• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
06/10/2015, Kategorija: Izglītība, Sabiedrība
Autors: Publicitātes materiāls

Four all-sufficient business people work in team

Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā. Pieteikties apmācībām iespējams šeit.

Nav noslēpums, ka ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts! Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti.

Apmācību cikla ietvaros kursa apmeklētājiem – uzņēmumu vadītājiem, klientu servisa menedžeriem, pārdevējiem, biroja vadītājiem un sekretārēm, būs izcila iespēja nostiprināt jau esošās, kā arī uzkrāt jaunas zināšanas par to, kā nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu – kā apmierināt klienta vēlmes, kā tikt galā ar sarežģītām apkalpošanas situācijām, kā palielināt pastāvīgo klientu skaitu, kā piesaistīt jaunus klientus, kā motivēt darbiniekus strādāt uzņēmuma labā, kā samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū.

Kā norāda biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe, dalība seminārā sniedz lielisku iespēju iegūt jaunas zināšanas un parūpēties, lai jūsu klients vienmēr būtu smaidīgs un apmierināts:”Nereti pastāv uzskats, ka par veiksmīgu apkalpošanas servisu liecina klientu skaits un to apmierinātība, taču patiesībā izcils klientu serviss sākas no zinoša un ieinteresēta klienta apkalpotāja. Seminārā ikvienam tā apmeklētājam būs iespēja iegūt praktiskus padomus, kā izstrādājot efektīvu stratēģiju un izvēloties savai sfērai vislabāko pārdošanas veidu nodrošināt sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību.”

Klientu servisa apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā, pēcpusdienās – 26. oktobrī, 2. novembrī, 9. novembrī un noslēguma apmācība – 16. novembrī no plkst. 15:30 līdz 19:00.

Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 199 + PVN (standarta cena EUR 849,-).

Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet: http://fluidsurveys.com/s/klientu-serviss/

225 skatījumi




Video

Trešdaļa vecāku nevar atrast informāciju par pieejamajiem pulciņiem savā pašvaldībā

02/09/2025

Lielākā daļa jeb 88 % vecāku atzīst, ka viņu bērni apmeklē ārpusklases nodarbības un pulciņus, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati. Tomēr vairāk nekā...

Lasīt tālāk
Video

Rinkēvičs sveic Zinību dienā: lai pietiek gribas darīt un arī apstāties, kad tas vajadzīgs

01/09/2025

Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs 1. septembrī uzrunājis skolēnus, pedagogus un vecākus. "Sirsnīgi sveicu jūs Zinību dienā! Dienā, kad atkal klāt jauns mācību gads! Šodien mums...

Lasīt tālāk
Video

Pērn skolā traumas guva vairāk nekā 820 bērni

01/09/2025

Jauna mācību gada sākums ir piemērots brīdis, lai vecāki parūpētos par skolēnu apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem. Lai arī sabiedrībā iesakņojies uzskats, ka bērnu veselībai...

Lasīt tālāk
Video

Preses izdevējiem piegādes izmaksas nākamajā gadā nepalielināsies

29/08/2025

Kultūras ministrija kopā ar Satiksmes ministriju radusi risinājumus, kas paredz, ka nākamgad maksa par drukātas preses piegādi latviešu valodā preses izdevējiem nepieaugs. Vienlaikus Kultūras...

Lasīt tālāk
Video

Jaunajā mācību gadā mācības skolā uzsāks vairāk nekā 223 tūkstoši skolēnu

29/08/2025

Jaunajā mācību gadā vispārējās izglītības iestādēs mācības uzsāks 223 696 skolēni, tai skaitā 19 956 pirmklasnieki un 2196 Ukrainas civiliedzīvotāju bērni, liecina Izglītības un...

Lasīt tālāk
Video

Aicina atbalstīt “ManaBalss.lv” iniciatīvu, lai stiprinātu finansiālo un sociālo drošību ģimenēm ar bērniem

28/08/2025

Biedrība “Latvijas Daudzbērnu ģimeņu apvienība” aicina atbildīgās nozares ministrijas un Finanšu ministriju steidzami mazināt ģimeņu ar bērniem nevienlīdzību, īstenojot trīs biedrības...

Lasīt tālāk
Video

Kā palīdzēt bērnam sagatavoties pirmajai skolas dienai? Padomus sniedz psiholoģe

27/08/2025

Pirmā klase ir īpašs notikums gan bērna, gan visas ģimenes dzīvē. Tā ir jauna pieredze, kas paver iespējas ne tikai mācībām un jaunām zināšanām, bet arī draudzībām, atklājumiem...

Lasīt tālāk
Video

Lai mazinātu noziedzību un neformālo hierarhiju, cietumos tiks ierobežota spēļu konsoļu lietošana

26/08/2025

Otrdien, 26. augustā, valdība atbalstīja Tieslietu ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka brīvības atņemšanas iestāžu iekšējo kārtību. Jauno noteikumu mērķis ir ierobežot...

Lasīt tālāk
Video

Uzulnieks: uzlabojam un vienkāršojam bāriņtiesu prasības

26/08/2025

Ir paredzētas konceptuālas izmaiņas bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību aizsardzības sistēmā, veidojot mūsdienīgāku, profesionālāku un sabiedrības uzticības cienīgāku bāriņtiesu...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: Latvijā bērni kabatas naudā saņem pārsvarā 5-9 eiro nedēļā

25/08/2025

Tuvojoties jaunajam mācību gadam, vecākiem aktuāli kļūst lēmumi par kabatas naudas piešķiršanu. Latvijā visbiežāk bērniem kabatas naudā tiek piešķirti 5–9 eiro nedēļā (13 %),...

Lasīt tālāk