Īpašā apmācību sesijā iespēja uzzināt, kā nodrošināt izcilu klientu servisu
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs tas, ko klients jebkurā situācijā novērtēs visaugstāk. Lai veiksmīgi apgūtu svarīgākos priekšnoteikumus izcilam klientu servisam un motivētu sevi vai savus darbiniekus izprast klientu vēlmes, tādējādi nodrošinot to atgriešanos, Klientu servisa akadēmija piedāvā apmeklēt intensīvo biznesa apmācību kursu “KLIENTU SERVISA AKADĒMIJA: kā uzlabojot klientu servisu, uzņēmums var sasniegt labākus pārdošanas rādītājus un straujāku izaugsmi”, kuras laikā ikviens interesents tiks informēts par visu aktuālo un svarīgāko klientu apkalpošanas jomā. Pieteikties apmācībām iespējams šeit.
Nav noslēpums, ka ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgi pārsniegt klienta gaidas un cerības. Neskatoties uz to, vai kompānija ir tikai viens klientu konsultants vai tie ir vairāki, patiess serviss spēs parūpēties, lai klients justos apmierināts! Darbs uz klienta atzinību sākas ar personāla pareizu iedvesmošanu un motivēšanu, jo tikai motivēts, ieinteresēts un uz attīstību tendēts darbinieks vislabāk izpratīs klientu vēlmes un nodrošinās to atgriešanos atkārtoti.
Apmācību cikla ietvaros kursa apmeklētājiem – uzņēmumu vadītājiem, klientu servisa menedžeriem, pārdevējiem, biroja vadītājiem un sekretārēm, būs izcila iespēja nostiprināt jau esošās, kā arī uzkrāt jaunas zināšanas par to, kā nodrošināt izcilu apkalpošanas servisu – kā apmierināt klienta vēlmes, kā tikt galā ar sarežģītām apkalpošanas situācijām, kā palielināt pastāvīgo klientu skaitu, kā piesaistīt jaunus klientus, kā motivēt darbiniekus strādāt uzņēmuma labā, kā samazināt reklāmas un komercdarbības izmaksas, kā arī nodrošināt stiprākas uzņēmuma pozīcijas tirgū.
Kā norāda biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe, dalība seminārā sniedz lielisku iespēju iegūt jaunas zināšanas un parūpēties, lai jūsu klients vienmēr būtu smaidīgs un apmierināts:”Nereti pastāv uzskats, ka par veiksmīgu apkalpošanas servisu liecina klientu skaits un to apmierinātība, taču patiesībā izcils klientu serviss sākas no zinoša un ieinteresēta klienta apkalpotāja. Seminārā ikvienam tā apmeklētājam būs iespēja iegūt praktiskus padomus, kā izstrādājot efektīvu stratēģiju un izvēloties savai sfērai vislabāko pārdošanas veidu nodrošināt sekmīgu un strauju uzņēmuma attīstību.”
Klientu servisa apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā, pēcpusdienās – 26. oktobrī, 2. novembrī, 9. novembrī un noslēguma apmācība – 16. novembrī no plkst. 15:30 līdz 19:00.
Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam – tikai EUR 199 + PVN (standarta cena EUR 849,-).
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet: http://fluidsurveys.com/s/klientu-serviss/
Vēl par tēmu:
Pēc konstatētajiem pārkāpumiem pašvaldība pārceļ bezpajumtnieku aprūpi uz citu institūciju
Rīgas domes Labklājības departaments šogad vairākas reizes pārbaudīja sociālās aprūpes centrus “Liepa” un “Senlejas”, kur pakalpojumus sniedz SIA “Senioru nams”. Pārbaudēs konstatēti...
Lasīt tālākMelbārde: ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā
Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde, vērtējot 100 dienu laikā paveikto kopš apstiprināšanas amatā, uzsver, ka šajā laikā ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības...
Lasīt tālākŠovasar Rīgas dārzi un parki uzziedēs, Skolēnu dziesmu un deju svētku iedvesmoti
“Rīgas meži” trešdien, 11. jūnijā, Esplanādes parkā atklāja vasaras puķu dobju sezonu, iepazīstinot sabiedrību ar šī gada puķu dobju tematiskajiem rakstiem un īpaši atlasīto augu...
Lasīt tālākDziesmu un deju svētku laikā svētku transportam atļaus izmantot sabiedriskā transporta joslas
Otrdien, 10. jūnijā, Ministru kabinets (MK) atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes noteikumos, papildinot tos ar jaunu punktu, kas paredz Dziesmu un deju svētku laikā ļaut svētku dalībnieku...
Lasīt tālākPVD no nepiemērotiem apstākļiem izņēmis vairāk nekā 40 suņu un citu dzīvnieku
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) maija sākumā un pagājušās nedēļas beigās no nepiemērotiem apstākļiem Rīgā, Dārziņos, izņēmis vairāk nekā 40 suņu, septiņus kaķus un citus...
Lasīt tālākValsts prezidents: nav jāgaida NATO samits, lai nodrošinātu ieguldījumus Latvijas aizsardzības spējās
6. jūnijā Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar aizsardzības ministru Andri Sprūdu. Tikšanās laikā aizsardzības ministrs informēja par š. g. 5. jūnijā Briselē notikušo...
Lasīt tālākNBS uzsāk piektās kazarmas būvniecību militārajā bāzē “Ādaži”
Ceturtdien, 5. jūnijā, militārajā bāzē “Ādaži” ar svinīgu kapsulas iemūrēšanas ceremoniju uzsākta piektās kazarmas būvniecība. “Jaunās kazarmas būvniecība ir vēl viens...
Lasīt tālākRosina atļaut notriekt dronus, ja tiek apdraudēts kritiskās infrastruktūras objekts
Ja attālināti vadāmas ierīces atrašanās valstiski būtiska infrastruktūras objekta tuvumā apdraudēs tā drošību, tad drošības dienesta vai apsardzes komersanta darbiniekam būs tiesības...
Lasīt tālākSprūds: NATO dalībvalstīm vairāk jāiegulda aizsardzībā
No 4. līdz 5. jūnijam aizsardzības ministrs Andris Sprūds darba vizītē apmeklēja Briseli, Beļģijā, kur ar NATO aizsardzības ministriem apsprieda atturēšanas un aizsardzības spēju stiprināšanu...
Lasīt tālākSociālo lietu komisija rosina grozījumus raitākai sociālo darbinieku piesaistei pašvaldībās
Lai risinātu sociālo darbinieku ilgstošo trūkumu pašvaldību sociālajos dienestos un citās šo pakalpojumu sniedzēju institūcijās, Saeimas Sociālo un darba lietu komisija trešdien, 4. jūnijā,...
Lasīt tālāk