Darbinieku apmierinātības pētījums – tālredzīgs ieguldījums uzņēmuma attīstībā
Apmierināti darbinieki ir uzņēmuma darbības efektivitātes pamats. Ikvienam darba devējam ir svarīgi izzināt savu komandu, sniegt tai pēc iespējas labākus apstākļus, lai nodrošinātu to, ka darbinieki ir motivēti un gatavi uzņēmuma labā darboties pēc vislabākās sirdsapziņas. Lai panāktu pēc iespējas augstāku darbinieku motivētību, ir svarīgi apzināt esošo situāciju un noskaidrot, kādas tieši izmaiņas uzņēmuma vadībā ir nepieciešamas.
Nereti uzņēmuma vadība pat nav informēta par darbinieku apmierinātības līmeni, un ne vienmēr izprot darba produktivitātes un efektivitātes zuduma iemeslus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic darbinieku apmierinātības pētījumus, kas ir viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem organizācijās.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Labi veikts darbinieku pētījums ir neaizstājams, jo ļauj saņemt vadītājam nepieciešamo informāciju tieši no strādājošajiem, tātad no tiem cilvēkiem, uz kuriem ir vērsti administrācijas lēmumi.
Kā uzsver Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs Alberts Jodis, motivācija darbinieku mudina izdarīt vairāk par prasīto, ieguldīt uzņēmuma izaugsmē un radīt jaunas idejas, tāpēc ļoti svarīgi ir savlaicīgi uzzināt, vai darbinieks ir apmierināts ar esošajiem darba apstākļiem.
“Darbinieku apmierinātības pētījums ļauj uzņēmumu vadītājiem izprast komandas vēlmes un strādāt pie tā, lai celtu darbinieku motivāciju un panākt, ka tie strādā uzņēmuma labā, jo, tas vai darbinieki ir apmierināti ar darbavietā esošajiem apstākļiem spēj būtiski ietekmēt paša uzņēmuma attīstību un tālākos sasniegumus,” uzsver A. Jodis.
Tikai darbinieku apmierinātības pētījums spēj palīdzēt noskaidrot, kā celt darbinieku motivāciju, noskaidrot neīstenotās vajadzībās, uzlabot uzņēmuma peļņas rādītājus un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Mazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālāk