• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
28/05/2021, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Mūsdienās arvien pieprasītāki kļūst tirgus izpētes pētījumi, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

“Ikviena veiksmīga mārketinga pamatā ir tirgus pētījums. Uzņēmums, kas pārzina Latvijas iekšējo un ārējo tirgu, var daudz veiksmīgāk attīstīties un izprast, vai piedāvātajam pakalpojumam ir potenciāls, kādas ir klientu vēlmes un kuras būs efektīvākās patērētāju piesaistīšanas metodes,” norāda SDTIC.

Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra pakalpojumiem:

Biznesa stratēģijas izvērtēšana

Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-biznesa-strategijai

Zīmolu novērtēšana

Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/zimola-vertiba

Klientu apmierinātības pētījumi

Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.

Plašāka informācija un pieteikuma anktea: http://pieteikums.lv/klientu-apmierinatiba

Mārketinga stratēģijas izvērtēšana

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-marketinga-strategijai

Konkurentu izpēte un monitorings

Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/konkurentu-monitorings

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

950 skatījumi




Video

“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus

18/06/2025

“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija

17/06/2025

Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...

Lasīt tālāk
Video

Plauktos būs vairāk Latvijas preču

17/06/2025

LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...

Lasīt tālāk
Video

Nākošgad tiks pārceltas divas darba dienas

10/06/2025

2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri,  tiks pārcelta...

Lasīt tālāk
Video

Zemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem

09/06/2025

Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...

Lasīt tālāk
Video

Publisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā

04/06/2025

Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%

04/06/2025

Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...

Lasīt tālāk
Video

1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē

02/06/2025

Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem

29/05/2025

Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...

Lasīt tālāk
Video

Mazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos

29/05/2025

Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...

Lasīt tālāk