Klientu apmierinātības pētījumi – iespēja uzņēmumiem attīstīties daudz efektīvāk
Ikviens no uzņēmējiem šodien domā par savu izaugsmi, jo bez izaugsmes nav iespējama veiksmīga uzņēmuma attīstība un konkurētspēja. Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma un tā esošās vietas nozarē, ikviens vēlas daudz straujāku attīstību, augstākus pārdošanas rādītājus un lielāku klientu pieplūdumu, tāpēc meklē dažādus risinājumus, lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū. Eksperti uzsver, ka, lai pieaugtu uzņēmumu efektivitāte un konkurētspēja, vispirms nepieciešams noskaidrot, ko par jūsu produktu domā sabiedrībā un kā veicināt tās atbalstu.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
“Pirms nospraust ilgtermiņa mērķus un sākt darbu pie izaugsmes plāna, noteikti nepieciešams noskaidrot uzņēmuma vietu nozarē un izpētīt klientu attieksmi, noskaidrojot, vai produkts būs dzīvotspējīgs un kur tirgū šobrīd tas atrodas,” norāda SDTIC vadītājs Alberts Jodis, turpinot, ka arvien vairāk uzņēmumu piesakās tirgus pētījumiem tieši ar mērķi noskaidrot klientu apmierinātību.
“Klientu apmierinātības pētījumi ir iespēja uzzināt, kādus klientu servisa standartus ievēro jūsu darbinieki un kas ir tas, ko no klientu servisa sagaida jūsu patiesie klienti. Klientu viedokļa analīze ir noderīga klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, kā arī, pieņemot lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem,” turpina A. Jodis.
SDTIC ir vairāk kā 10 gadu pieredze tādos pētījumu veidos, kā uzņēmuma izvērtēšana, zīmolu novērtēšana, darbinieku apmierinātības pētījumi, klientu apmierinātības pētījumi, patērētāju analīze u.c.
Kvalitatīvi veikta tirgus un konkurentu izpētes ir daļa no panākumu atslēgas, arī konkurentu monitorings palīdz izvēlēties pareizo biznesa stratēģiju. SDTIC mudina uzņēmējus pievērst konkurentu monitoringam nedalītu izmanību, norādot, ka viena no izplatītākajām kļūdām, uzsākot savu biznesu, ir nerēķināšanās ar konkurenci gan plānojot uzņēmuma darbību, gan arī jau aktīvi strādājot. Otra līdzīga kļūda ir uztvert konkurentus kā problēmu un neizmantot iespējas, ko piedāvā darbība intensīvas konkurences apstākļos.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete
Vēl par tēmu:
Saeima konceptuāli atbalsta publisko iepirkumu reformu
Lai publisko iepirkumu sistēmu padarītu efektīvāku, Saeima ceturtdien, 2. oktobrī, konceptuāli atbalstīja rosinātās izmaiņas Publisko iepirkumu likumā. Par likuma grozījumu virzību...
Lasīt tālākSeptembrī uzņēmēju noskaņojums uzlabojies visās saimnieciskās darbības jomās
[caption id="attachment_34922" align="alignnone" width="300"] Businessteam[/caption] Uzņēmēju noskaņojums 2025. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, uzlabojies visās saimnieciskās darbības...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija aicina Satiksmes ministriju un pārvadātājus rast risinājumus atceltajiem reisiem un šoferu algām
Satiksmes ministrijai un pārvadātājiem ir jārod risinājumi atceltajiem reģionālo autobusu reisiem un šoferu algām, trešdien, 1. oktobrī, uzsvēra Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas...
Lasīt tālāk“Rīgas nami” veiks iekšējo izmeklēšanu saistībā ar Centrāltirgū konstatētajiem iespējamajiem pārkāpumiem
Šodien Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) darbinieki veica procesuālās darbības Rīgas Centrāltirgus telpās. Pašlaik SIA “Rīgas nami”, kas ir Rīgas Centrāltirgus...
Lasīt tālākBudžets 2026: Valdības uzmanības centrā – valsts drošība, atbalsts ģimenēm ar bērniem un kvalitatīva izglītība
Pirmdien, 22. septembrī, valdība apstiprināja Finanšu ministrijas (FM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par nozaru ministriju un centrālo valsts iestāžu priekšlikumiem prioritārajiem pasākumiem...
Lasīt tālākBūvniecības izmaksu līmenis gada laikā palielinājies par 2,1%, mēneša laikā – par 0,1%
2025. gada augustā, salīdzinot ar 2024. gada augustu, būvniecības izmaksu līmenis Latvijā palielinājies par 2,1%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Salīdzinot ar šā gada jūliju,...
Lasīt tālākMazāk skaidras naudas, vairāk klikšķu: kā mainās maksājumu paradumi Latvijā?
Pēdējo piecu gadu laikā Latvijā būtiski mainījušies iedzīvotāju maksājumu paradumi - strauji pieaudzis gan bezskaidras naudas, gan tiešsaistes norēķinu īpatsvars. Kā liecina Eiropas...
Lasīt tālākDžemos, želejās un marmelādēs turpmāk būs vairāk augļu
Valdība otrdien, 23. septembrī, apstiprināja grozījumus Ministru kabineta (MK) kvalitātes un marķējuma prasībās augļu džemam, ievārījumam, želejai, marmelādei un saldinātam kastaņu...
Lasīt tālākRīgas dome lemj par nakts sabiedriskā transporta licences pagarinājumu
Rīgas domes Pasažieru komercpārvadājumu licencēšanas komisija šodien vienbalsīgi atbalstīja lēmumu pagarināt nakts sabiedriskā transporta licenci līdz oktobra beigām. Līdz šim Rīgas...
Lasīt tālākLatvijā tūrisma apjoms sasniedzis desmitgades rekordu
Tūrisma apjoms Latvijā šī gada jūlijā sasniedzis jaunu rekordu – pēdējo desmit gadu laikā vēl nekad gada pirmo septiņu mēnešu laikā nav reģistrēts tik daudz vietējo un ār-valstu...
Lasīt tālāk