Lembergs par “Rail Baltica” projekta attīstību: Valdība demonstrē savu stulbumu
Komentējot ziņu, ka patlaban galvenā prioritāte Latvijā ir panākt vienošanos ar partneriem par dzelzceļa projekta “Rail Baltica” pirmās kārtas izbūves plānu, politiķis Aivars Lembergs ironizēja, ka valdībai vajadzēja desmit gadus, lai to saprastu.
“Pēc vairāk nekā 10 gadiem kopš “Rail Baltica” projekts ir realizācijas stadijā, galvenais ir pirmās kārtas plāns. Latvijas valdībai vajadzēja vairāk nekā 10 gadus, lai 2024. gadā iedomātos, ka vajag strādāt pēc plāna, ja grib realizēt kādu investīcijas projektu,” sacīja Lembergs.
“Cik bagāti un pārtikuši var būt šādas valsts cilvēki, kuriem ir tik stulbas valdības?” ass savos izteikumos bija Lembergs.
Jau ziņots, ka “Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.
Vēl par tēmu:
FM: Apstrādes rūpniecībā augustā joprojām kritums, taču krituma tempi mazinās
Apstrādes rūpniecības produkcijas apjomi šā gada augustā pret iepriekšējo mēnesi pieauga par 2,6%, kas vērtējams kā ievērojams pieaugums viena mēneša griezumā. Tomēr par izaugsmes...
Lasīt tālākKulbergs: nemitīgās tehnisko prasību izmaiņas, izmaksu uzskaites un kontroles trūkums – būtiski klupšanas akmeņi “Rail Baltica” projektā
“Būtiskākais, kā dēļ par četriem gadiem esam iekavējuši projektēšanas fāzi, ir nekontrolētas tehnisko prasību izmaiņas, ar tām saistīto izmaksu uzskaites un ietekmes uz projektu novērtējuma...
Lasīt tālākBraže: atbalsts eksportējošiem uzņēmējiem un ārvalstu investīciju piesaiste ir ārlietu dienesta prioritāte
No 2024. gada 2. līdz 4. oktobrim norisinās astotās Ārlietu ministrijas ikgadējās ekonomikas mācības Latvijas diplomātiem ārvalstīs. Apmācību mērķis ir sniegt padziļinātu ieskatu Latvijas...
Lasīt tālākUzņēmējdarbības attīstības apakškomisija: ārzemju producentu piesaiste jāplāno un jāveic ilgtermiņā
“Ārzemju producentu piesaiste ir pamatīgs darbs, kas jāplāno un jāveic ilgtermiņā. Lai tas būtu efektīvs, jānodrošina arī atbilstoša infrastruktūra un mehānismi interesentu piesaistei,”...
Lasīt tālākSaeima: Projekta “Rail Baltica” neīstenošana radītu katastrofālas sekas
“Ja Latvija izvēlētos neturpināt apjomīgā “Rail Baltica” projekta īstenošanu, tad sekas būtu katastrofālas, tostarp būtu jāatmaksā līdz šim saņemtais Eiropas Savienības finansējums,...
Lasīt tālākLDDK: Eiropas Savienībai ir nepieciešama uz rezultātu vērsta ekonomiskā un sociālā politika
Sākoties jaunam politiskajam ciklam Eiropas Komisijā (EK), Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) kopā ar Eiropas nacionālajām darba devēju organizācijām izklāsta savu redzējumu par...
Lasīt tālākSaskaņošanai virza arī turpmāku PVN samazinātās likmes piemērošanu svaigiem augļiem, ogām un dārzeņiem
Finanšu ministrija (FM) ir sagatavojusi un virza saskaņošanai grozījumus Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likumā, lai arī turpmāk svaigiem augļiem, ogām un dārzeņiem piemērotu PVN...
Lasīt tālākZZS deputāti: Jāuzlabo sabiedriskā transporta pieejamība reģionos
Reģionu iedzīvotājiem ir jāsaglabā iespējas izmantot sabiedrisko transportu, atbilstoši to vajadzībām, dodoties uz darbu, pie ārsta vai citās ikdienas gaitās, uzskata Zaļo un Zemnieku...
Lasīt tālākStiprina valsts valodas pozīcijas darba tirgū, liedzot nepamatoti pieprasīt svešvalodas zināšanas
Lai stiprinātu valsts valodas lietojumu darba tirgū, Saeima ceturtdien, 19.septembrī, galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Darba likumā. Ar grozījumiem aizstāvētas darbinieku tiesības...
Lasīt tālākElektroniskajos plašsaziņas līdzekļos nedrīkstēs reklamēt alkoholisko dzērienu cenas vai atlaides
Lai aizliegtu cenu un atlaižu reklāmu alum un vīnam televīzijā un radio un tādējādi samazinātu gan kopējo alkoholisko dzērienu patēriņu, gan no reklāmas negatīvās ietekmes pasargātu...
Lasīt tālāk