• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
26/06/2017, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām izdevībām tirgū, bet tas savukārt palīdz attīstīt kompānijas spējas. Nenoliegsim, ka maksimāls klientu pieplūdums un tirdzniecības noiets, ir tas, uz ko tiecas visi uzņēmumi. Pirmais solis ceļā uz izaugsmi ir pareiza mārketinga stratēģija un komunikācijas instrumentu izvēle un šajā jautājumā vislabāk var palīdzēt mārketinga aģentūras.

Ja skatāmies pašreizējo mārketinga pakalpojumu tirgu Latvijā, tad tas ir pietiekami plašs un nereti klienti uzticas tieši zīmolam un vērtē aģentūras pēc to reputācijas. Diemžēl problēma ir tajā, ka lielākā daļa uzņēmumu joprojām izmanto tradicionālo mārketingu un bieži vien baidās riskēt un realizēt jauna tipa inovatīvas komunikācijas kampaņas, tādējādi uz attīstību soļojot daudz piesardzīgāk. Ir dzirdēts par daudzām mārketinga aģentūrām, bet kā nemainīga vērtība joprojām ir Alberta Uzņēmumu grupa, kas ne vienmēr būs gatava nostāties priekšplānā un atgādināt par sevi, tā sakot — strādā bez lieka trokšņa, bet stabili un rezultatīvi.

Alberta Uzņēmumu grupa veiksmīgi darbojas jau ilgus gadus un šodien attīstījusies kā dinamisks un daudzfunkcionāls uzņēmums, kuram esošo klientu vēlmes un nepieciešamības ir prioritāšu saraksta pirmajā vietā. Sniedzot mārketinga un reklāmas pakalpojumus, uzņēmums izmanto individuālu pieeju katram klientam, rēķinoties ar to patērētāju vajadzībām un vadības ilgtermiņa mērķiem. Uz jautājumu, kāda ir Alberta Uzņēmumu grupas īpašā pieeja, atbildi palīdz rast tās vadītājs Alberts Jodis.

“Nodrošināt pilnu mārketinga komunikācijas servisu ir vienīgais pareizais veids, kā aģentūrai virzīties pretī panākumiem un stabilai vietai tirgū. Tas nozīmē, ka mārketings ir jāapvieno gan ar reklāmu, gan sabiedriskajām attiecībām un šis komunikācijas sinerģijas virziens visbiežāk ir arī visveiksmīgākais. Taču vispirms ir jāiepazīst konkrēta klienta darbība, to mērķi un vērtības, kā arī produkta vai pakalpojuma vieta tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa nekad nepielietos tā saucamo konveijera principu, mēs nebaidāmies iepazīt klientus un to produktus dziļi un pamatīgi, jo tas ir pats svarīgākais, lai konkrētais uzņēmums gūtu panākumus. Pārzinot klientu vēlmes un vajadzības, iespējams piedāvāt tiem unikālus risinājumus un palīdzēt attīstīt to biznesu,” norāda A. Jodis.

Viņš uzsver, ka ir svarīgi, lai aģentūra būtu pārņemta ar savu nozari, mīlētu un cienītu to, tāpat kā spētu veidot konstruktīvas attiecības un dialogu ar pasūtītāju — tieši šāda veida savstarpēja ieinteresētība sadarbības rezultātā bieži vien nodrošina pasūtītājam konkurētspējīgus risinājumus. “Dažkārt aģentūras piedāvā tikai mārketinga pakalpojumus vai nodrošina tikai digitālo un PR servisu, taču mēs dodam priekšroku skatīties uz visu kopsakarībās, pie tam ilgtermiņā. Kur mūsu klients vēlas nonākt pēc desmit gadiem? Kā viņš redz savu produktu klāstu? Kas ir viņu patērētāji un ko viņi no produkta sagaida? Alberta Uzņēmumu grupa strādā ar pieeju — palīdzēt attīstīt klienta uzņēmumu, tas nozīmē, ka tiek sniegtas pat reālas stratēģiskās biznesa vadības konsultācijas,” uzsver A. Jodis.

“Mēs nepiedalāmies konkursos par tiesībām veidot kampaņas, pat necenšamies pierādīt, kas esam — darbojamies krietni atšķirīgi no citām aģentūrām un pat ļoti bieži savus klientus izvēlamies paši,” stāsta mārketinga eksperts.

Jā, Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā radošus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus, ne tikai mārketinga, bet arī reklāmas un sabiedrisko attiecību jomā, kā arī līdzdarbojas produktu virzīšanā tirgū, strādā pie zīmolu pozicionēšanas un nikni cīnās ar savu klientu konkurentiem. Taču tā noteikti nav aģentūra, kas derēs katram uzņēmumam, bet tikai tādam, kas novērtē mārketinga spēku un iespējas.

*Laiki mainās, un mēs maināmies tiem līdzi. (lat.)

1,108 skatījumi




Video

LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem

17/10/2025

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...

Lasīt tālāk
Video

Faktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem

17/10/2025

2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...

Lasīt tālāk
Video

Augustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada

15/10/2025

2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...

Lasīt tālāk
Video

Rīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn

14/10/2025

Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...

Lasīt tālāk
Video

Birokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību

14/10/2025

Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...

Lasīt tālāk
Video

“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā

13/10/2025

Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...

Lasīt tālāk
Video

Uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu

09/10/2025

Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...

Lasīt tālāk
Video

Septembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados

08/10/2025

Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...

Lasīt tālāk
Video

Matisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā

07/10/2025

“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....

Lasīt tālāk
Video

Valsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu

07/10/2025

Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...

Lasīt tālāk