Īstenot Jūsu uzņēmuma ieceres un mērķus palīdzēs Alberta Uzņēmumu grupa
Veiksmīgs bizness, lojāli klienti, uzticami sadarbības partneri un pozitīva attieksme pret produktu vai pakalpojumu – uz šādu nākotnes vīziju tiecas ikviens uzņēmums, kurš vēlas pilnveidoties un attīstīties. Taču, lai sasniegtu ilgtermiņa mērķus, svarīgi izvēlēties piemērotāko mārketinga kanālu savam biznesam – tā var būt reklāma, sabiedriskās attiecības vai tiešais mārketings – svarīgi ir prast veiksmīgi savienot mērķauditorijas vēlmes ar kompānijas iespējām. Tikai tā iespējams veicināt uzņēmuma atpazīstamību un paredzēt, kādi produkti vislabāk apmierinās cilvēku vajadzības.
Izpratne par mārketinga metodēm uzņēmumam var nodrošināt lielāku konkurētspēju un priekšrocības tirgū. Lai izveidotu veiksmīgu nākotnes uzņēmumu, uzņēmēji visbiežāk izmanto mārketinga aģentūru pakalpojumus. Taču kā atrast tādu, kas pielāgojas saviem klientiem un var nodrošināt veiksmīgu sadarbību vairākās jomās?
Alberta Uzņēmumu grupa ir viena no retajām aģentūrām, kas sevī apvieno gan mārketinga un komunikācijas pakalpojumus, gan sniedz reālus biznesa padomus. Kompānija veiksmīgi darbojas jau ilgus gadus un šodien attīstījusies kā dinamisks un daudzfunkcionāls uzņēmums, kuram esošo klientu vēlmes un nepieciešamības ir prioritāšu saraksta pirmajā vietā. Sniedzot mārketinga un reklāmas pakalpojumus, uzņēmums izmanto individuālu pieeju katram klientam, rēķinoties ar to patērētāju vajadzībām un vadības ilgtermiņa mērķiem.
Alberta Uzņēmumu grupa apvieno pieredzi, aizrautību un iedvesmu, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt savus mērķus ātrāk un nodrošinātu strauju uzņēmuma attīstību!
Ikviens uzņēmums ir aicināts pieteikties Alberta Uzņēmumu grupas mārketinga un komunikācijas pakalpojumiem, lai kopīgi rastu vislabāko risinājumu. Alberta Uzņēmumu grupa sniedz iespēju izmantot sekojošus kompānijas pakalpojumus:
Mārketings
Korporatīvā identitāte – Korporatīvās identitātes veidošanā (uzlabošanā vai atjaunošanā) neatņemama sastāvdaļa ir pētījumi par jau esošo uzņēmuma identitāti, ar domu izzināt klientu attieksmi, rīcību, vēlmes un vajadzības. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/korporativa-identitate/
Mārketinga audits – Mārketinga audits nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Tas ir darbietilpīgs process, taču iegūtās informācijas vērtīgums to atsver. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/marketinga-audits/
Mārketinga un komunikāciju stratēģija – Mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/marketinga-un-komunikaciju-strategija/
Preču un reklāmas materiālu izplatīšanas optimizācija (merčendaizings) – Merčendaizings ir process, kura rezultātā katram produktam tiek atrasta vispiemērotākā atrašanās vieta un produkcijas sortiments tiek izkārtots tā, lai tiktu stimulēta pārtērētāju vēlme to iegādāties. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/precu-un-reklamas-materialu-izplatisanas-optimizacija-mercendaizings/
Tirgus izpēte – Lai varētu kontrolēt un vadīt savu darbu, uzņēmējiem ir jābūt informētiem par saviem produktiem, pakalpojumiem un veicamajiem pasākumiem. Vienīgais veids, kā uzzināt patieso stāvokli tirgū un klientu attieksmi, ir tirgus pētījumu veikšana. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/tirgus-izpete/
Zīmola komunikācijas pārvaldīšana jeb zīmolvedība (brendings) – Eksperti saviem klientiem īsteno zīmola renovāciju pamatojoties uz pētījumiem par esošo zīmolu un patērētāju uzskatiem, rezultātā nonākot pie zīmola, kas paaugstina uzņēmuma konkurētspēju. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/zimola-komunikacijas-parvaldisana-jeb-zimolvediba-brendings/
Konkurences monitorings – Konkurētspējīgas mārketinga stratēģijas radīšanai ir jāpārzina ne tikai savs uzņēmums, tā produktu stiprās un vājās puses, lietderīgi ir palūkoties apkārt – konkurentu virzienā. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/konkurences-monitorings/
Reklāma
Mediju plānošana – Mediju plānošana ir svarīgs posms reklāmas kampaņu izstrādē, jo tās darbības lauks ir reklāmas vēstījuma nogādāšana mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/mediju-planosana/
Prezentācijas, reklāmas pasākumi un izstāžu konstrukcijas – Alberta Reklāmas Sabiedrība saviem klientiem arī organizē un plāno dalību dažādās izstādēs – gan vietēja mēroga, gan arī starptautiska mēroga izstādēs. Tiek izstrādātas izstāžu konstrukcijas apvienojot klienta vēlmes un uzņēmuma korporatīvo stilu ar stenda oriģinalitāti un funkcionalitāti. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/prezentacijas-reklamas-pasakumi-un-izstazu-konstrukcijas/
