IKEA Igaunijā uzsāks e-komerciju
29. augustā Zviedrijas mājokļa labiekārtošanas preču uzņēmums IKEA Igaunijā uzsāks e-komerciju un atklās preču pasūtīšanas un saņemšanas vietu. Igaunija ir starp pirmajām valstīm pasaulē, kur IKEA vispirms ienāks digitāli, ieviešot e-komerciju. Tallinā atklās arī preču pasūtīšanas un saņemšanas vietu un loģistikas zonu (Peterburi ielā 66). Igaunijas iedzīvotājiem būs iespēja pasūtīt aptuveni 8000 dažādu mājas labiekārtošanas preču par izdevīgu cenu, un apmēram 200 dažādas preces būs pieejamas tūlītējai iegādei.
“Šodien mēs sākam skaitīt dienas, kas atlikušas līdz brīdim, kad IKEA ienāks Igaunijas tirgū, un mēs varēsim sagaidīt Igaunijas iedzīvotājus jaunajā vietā. IKEA vīzija ir radīt labāku ikdienas dzīvi daudziem, un mēs to īstenosim gan digitāli, gan klātienē preču pasūtīšanas un saņemšanas vietā,” saka Aleksejs Mihailovs, IKEA preču pasūtīšanas un saņemšanas vietas vadītājs. Pēc viņa teiktā, e-komercija palīdzēs sasniegt plašāku klientu loku Igaunijā, savukārt preču pasūtīšanas un saņemšanas vietā Tallinā varēs apskatīt un izmēģināt ap 3000 dažādu preču. Tūlītējai saņemšanai būs pieejamas 200 dažādas mājokļa labiekārtošanas preces.
A. Mihailovs norāda, ka šāds risinājums – ienākt jaunajā tirgū digitāli un apvienot e-komerciju un preču pasūtīšanas un saņemšanas vietu ir unikāls; tas ir iespējams, ņemot vērā, ka Igaunijā digitāli risinājumi jau kļuvuši par ikdienu.
“Mūsu mērķis ir padarīt IKEA praktiskās, izdevīgās preces pieejamākas Igaunijas iedzīvotājiem; līdz šim igauņi bieži izmantoja iespēju iepirkties IKEA veikalos Latvijā un Lietuvā. Interneta veikals un preču pasūtīšanas un saņemšanas vieta nodrošinās ērtu IKEA preču pasūtīšanu un saņemšanu tuvāk mājām. Preču pasūtīšanas un saņemšanas vietā apmeklētāji varēs smelties iedvesmu, apskatot interjera risinājumus, kas veidoti tā, lai izskatītos kā īstā mājoklī, kā arī ar darbinieku palīdzību plānot mēbeļu sistēmas, piemēram, virtuves iekārtas, skapjus vai plauktus, un izvēlēto uzreiz pasūtīt”, – stāsta preču pasūtīšanas un saņemšanas vietas vadītājs.
IKEA interneta veikals būs ērti lietojams mobilajās ierīcēs, un tajā būs pieejami aptuveni 8000 mājokļa labiekārtošanas preču. Interneta veikalā būs iespējams izvēlēties preču piegādi uz mājām vai pasūtījuma sagatavošanu, pasūtot preci tiešsaistē un saņemot to klātienē.
Tallinas preču pasūtīšanas un saņemšanas vietas platība būs 6000 m2 un 1500 m2 tiks atvēlēti ekspozīciju zālei un plānošanas zonai, pārējā platība paredzēta loģistikas un e-komercijas vajadzībām. IKEA sniegs arī dažādus mājokļa labiekārtošanas pakalpojumus, piemēram, mērīšanu, pasūtīto mēbeļu montāžu un uzstādīšanu, kā arī jau no atklāšanas dienas sniegs pakalpojumus uzņēmumiem.
Interneta veikals būs pieejams visu diennakti. Preču pasūtīšanas un saņemšanas vietas darba laiks būs plkst. 10.00–20.00 katru dienu.
Vēl par tēmu:
Prokuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālāk