Īpašā apmācību sesijā iespēja uzzināt, kā nodrošināt izcilu klientu servisu
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā. Pieteikties apmācībām iespējams šeit.
Nav noslēpums, ka ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts! Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti.
Apmācību cikla ietvaros kursa apmeklētājiem – uzņēmumu vadītājiem, klientu servisa menedžeriem, pārdevējiem, biroja vadītājiem un sekretārēm, būs izcila iespēja nostiprināt jau esošās, kā arī uzkrāt jaunas zināšanas par to, kā nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu – kā apmierināt klienta vēlmes, kā tikt galā ar sarežģītām apkalpošanas situācijām, kā palielināt pastāvīgo klientu skaitu, kā piesaistīt jaunus klientus, kā motivēt darbiniekus strādāt uzņēmuma labā, kā samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū.
Kā norāda biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe, dalība seminārā sniedz lielisku iespēju iegūt jaunas zināšanas un parūpēties, lai jūsu klients vienmēr būtu smaidīgs un apmierināts:”Nereti pastāv uzskats, ka par veiksmīgu apkalpošanas servisu liecina klientu skaits un to apmierinātība, taču patiesībā izcils klientu serviss sākas no zinoša un ieinteresēta klienta apkalpotāja. Seminārā ikvienam tā apmeklētājam būs iespēja iegūt praktiskus padomus, kā izstrādājot efektīvu stratēģiju un izvēloties savai sfērai vislabāko pārdošanas veidu nodrošināt sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību.”
Klientu servisa apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā, pēcpusdienās – 26. oktobrī, 2. novembrī, 9. novembrī un noslēguma apmācība – 16. novembrī no plkst. 15:30 līdz 19:00.
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 199 + PVN (standarta cena EUR 849,-).
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet: http://fluidsurveys.com/s/klientu-serviss/
Vēl par tēmu:
Vai bērnudārza un pamatskolas internātam ir vieta 21. gadsimtā?
Dzīvošana internātā nav bērna otrās mājas. Tas ir pretrunā ar bērna tiesībām dzīvot ģimenē, kas ir pamatu pamats viņa pilnvērtīgai attīstībai un sagatavošanai patstāvīgai dzīvei....
Lasīt tālāk“Bērna māja” vēl tikai ceļā uz mērķa sasniegšanu
No vardarbības cietušo bērnu nopratināšanai speciāli izveidotajai “Bērna māja” ir jātiecas uz visaugstākajiem profesionalitātes standartiem, kurā strādā speciālisti ar visaugstāko...
Lasīt tālākBrīdina par mutes un nagu sērgas izplatību Eiropā un draudiem Latvijā
Lai vienotos par dienestu sadarbību bīstamās dzīvnieku infekcijas slimības mutes un nagu sērgas draudu un uzliesmojuma gadījumā, Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) tikās Valsts ugunsdzēsības...
Lasīt tālākVDD atkārtoti rekomendē Latvijas iedzīvotājiem neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju
Valsts drošības dienests (VDD) stingri rekomendē Latvijas iedzīvotājiem gaidāmajās Lieldienu brīvdienās neceļot uz Krieviju vai Baltkrieviju, atkārtoti brīdinot par augstajiem izlūkošanas,...
Lasīt tālākIZM: vispirms atbalsts bērniem, tad prasības – pāreja uz augstāku centralizēto eksāmenu slieksni 9. klasēm ir atlikta līdz nākamajam gadam
2025. gadā 9. klašu skolēniem netiks paaugstināts minimālais nepieciešamais snieguma slieksnis centralizētajos eksāmenos no līdzšinējiem 10% līdz 15%, kā sākotnēji bija plānots. Izglītības...
Lasīt tālākOlas, majonēze un tematiski saldumi: pircēji gatavojas Lieldienu svinēšanai
Tērēt vairāk un iegādāties augstākas kvalitātes produktus vai tādus gardumus, kurus ikdienā pērk retāk, – pošoties Lieldienu svinēšanai, šādu gatavību pauduši 35 % Rimi aptaujas*...
Lasīt tālākValsts kontroles padomes locekles Maiju Āboliņu un Ilzi Bāderi apstiprina amatā uz otro termiņu
Ceturtdien, 10. aprīlī, Saeima uz otro termiņu Valsts kontroles padomes locekļu amatā apstiprināja Maiju Āboliņu un Ilzi Bāderi. Saskaņā ar Valsts kontroles likumu Valsts kontroles padomes...
Lasīt tālākRosina dot iespēju atteikties no krievu valodas mācīšanās arī vidējās izglītības posmā
[caption id="attachment_35833" align="alignnone" width="300"] Teacher pointing to raised hands in classroom[/caption] Pēc Nacionālās apvienības (NA) iniciatīvas iesniegti grozījumi Izglītības...
Lasīt tālākZemgales Olimpiskajā centrā noskaidroti kaķu izstādes “FIFe Baltijas uzvarētājs 2025” uzvarētāji
Aizvadītajā nedēļas nogalē Jelgava uz vienu brīdi kļuva par Eiropas kaķu galvaspilsētu – Zemgales Olimpiskajā centrā norisinājās prestižā starptautiskā kaķu izstāde “FIFe Baltijas...
Lasīt tālākTrešo valstu pilsoņiem bez vīzas vai uzturēšanās atļaujas pirms ieceļošanas Latvijā būs jānorāda ziņas par sevi
Trešo valstu pilsoņiem, kuriem nav Latvijā izsniegta vīza vai uzturēšanās atļauja, pirms ieceļošanas Latvijā būs jāsniedz konkrētas ziņas par sevi, radiniekiem un ceļojuma mērķi....
Lasīt tālāk