Reklāmas izgatavošana – Reklāmas izgatavošanā parasti piedalās vairāki aģentūras darbinieki – radošais direktors, mākslinieki, fotogrāfs, tekstu redaktors un projektu vadītājs. Tas ir radošs un atbildīgs process, kas sastāv no vairākiem posmiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-izgatavosana/
Reklāmas kampaņu stratēģija – Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-kampanu-strategija/
Reklāmas plānošana – Alberta Reklāmas Sabiedrība saviem klientiem izstrādā reklāmas plānu tā, lai reklāmas budžeta izstrāde palīdz veikt izvēli un novērtēt reklāmas daudzumu un efektivitāti, savienot naudas resursus ar iespējām un lai nav tā, ka tiek veidota reklāma nepamatojot, kāpēc konkrētais naudas apjoms tiek atvēlēts un ko tas dos. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-planosana/
Reklāmas suvenīri – Biznesa dāvanas ir bonusi materiālu lietu izpausmē, kuri tiek piešķirti esošajiem klientiem kā pateicība par veiksmīgu sadarbību vai potenciālajiem klientiem ar vēlmi dibināt kontaktus un veicināt sadarbības iespējas. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-suveniri/
Iepakojums, poligrāfija, etiķetes – Iepakojums ir preces identitāte, tās vizuālais veidols – viens no būtiskākajiem uzņēmuma sevis prezentēšanas veidiem, kā arī iepakojumam ir vairāki mērķi un funkcijas, kuras tam ir jārealizē. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/iepakojums-poligrafija-etiketes/
Tiešais mārketings – Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek aizvien plašāk pielietotas. Tiešais mārketings ir reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/tiesais-marketings/
PR
Attiecības ar presi un viedokļu līderiem – Alberta Sabiedriskās Attiecības saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par Jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā Jūs to vēlaties. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/attiecibas-ar-presi-un-viedoklu-lideriem/
Lobēšana – Pielietojot veiksmīgus lobēšanas pasākumus, iespējams aizsākt veiksmīgu sadarbību ar valdības, valdošo partiju pārstāvjiem un netieši piedalīties un ietekmēt procesus, kas skar konkrēto, uzņēmuma interešu lokā esošo, normatīvo aktu izmaiņas. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/lobesana/
Sponsorēšana – Sponsorēšana ir ievērojami mainījusi savu sākotnējo veidolu un kļuvusi par efektīvu un pārdomātu reklāmas līdzekli. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/sponsoresana/
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
Latvijas mājsaimniecību patēriņa paradumi mainās – kopējais labklājības līmenis pieaug
Ēdam vairāk augļu, uzturā samazinās cukura patēriņš, un arvien biežāk izvēlamies iepirkties internetā. Tajā pašā laikā sarūk maizes, miltu un kartupeļu patēriņš, bet pieaug tēriņi...
Lasīt tālākKonstatēts jauns ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē
Informējam, ka šodien apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novada Salas pagastā novietnē ar 29 mājas cūkām. Šogad tas ir jau desmitais konstatētais...
Lasīt tālākSaeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākFinanšu nozare aicina lauksaimniekus ārkārtējās situācijas laikā laikus vērsties pie bankām
Ņemot vērā Ministru kabineta 2025. gada 5. augusta lēmumu līdz šī gada novembrim izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā saistībā ar lietavu un plūdu izraisītajām sekām,...
Lasīt tālāk“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
Latvijā iecienītākais cepumu zīmols “Selga” turpina attīstīt savu produktu portfeli un šajā sezonā iepazīstina ar gardiem jaunumiem “Selga Treat” cepumu kolekcijā – divām jaunām...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: Rīgas dome krīzes laikā liedz palīdzību lauksaimniekiem nogādāt ražu ostā
Laikā, kad lauksaimniecība piedzīvo smagu krīzi, Rīgas dome ir noraidījusi biedrības “Zemnieku saeima” lūgumu ražas novākšanas periodā – no 22. jūlija līdz 1. novembrim – atļaut...
Lasīt tālākAtis Švinka: dzelzceļš ir jāstiprina, lai mēs varētu nodrošināt iedzīvotāju mobilitāti
Šodien, 26. augustā, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto rīkojumu par “Par apropriācijas pārdali”, kas paredz veikt 26 miljonu eiro maksājumu valsts publiskās lietošanas...
Lasīt tālākSpēcīga kaimiņu kopiena – daudzdzīvokļu ēku drošības balsts lielās krīzēs
Ikvienam cilvēkam ir vajadzīgas mājas – visdrošākā vieta pasaulē, kur justies labi. Diemžēl ziņu virsraksti nemitīgi atgādina, cik daudz dažādu nelaimju var piemeklēt civilo infrastruktūru:...
Lasīt tālāk