Arvien pieprasītāki kļūst tirgus izpētes pētījumi, kas palīdz pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus
Veiksmīga mārketinga pamats ir tirgus pētījums, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot produkta un pakalpojuma pieprasījumu, klientu attieksmi, kā arī rast atbildes uz daudziem citiem uzņēmumiem svarīgiem jautājumiem. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.
“Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija, lai spētu pieņemt pareizus, efektīvus lēmumus, izstrādāt mārketinga plānu, uztvert un novērtēt ārējās vides izmaiņas. Tirgus izpēte ir veids, kā rast atbildes uz visiem svarīgākajiem jautājumiem, kas palīdzēs sastādīt plānu tālākai uzņēmuma mārketinga darbības rīcībai,” norāda SDTIC.
Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) pakalpojumiem:
Biznesa stratēģijas izvērtēšana
Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.
Zīmolu novērtēšana
Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.
Klientu apmierinātības pētījumi
Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
Mārketinga stratēģijas izvērtēšana
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.
Konkurentu izpēte un monitorings
Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete un http://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
Latvijas mājsaimniecību patēriņa paradumi mainās – kopējais labklājības līmenis pieaug
Ēdam vairāk augļu, uzturā samazinās cukura patēriņš, un arvien biežāk izvēlamies iepirkties internetā. Tajā pašā laikā sarūk maizes, miltu un kartupeļu patēriņš, bet pieaug tēriņi...
Lasīt tālākKonstatēts jauns ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē
Informējam, ka šodien apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novada Salas pagastā novietnē ar 29 mājas cūkām. Šogad tas ir jau desmitais konstatētais...
Lasīt tālākSaeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākFinanšu nozare aicina lauksaimniekus ārkārtējās situācijas laikā laikus vērsties pie bankām
Ņemot vērā Ministru kabineta 2025. gada 5. augusta lēmumu līdz šī gada novembrim izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā saistībā ar lietavu un plūdu izraisītajām sekām,...
Lasīt tālāk“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
Latvijā iecienītākais cepumu zīmols “Selga” turpina attīstīt savu produktu portfeli un šajā sezonā iepazīstina ar gardiem jaunumiem “Selga Treat” cepumu kolekcijā – divām jaunām...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: Rīgas dome krīzes laikā liedz palīdzību lauksaimniekiem nogādāt ražu ostā
Laikā, kad lauksaimniecība piedzīvo smagu krīzi, Rīgas dome ir noraidījusi biedrības “Zemnieku saeima” lūgumu ražas novākšanas periodā – no 22. jūlija līdz 1. novembrim – atļaut...
Lasīt tālākAtis Švinka: dzelzceļš ir jāstiprina, lai mēs varētu nodrošināt iedzīvotāju mobilitāti
Šodien, 26. augustā, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto rīkojumu par “Par apropriācijas pārdali”, kas paredz veikt 26 miljonu eiro maksājumu valsts publiskās lietošanas...
Lasīt tālākSpēcīga kaimiņu kopiena – daudzdzīvokļu ēku drošības balsts lielās krīzēs
Ikvienam cilvēkam ir vajadzīgas mājas – visdrošākā vieta pasaulē, kur justies labi. Diemžēl ziņu virsraksti nemitīgi atgādina, cik daudz dažādu nelaimju var piemeklēt civilo infrastruktūru:...
Lasīt tālāk