Birojs “Latvijas Produkts” atklāj rudens kampaņu, aicinot uzņēmējus popularizēt vietējās preces un pakalpojumus
Klāt ir rudens ražas laiks, kad gan veikalos, gan tirgū pieejams plašs vietējo ražotāju produkcijas klāsts, tai skaitā dārzeņi, augļi, meža veltes un medus. Atgādinot, cik svarīgi ir patērēt vietējos produktus, tādējādi novērtējot pašmāju ražotāju veikumu un paveikto darbu, birojs “Latvijas Produkts” aicina vietējos uzņēmumus, š.g. rudenī (oktobris – novembris), kā ik gadu – atzīmējot 18. novembra Latvijas Republikas proklamēšanas dienu, iesaistīties divu mēnešu apjomīgās mārketinga aktivitātēs, kas veidotas ar mērķi izcelt un popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, to kvalitāti un pieejamību.
Kā norāda biroja “Latvijas produkts” projektu vadītāja Ieva Rozenberga, pircējam nonākot izvēles priekšā, vai pirkt pašmāju vai ārzemju ražotāju produktus, ir ļoti svarīgi pārliecināties, ka viņš dod priekšroku kvalitatīvam produktam. “Cilvēki arvien vairāk dod priekšroku kvalitatīvam produktam, novērtējot tā izcelsmi un ražošanas specifiku. Prieks redzēt, ka latvieši novērtē vietējo ražotāju preces, taču prakse rāda, ka bieži trūkst informācijas par plašo piedāvājumu klāstu. Mūsu mērķis ar kampaņas palīdzību ir popularizēt vietējās preces un pakalpojumus, pastāstīt sabiedrībai vairāk par to pieejamību un ražošanas specifiku, uzsverot produktu vērtīgās īpašības un to, kas padara to par īstenu Latvijas produktu,” norāda I.Rozenberga.
Mārketinga aktivitātēs īpaša uzmanība tiks veltīta vietējo produktu popularizēšanai. “Latvijas iedzīvotājiem ir jābūt informētiem par to, kādas dažādas, kvalitatīvas, inovatīvas un vērtīgas preces un ērtus pakalpojumus piedāvā uzņēmumi mūsu valstī. Nereti, to nezinot, priekšroka tiek dota ārvalstu produktiem, lai arī sabiedrībā ir vēlēšanās atbalstīt vietējos ražotājus,” uzsver I.Rozenberga.
Kampaņas ietvaros plānots nodrošināt pastiprinātu publicitāti un reklāmas medijos, kā arī organizēt pasākumus, akcijas, kuru laikā sabiedrība tiktu iepazīstināta ar Latvijas produktu klāstu. Aktivitātes iespējams variēt pēc dalības uzņēmumu vēlmēm un iespējām.
Birojs “Latvijas Produkts” vēlas apzināt vietējos preču ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kuri vēlētos saņemt līdzfinansētu iespēju iesaistīties mārketinga aktivitātēs, pastāstīt par sevi tieši no šī – Latvijas Produkta pozicionējuma, izceļot sava produkta labās īpašības. Pašlaik kampaņai jau pieteikušies vairāki desmiti Latvijas ražotāji, tai skaitā, “Milda”/”Gardi gan”, “Grindex” ar uztura bagātinātāju “Herbastress”, kas ir nomierinošs un tonizējošs līdzeklis ar augu ekstraktiem, kā arī daudzi citi ražotāji.
Biroja “Latvijas produkts” projektu vadītāja Ieva Rozenberga aicina uzņēmumus nebūt vienaldzīgiem un iesaistīties sabiedrības labklājības nodrošināšanā, izmantojot iespēju popularizēt savus produktus un pakalpojumus.
Uzņēmumi, kas vēlas paplašināt savu produktu mārketinga aktivitātes, kā arī uzzināt vairāk par plānoto informatīvo kampaņu, aicināti sūtīt pieteikumu birojam “Latvijas Produkts” uz e-pastu:[email protected]
Vēl par tēmu:
Saeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākFinanšu nozare aicina lauksaimniekus ārkārtējās situācijas laikā laikus vērsties pie bankām
Ņemot vērā Ministru kabineta 2025. gada 5. augusta lēmumu līdz šī gada novembrim izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā saistībā ar lietavu un plūdu izraisītajām sekām,...
Lasīt tālāk“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
Latvijā iecienītākais cepumu zīmols “Selga” turpina attīstīt savu produktu portfeli un šajā sezonā iepazīstina ar gardiem jaunumiem “Selga Treat” cepumu kolekcijā – divām jaunām...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: Rīgas dome krīzes laikā liedz palīdzību lauksaimniekiem nogādāt ražu ostā
Laikā, kad lauksaimniecība piedzīvo smagu krīzi, Rīgas dome ir noraidījusi biedrības “Zemnieku saeima” lūgumu ražas novākšanas periodā – no 22. jūlija līdz 1. novembrim – atļaut...
Lasīt tālākAtis Švinka: dzelzceļš ir jāstiprina, lai mēs varētu nodrošināt iedzīvotāju mobilitāti
Šodien, 26. augustā, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto rīkojumu par “Par apropriācijas pārdali”, kas paredz veikt 26 miljonu eiro maksājumu valsts publiskās lietošanas...
Lasīt tālākSpēcīga kaimiņu kopiena – daudzdzīvokļu ēku drošības balsts lielās krīzēs
Ikvienam cilvēkam ir vajadzīgas mājas – visdrošākā vieta pasaulē, kur justies labi. Diemžēl ziņu virsraksti nemitīgi atgādina, cik daudz dažādu nelaimju var piemeklēt civilo infrastruktūru:...
Lasīt tālākPlāno apturēt sīkpaku un paku sūtījumu plūsmu uz ASV
No 2025. gada 23. augusta VAS “Latvijas Pasts” uz nenoteiktu laiku ir spiests pārtraukt pieņemt sūtījumus, kas satur priekšmetus, jeb sīkpakas un pakas piegādei uz Amerikas Savienotajām...
Lasīt tālākLM skaidro plānotās izmaiņas Darba likumā attiecībā uz darba laiku
[caption id="attachment_35999" align="alignnone" width="300"] Business people in a meeting at the office[/caption] Valdība 19. augustā atbalstīja grozījumus Darba likumā, kurā tostarp ietvertas...
Lasīt tālāk