SDTIC: Klientu apmierinātība ir katras organizācijas sekmīgas darbības stūrakmens
Domājams, neviens neapšaubīs visiem sen zināmu ābeces patiesību, ka klientu apmierinātība ir svarīga gan uzņēmējiem, gan pašiem klientiem. Tas ir tikpat kā svarīgākais rādītājs, ko iespējams iegūt izpētes procesā. Jebkuras organizācijas darbība ir neefektīva, ja tās klienti ir neapmierināti. Klientu apmierinātība veicina ne tikai klientu lojalitāti, bet arī ļauj zīmolam apsteigt konkurentus. Tieši tāpēc mūsdienās viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem ir klientu apmierinātības pētījumi.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt uzņēmējus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka nekad nevajadzētu ignorēt klientu apmierinātības nozīmi. “Klientu apmierinātība ir mēraukla tam, kā uzņēmuma piedāvātie produkti vai pakalpojumi atbilst klientu vēlmēm. Ja jums nerūp klientu apmierinātība, negaidiet, ka viņi rūpēsies par jūsu pakalpojumiem vai produktiem, līdz ar to ir ārkārtīgi svarīgi sekot līdzi jūsu sniegto klientu apkalpošanas kvalitātei,” skaidro A. Jodis.
Viņš norāda, ka rūpējoties par katra klienta vajadzībām, jūs tiksiet apbalvots ar viņu pateicību un lojalitāti.
“Tāpat ir jāatceras, ka klientu viedoklis un attieksme pret zīmolu var ietekmēt uzņēmuma būtiskos rādītājus, piemēram, atkārtotus darījumus vai uzņēmuma ieņēmumus. Tāpat jāapzinās, ka apmierinātu klientu saglabāšana vienmēr būs lētāka nekā jaunu klientu iegūšana,” piebilst SDTIC vadītājs.
Klientu viedokļa analīze ir noderīga klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, kā arī, pieņemot lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
“Rail Baltica” pamattrases projektēšanas vadību nodod nacionālajam ieviesējam
Decembrī tika parakstīts trīspusējs līgums starp kopuzņēmumu “RB Rail” AS, SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” un Satiksmes ministriju par “Rail Baltica” pamattrases Latvijā projektēšanas...
Lasīt tālākOktobrī eksporta un importa apjomi turpināja uzrādīt pieauguma tendenci
Oktobrī preču eksports turpināja pieaugt, un gada griezumā saglabājas stabila izaugsmes tendence. Eksporta attīstību lielā mērā nodrošina uzņēmēju spēja ātri un elastīgi pielāgoties...
Lasīt tālāk3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvu darbavietu
2025. gada 3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvo darbavietu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Privātajā sektorā bija 10,8 tūkstoši brīvo darbavietu, bet sabiedriskajā...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeima ceturtdien, 4. decembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja...
Lasīt tālākJau astoto mēnesi apstrādes rūpniecības produkcijas apjomi turpināja augt
Saglabājoties stabilam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide oktobrī pieauga gandrīz visās apakšnozarēs. Izaugsme turpinājās jau astoto mēnesi pēc kārtas. 2025. gada...
Lasīt tālākBaltijas pētījums: cilvēki vēlas strādāt organizācijā ar labu reputāciju un talantīgiem kolēģiem
Nozīmīgākie motivējošie faktori Baltijā, kas nosaka darba devēja izvēli, ir uzņēmuma laba reputācija, talantīgi cilvēki kolektīvā, kā arī iedvesmojoša uzņēmuma attīstības vīzija...
Lasīt tālākBiedrība: Ceturtdaļai spēlētāju nav svarīgi, vai azartspēļu vietne ir legāla
2025. gadā strauji palielinājies to regulāro spēlētāju īpatsvars, kuriem ir pilnīgi nesvarīgi, ka azartspēļu operators, kura interneta vietnē tas spēlē, ir licencēts Latvijā: 24,8%...
Lasīt tālākLBAS aicina valdību saglabāt darbiniekiem noteiktās garantijas un neārdīt arodbiedrību brīvību un tiesības
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija 2025. gada 25. novembrī izskatīja likumprojektu Grozījumi Darba likumā un nodeva to tālāk pirmajam lasījumam. Priekšlikumi otrajam lasījumam jāiesniedz...
Lasīt tālākSociālo un darba lietu komisija konceptuāli atbalsta plānotās izmaiņas Darba likumā
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 25. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Darba likumā, lai pilnveidotu darba tiesisko attiecību regulējumu un nodrošinātu risinājumus,...
Lasīt tālāk
