Birojs “Latvijas Produkts” atklāj rudens kampaņu, aicinot uzņēmējus popularizēt vietējās preces un pakalpojumus
Klāt ir rudens ražas laiks, kad gan veikalos, gan tirgū pieejams plašs vietējo ražotāju produkcijas klāsts, tai skaitā dārzeņi, augļi, meža veltes un medus. Atgādinot, cik svarīgi ir patērēt vietējos produktus, tādējādi novērtējot pašmāju ražotāju veikumu un paveikto darbu, birojs “Latvijas Produkts” aicina vietējos uzņēmumus, š.g. rudenī (oktobris – novembris), kā ik gadu – atzīmējot 18. novembra Latvijas Republikas proklamēšanas dienu, iesaistīties divu mēnešu apjomīgās mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.
Kā norāda biroja “Latvijas produkts” projektu vadītāja Ieva Rozenberga, pircējam nonākot izvēles priekšā, vai pirkt pašmāju vai ārzemju ražotāju produktus, ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka viņš dod priekšroku kvalitatīvam produktam. “Cilvēki arvien vairāk dod priekšroku kvalitatīvam produktam, novērtējot tā izcelsmi un ražošanas specifiku. Prieks redzēt, ka latvieši novērtē vietējo ražotāju preces, taču prakse rāda, ka bieži trūkst informācijas par plašo piedāvājumu klāstu. Mūsu mērķis ar kampaņas palīdzību ir popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, pastāstīt sabiedrībai vairāk par to pieejamību un ražošanas specifiku, uzsverot produktu vērtīgās īpašības un to, kas padara to par īstenu Latvijas produktu,” norāda I.Rozenberga.
Mārketinga aktivitātēs īpaša uzmanība tiks veltīta vietējo produktu popularizēšanai. “Latvijas iedzīvotājiem ir jābūt informētiem par to, kādas dažādas, kvalitatīvas, inovatīvas un vērtīgas preces un ērtus pakalpojumus piedāvā uzņēmumi mūsu valstī. Nereti, to nezinot, priekšroka tiek dota ārvalstu produktiem, lai arī sabiedrībā ir vēlēšanās atbalstīt vietējos ražotājus,” uzsver I.Rozenberga.
Kampaņas ietvaros plānots nodrošināt pastiprinātu publicitāti un reklāmas medijos, kā arī organizēt pasākumus, akcijas, kuru laikā sabiedrība tiktu iepazīstināta ar Latvijas produktu klāstu. Aktivitātes iespējams variēt pēc dalības uzņēmumu vēlmēm un iespējām.
Birojs “Latvijas Produkts” vēlas apzināt vietējos preču ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kuri vēlētos saņemt līdzfinansētu iespēju iesaistīties mārketinga aktivitātēs, pastāstīt par sevi tieši no šī – Latvijas Produkta pozicionējuma, izceļot sava produkta labās īpašības. Pašlaik kampaņai jau pieteikušies vairāki desmiti Latvijas ražotāji, tai skaitā, “Milda”/”Gardi gan”, “Grindex” ar uztura bagātinātāju “Herbastress”, kas ir nomierinošs un tonizējošs līdzeklis ar augu ekstraktiem, kā arī daudzi citi ražotāji.
Biroja “Latvijas produkts” projektu vadītāja Ieva Rozenberga aicina uzņēmumus nebūt vienaldzīgiem un iesaistīties sabiedrības labklājības nodrošināšanā, izmantojot iespēju popularizēt savus produktus un pakalpojumus.
Uzņēmumi, kas vēlas paplašināt savu produktu mārketinga aktivitātes, kā arī uzzināt vairāk par plānoto informatīvo kampaņu, aicināti sūtīt pieteikumu birojam “Latvijas Produkts” uz e-pastu:info@latvijasprodukts.lv
Vēl par tēmu:
7 000 skolēnu jau pieteikušies vasaras darbam
2. maijā tika uzsākta skolēnu elektronisko reģistrāciju dalībai skolēnu vasaras darbam. Iniciatīvu centralizēti organizē Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) un līdz 3.maija rītam vasaras...
Lasīt tālākSaeima dod atļauju valstij iegādāties “Air Baltic” vērtspapīrus
Finanšu ministrs valsts vārdā varēs iegādāties akciju sabiedrības "Air Baltic Corporation" jaunemitējamos fiksēta ienākuma vērtspapīrus. To paredz ceturtdien, 2.maijā, Saeimā pieņemtais...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2025. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. 2. maija darba dienu, piektdienu, kas iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. maiju, un sestdienu – 3. maiju, pārcels uz sestdienu - 10....
Lasīt tālākLSA: Par spīti visam, piena lopkopības nozare Latvijā turpina strādāt un attīstīties
Neskatoties uz to, ka 2023. gads Latvijas piena lopkopības saimniecībām bija izaicinājumu un pārbaudījumu pilns - svaigpiena iepirkuma cenas kritums gada sākumā no gandrīz 50 EUR/100 kg uz...
Lasīt tālākLBAS turpina uzstāt uz sociālajām garantijām līdzšinējā līmenī darba nespējas lapu apmaksā
Šodien, 30. aprīlī, trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse turpinās diskusiju par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba...
Lasīt tālākŽurnālists atklāj šokējošu informāciju par “Olainfarm” meitasuzņēmumu darbību Krievijā
Latvijas farmācijas uzņēmuma AS "Olainfarm" meitaskompānija "Olainfarm Rus" joprojām turpina darboties Krievijā. Kā atklājis žurnālists Ansis Pūpols, Krievijas uzņēmums "Olainfarm Rus"...
Lasīt tālāk“Telegram” kanālos norit elektronisko cigarešu nelegāla tirdzniecība; plāna apkarošanai nav
Sākot ar kokaīnu un beidzot ar eskorta pakalpojumiem. To visu un vēl vairāk piedāvā iegādāties dažādos “Telegram” kanālos. To aktivitāte pēdējā laikā pieaugusi. Tur iespējams iegādāties...
Lasīt tālākEM virza likumprojektu, lai Atkrastes vēja parka projektam ELWIND noteiktu nacionālo interešu objekta statusu
Pirms pusotra gada valdība apstiprināja Latvijas – Igaunijas Atkrastes vēja parka ELWIND tālāku virzību. Projekta aizstāvji uzsver, kas runa nav tikai par gigantisku zaļās enerģijas ražotāju,...
Lasīt tālākEiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu projektētāju
Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā – uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju – uzņēmumu apvienību...
Lasīt tālākStradiņa slimnīca sagaida no SIA “Velve” būvniecības dokumentācijas atdošanu un skaidrojumu par parādiem apakšuzņēmējiem
Lai risinātu ar A2 būvobjekta pārņemšanu saistītos jautājumus, tostarp par norēķiniem, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca (Stradiņa slimnīca) sagaida, ka SIA “Velve”...
Lasīt tālāk