“Contacts Latvia” ceļā uz līdera statusu informācijas nodrošināšanā angļu valodā par uzņēmumiem Latvijā
Jau kopš 2018. gada biznesa kontaktu katalogs “Contacts Latvia” / www.contacts.lv sniedz aktuālu un visaptverošu informāciju par biznesa kontaktiem svešvalodā runājošiem ārvalstu uzņēmējiem Latvijā un ārpus tās.
Lai arī jau šobrīd kataloga auditorija pārsniedz 10.000 unikālo apmeklētāju mēnesī, nepārtraukti tiek strādāts pie kataloga attīstības un papildināšanas.
Kā norāda “Contacts Latvia” pārstāvis Klāvs Ozoliņš, lai sasniegtu savus potenciālos ārzemju sadarbības partnerus, ikvienam uzņēmumam ir iespēja izvietot informāciju par sevi “Contacts Latvia”, kas ir ērti pārskatāms un lietojams informācijas portāls angļu valodā.
“Tā ir lieliska iespēja potenciālajiem sadarbības partneriem dot ziņu, ka esam atvērti šāda veida komunikācijai un esam pietiekami profesionāli, lai sadarbotos ar ārzemju uzņēmumiem,” pauž K. Ozoliņš.
Viņš norāda, ka līdz šim Latvijā ir bijuši vairāki mēģinājumi izveidot biznesa kontaktu katalogu, kur apkopota informācija ārzemniekiem, taču to panākumi bijuši dažādi. “Contacts Latvia” gan turpina strauju attīstību – informācija katalogā tiek regulāri papildināta, kas nozīmē, ka esošo uzņēmumu skaits biznesa katalogā turpina pieaugt un tajā aplūkojami tikai ekonomiskajā apritē esošie aktīvie uzņēmumi.
“Katalogā strukturēti apkopota informācija par konkrētajā sfērā strādājošiem uzņēmumiem, veidojot plašu, noderīgu un ērti pārskatāmu datu bāzi. Tā ir ērti pārskatāma un katalogā ir viegli orientēties gan no datora, gan mobilā tālruņa,” uzsver K. Ozoliņš.
Reklāma par katalogu pieejama gan internetā, gan caur vēstniecībām, expats grupām un biznesa tīklošanas pasākumiem, kas tikai vēlreiz apliecina to, cik ērti un ātri klientiem ir pieejams “Contacts Latvia” izvietotā informācija.
Uzņēmumi, kuriem arī interesē iespēja izvietot savu informāciju “Contacts Latvia”, aicināti sazināties pa tālruni +371 20300103 vai contacts.lv@mailnetpro.com.
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk