais konstatētais...
Lasīt tālākSaeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākFinanšu nozare aicina lauksaimniekus ārkārtējās situācijas laikā laikus vērsties pie bankām
Ņemot vērā Ministru kabineta 2025. gada 5. augusta lēmumu līdz šī gada novembrim izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā saistībā ar lietavu un plūdu izraisītajām sekām,...
Lasīt tālāk“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
Latvijā iecienītākais cepumu zīmols “Selga” turpina attīstīt savu produktu portfeli un šajā sezonā iepazīstina ar gardiem jaunumiem “Selga Treat” cepumu kolekcijā – divām jaunām...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: Rīgas dome krīzes laikā liedz palīdzību lauksaimniekiem nogādāt ražu ostā
Laikā, kad lauksaimniecība piedzīvo smagu krīzi, Rīgas dome ir noraidījusi biedrības “Zemnieku saeima” lūgumu ražas novākšanas periodā – no 22. jūlija līdz 1. novembrim – atļaut...
Lasīt tālākAtis Švinka: dzelzceļš ir jāstiprina, lai mēs varētu nodrošināt iedzīvotāju mobilitāti
Šodien, 26. augustā, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto rīkojumu par “Par apropriācijas pārdali”, kas paredz veikt 26 miljonu eiro maksājumu valsts publiskās lietošanas...
Lasīt tālākSpēcīga kaimiņu kopiena – daudzdzīvokļu ēku drošības balsts lielās krīzēs
Ikvienam cilvēkam ir vajadzīgas mājas – visdrošākā vieta pasaulē, kur justies labi. Diemžēl ziņu virsraksti nemitīgi atgādina, cik daudz dažādu nelaimju var piemeklēt civilo infrastruktūru:...
Lasīt tālāk