Iespēja apmeklēt divus aktuālus biznesa seminārus par darbu ar klientiem
Mūsdienās zināšanas un prasmes joprojām tiek augsti novērtētas gan personīgajā, gan profesionālajā izaugsmē. Ikviens labs vadītājs atzīst, ka biznesa attīstība nav iedomājama bez profesionālām zināšanām, kas šī brīža darba konkurences apstākļos ir kļuvusi par nepieciešamību veiksmīgai attīstībai. Jaunas zināšanas sniedz ne tikai iespēju tiekties uz izcilību un panākumiem, bet arīdzan nodrošina veiksmīgu un peļņu nesošu biznesa vadību.
Personīgā izaugsme un attīstība palīdz mums sasniegt vairāk un nospraust jaunus mērķus, ļauties jauniem izaicinājumiem. It īpaši, ja runa iet par darbu ar klientiem, jo klienti ir tie, kas patērē rādītās preces un piedāvātos pakalpojumus. Ja uzņēmums vēlas nostiprināt savas pozīcijas tirgū, ļoti būtiski ir pievērsties svarīgāko klientu grupām un kategorijām, kas var celt uzņēmuma peļņu.
Saistībā ar to norisināsies divi aktuāli biznesa semināri par darbu ar klientiem jau 7. augustā. Abiem vēl ir pieejams programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējums, bet apmeklējot abus seminārus kopā – pieejama papildus 25% atlaide.
***
Praktiskais intensīvais seminārs un meistarklase: “Kā pārdot dārgāk un likt klientam atgriezties vēl un vēl” Efektīvi par dārgās pārdošanas sistēmas nostiprināšanu uzņēmumā. Cena: pateicoties programmas Biznesa uzrāviens līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.
Seminārs palīdzēs gūt jaunas iemaņas darbā ar klientiem, apgūt jaunu pieredzi, ļaus vieglāk un efektīvāk veidot kontaktus ar pircējiem, pārliecinoši, ar prieku un entuziasmu izmantot paņēmienus un „trikus” pārdošanas procesā. Tāpat meistarklasē Jūs tiksiet iepazīstināti ar profesionālas argumentēšanas metodēm, veidiem, kā pārvarēt pašus grūtākos iebildumus, uzzināsiet, kā padarīt pārdošanas procesu tīkamu gan sev, gan klientam un tā rezultātā vairosiet savus panākumus – pārdosiet vairāk un dārgāk.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/ka-pardot-dargak
***
Praktiskais seminārs un meistarklase: “No labas Klientu apkalpošanas uz izcilu!” Nekad neapstājies strādāt pie sava uzņēmuma klientu servisa līmeņa. Cena: pateicoties programmas “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta semināra cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 7. augusts.
Labs serviss klientam liek justies īpašam. Laba pakalpojumu sniegšanas kvalitāte ir svarīga, lai būtu nodrošināta uzņēmuma ilgtermiņa attīstība. Ja nav pietiekams apkalpošanas līmenis, uzņēmums var pastāvēt tikai īstermiņā, jo nebūs klientu, kas atgriežas, – viņi nav apmierināti ar to, ko ir saņēmuši. Varētu teikt, ka augsts pakalpojumu sniegšanas līmenis nodrošina pastāvīgu klientu plūsmu, papildus – arī klientu pozitīvās atsauksmes par uzņēmumu, ko tie izplata draugu un paziņu vidū. Tas ir ļoti būtiski. Semināra laikā uzzināsiet visu, kas nozīmīgs un svarīgs darbā ar klientiem.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/klientu-apkalposana
Vēl par tēmu:
Pretmobilitātes un mobilitātes pasākumus austrumu robežas stiprināšanai varēs īstenot raitāk, konceptuāli lemj Saeima
Lai stiprinātu iespēju ātri īstenot pretmobilitātes un mobilitātes pasākumus, Saeima ceturtdien, 4.septembrī, konceptuāli kā steidzamu atbalstīja jauna Pretmobilitātes infrastruktūras...
Lasīt tālākSaeima otrajā lasījumā atbalsta tālmācības iespēju ierobežošanu 1.-6.klasē
No 1. līdz 6.klasei mācībām ir jānotiek klātienē, paredz ceturtdien, 4.septembrī, Saeimā otrajā lasījumā atbalstītie grozījumi Izglītības likumā. Saeimas Izglītības, kultūras un...
Lasīt tālākKozlovskis: Nevienam iekšlietu dienestam netiks noņemta izdienas pensija
Vakar, 2. septembrī, Ministru kabinets izskatīja un pieņēma Valsts kancelejas sagatavoto informatīvo ziņojumu “Par izdienas pensiju sistēmas izmaiņām”. Pēc diskusijām valdības sēdē,...
Lasīt tālākTrešdaļa vecāku nevar atrast informāciju par pieejamajiem pulciņiem savā pašvaldībā
Lielākā daļa jeb 88 % vecāku atzīst, ka viņu bērni apmeklē ārpusklases nodarbības un pulciņus, liecina “Tele2” sadarbībā ar “Norstat” veiktās aptaujas dati. Tomēr vairāk nekā...
Lasīt tālākRinkēvičs sveic Zinību dienā: lai pietiek gribas darīt un arī apstāties, kad tas vajadzīgs
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs 1. septembrī uzrunājis skolēnus, pedagogus un vecākus. "Sirsnīgi sveicu jūs Zinību dienā! Dienā, kad atkal klāt jauns mācību gads! Šodien mums...
Lasīt tālākPērn skolā traumas guva vairāk nekā 820 bērni
Jauna mācību gada sākums ir piemērots brīdis, lai vecāki parūpētos par skolēnu apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem. Lai arī sabiedrībā iesakņojies uzskats, ka bērnu veselībai...
Lasīt tālākPreses izdevējiem piegādes izmaksas nākamajā gadā nepalielināsies
Kultūras ministrija kopā ar Satiksmes ministriju radusi risinājumus, kas paredz, ka nākamgad maksa par drukātas preses piegādi latviešu valodā preses izdevējiem nepieaugs. Vienlaikus Kultūras...
Lasīt tālākJaunajā mācību gadā mācības skolā uzsāks vairāk nekā 223 tūkstoši skolēnu
Jaunajā mācību gadā vispārējās izglītības iestādēs mācības uzsāks 223 696 skolēni, tai skaitā 19 956 pirmklasnieki un 2196 Ukrainas civiliedzīvotāju bērni, liecina Izglītības un...
Lasīt tālākAicina atbalstīt “ManaBalss.lv” iniciatīvu, lai stiprinātu finansiālo un sociālo drošību ģimenēm ar bērniem
Biedrība “Latvijas Daudzbērnu ģimeņu apvienība” aicina atbildīgās nozares ministrijas un Finanšu ministriju steidzami mazināt ģimeņu ar bērniem nevienlīdzību, īstenojot trīs biedrības...
Lasīt tālākKā palīdzēt bērnam sagatavoties pirmajai skolas dienai? Padomus sniedz psiholoģe
Pirmā klase ir īpašs notikums gan bērna, gan visas ģimenes dzīvē. Tā ir jauna pieredze, kas paver iespējas ne tikai mācībām un jaunām zināšanām, bet arī draudzībām, atklājumiem...
Lasīt tālāk