Izmantojot nacionālās kvalitātes zīmes, uzņēmumiem iespēja celt produktu vērtību
Pieaugot patriotismam un apziņai, ka pašmāju audzētie produkti ir vislabākie un veselīgākie, arvien vairāk pircēju sāk novērtēt vietējo ražotāju un uzņēmumu piedāvājumu. Kā rāda prakse, pircēji arvien biežāk dod priekšroku pašmāju produkcijai, novērtējot to kvalitāti un atbalstot vietējos ražotājus, ja tā marķēta ar kvalitātes zīmēm. Arī uzņēmēji atzīst, ka iegādājoties produktus ar noteiktu preču zīmi ikviens patērētājs var pārliecināties, ka izvēlas Latvijas produktus, kas liecina par to augsto kvalitāti un pievienoto vērtību.
Kā atzīst “Latvijas Produkts” projektu vadītāja Ieva Rozenberga, mūsu pašmāju ražotāji piedāvā daudzpusīgu preču un pakalpojumu klāstu, taču ne vienmēr pircējiem tiek izcelts, ka attiecīgais produkts radīts Latvijā. “Biroja “LatvijasProdukts” mērķis jau kopš pašiem aizsākumiem ir popularizēt un izcelt pašmāju produktus milzīgajā importa klāstā. Kā liecina biroja veiktās aptaujas, patērētāji abprāt izvēlas vietējo produkciju, kura marķēta ar kvalitātes zīmi, tādējādi gūstot pārliecību, ka izvēlas vislabāko sev un savai ģimenei. Mēs vēlamies, lai ikviens mūsu pašmāju ražotājs tiku izcelts un pircējiem būtu pieejami unikāli, vietējo ražotāju produkti, kas satur veselīgas sastāvdaļas un kalpo kā kvalitātes garants,” norāda Rozenberga.
Biroja “Latvijas Produkts” atbalstu un sadarbības iespējas augsti novērtē arī zemnieku saimniecība “Veckūkuri”, kura lieto arī kvalitātes zīmi “Dabīgs Produkts”. “Ar “Latvijas Produkts” atbalsta programmu mēs veiksmīgāk sasniedzam savu potenciālo klientu un pārliecinošāk spējam pateikt visu, kas viņam svarīgs, proti, mūsu piena produkti ir dabīgi, kvalitatīvi, inovatīvi un Latvijā ražoti. Mūsu uzņēmums sajūt pienesumu, ko dod sadarbība ar biroju “Latvijas Produkts”,” norāda Ilvija Jakovina, zemnieku saimniecība “Veckūkuri”(zīmols “Mans Piens”) īpašniece.
Uzņēmēji ir aicināti pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm, sniedzot pircējiem iespēju atbalstīt vietējo ražotāju, veicināt ekonomikas izaugsmi un nodrošināt Latvijas ģimenes ar kvalitatīvu un pārbaudītu vērtību – vietējiem produktiem. Savukārt pašam uzņēmumam tā ir pārbaudīta iespēja popularizēt savu produktu un uzsvērt tā kvalitāti un apliecināt, ka tā izveidē esat ieguldījuši smagu darbu, entuziasmu un kas tas tiek novērtēts gan Latvijā, gan ārvalstīs.
Biroja “Latvijas Produkts” misija ir atbalstīt vietējos uzņēmumus, izceļot to kvalitatīvās un konkurētspējīgās preces vai pakalpojumus, līdz ar to, ikviens uzņēmums, kurš vēlas sevi apliecināt kā nozīmīgu pašmāju vērtību, tiek aicināts piedalīties nacionālajām kvalitātes zīmēm:
– “Latvijas Produkts” ir kvalitātes zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un kvalitāti.
http://pieteikums.lv/latvijas-produkts
– Kvalitātes zīme “Quality Product of Latvia” veidota ar mērķi Latvijas produkciju popularizēt un izcelt ārvalstu tirgū.
http://pieteikums.lv/quality-product
– Kvalitātes zīme “Dabīgs Produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai.
http://pieteikums.lv/dabigs-produkts
Kvalitātes zīmes izveidotas, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem identitāti, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā un ārvalstīs.
Uzņēmumi tiek aicināti izmantot kvalitātes zīmes, izceļo sava produkta labās īpašības!
Vēl par tēmu:
“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālāk