SDTIC vadītājs: Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot rebrendinga nepieciešamību
Lai arī vajadzības gadījumā jebkuru zīmolu var izveidot no nulles, ļoti svarīgi ir nepārtraukti strādāt pie sava zīmola pilnveidošanas. Tātad identificēt zīmola stiprās un vājās puses un izprast zīmola attīstības scenārijus, jo tikai spēcīgs zīmols var sasniegt rezultātus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC), kas nodarbojas ar zīmola novērtēšanu, norāda – tikai unikāls zīmols spēj iegūt priekšrocības konkurencē.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis norāda, ka jebkura uzņēmuma uzdevums ir stiprināt savu zīmolu. Jo tieši zīmols ir tas, kas ietekmē gan uzņēmuma reputāciju, gan atpazīstamību tirgū. Lai pilnveidotu zīmolu, vispirms svarīgi ir novērtēt esošo zīmolu – tā priekšrocības un trūkumus.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdz uzņēmumiem noskaidrot, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem un kādas emocijas rada zīmola pieminēšana.
“Ikviens uzņēmums strādā uz to, lai radītu konkurētspējīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, ar kura palīdzību sasniegt nospraustos mērķus. Tomēr nevar izslēgt, ka var pienākt arī brīdis, kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā un vairs nav saprotams mērķauditorijai, kas varētu liecināt par to, ka nepieciešams rebrendings,” skaidro A. Jodis.
“Lai noskaidrotu, kā uzlabot zīmolu, ļoti nozīmīgs solis ir zīmola novērtēšanas pētījums, kas ir noderīgs ne tikai tiem, kas vēlas kaut ko mainīt savā zīmolā, bet arī tiem, kuriem varbūt šobrīd šķiet, ka viss ir kārtībā, bet kurus tomēr nepieciešams pasargāt no konkurentu ietekmes,” uzsver SDTIC vadītājs.
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete
Vēl par tēmu:
Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālāk