Reklāmas kampaņas komunikācijas kanālu pareiza izvēle – viens no svarīgākajiem soļiem
Ikviens tālredzīgs uzņēmuma vadītājs piekritīs, ka reklāma mūsdienās ir ļoti jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus, ja ne pat izcilus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties. Nacionālā mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Lai arī reklāmas kampaņu mērķis ir piesaistīt mērķauditorijas uzmanību ražotāja precēm, izstrādājumiem, pakalpojumiem, jāņem vērā, ka reklāmas kampaņas efektivitāte ir atkarīga no komerciālā ziņojuma satura, laika un daudziem citiem faktoriem, tostarp pareizu komunikācijas kanālu izvēles.
Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem.
“Reklāma tiek izmantota, lai ienestu zīmolu tirgū. Reklāma ietver vairākus posmus, sākot no uzdevuma uzstādīšanas līdz aktivitāšu rezultātu analīzei. Katrā ziņā reklāmas kampaņa atšķiras gan pēc būtības, gan pēc satura. Reklāmas kampaņu var veikt gan vienā, gan vairākos plašsaziņas līdzekļos. Reklāmas kampaņu saturu galvenokārt veido, pamatojoties uz reklāmas kampaņas mērķiem,” reklāmas kampaņu būtību skaidro A. Jodis.
Nacionālā mediju grupa piedāvā īstenot efektīvu reklāmas kampaņu, jauniem klientiem piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
“Viens no viens no lielākajiem trūkumiem, kas traucē uzņēmumu attīstībai un izaugsmei, ir nespēja pareizi pasniegt savu produktu, izveidot savu zīmolu un nodrošināt veiksmīgu komunikācijas stratēģiju. Komunikācijas stratēģija ir ļoti svarīga ikvienam uzņēmumam ar tālredzīgiem mērķiem. Tā nosaka potenciālo pircēju attieksmi pret produktu vai pakalpojumu, un tālāk arī atbild par produkta noietu. Jo tikai īstenojot veiksmīgu kampaņu, iespējams piesaistīt pastāvīgu un lojālu mērķauditoriju,” norāda A. Jodis.
Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 200 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Konstatēts šogad otrais ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē; PVD atgādina par biodrošību
Jelgavas novada Glūdas pagastā mājas cūku novietnē ar 6 cūkām konstatēts Āfrikas cūku mēris (ĀCM). Šogad tas ir jau otrais konstatētais ĀCM uzliesmojums Latvijā. Pārtikas un veterinārais...
Lasīt tālākRīdzinieki karstajā laikā aicināti veldzēties pludmalēs un pie strūklakām
Ceturtdien, 3. jūlijā, galvaspilsētā gaidāms sen nebijis karstums – saskaņā ar meteorologu prognozēm, gaisa temperatūra var sasniegt pat plus 33 grādus ēnā. Rīgas pašvaldība aicina...
Lasīt tālākValdības dāvana iedzīvotājiem – bedres, brīdina LCB
Satiksmes ministrijas iecere par 12,5 miljoniem eiro nākamajā gadā samazināt finansējumu valsts ceļu remontiem, kā arī papildus atņemt 4,17 miljonu eiro dotāciju pašvaldību ceļiem, nozīmē,...
Lasīt tālākRīgā stājas spēkā izmaiņas bērna piedzimšanas pabalsta piešķiršanas kārtībā
No šodienas stājas spēkā grozījumi Rīgas domes saistošajos noteikumos, paredzot būtiskas izmaiņas bērna piedzimšanas pabalsta piešķiršanas kārtībā jaunajiem vecākiem. 30. maijā...
Lasīt tālākPartnerības pirmais gads Latvijā – simtiem pāru reģistrējuši attiecības ar juridisku spēku
Šodien, 2025. gada 1. jūlijā, aprit gads kopš Latvijā ieviests Partnerības institūts. Tas piešķir tiesības divām pilngadīgām personām - neatkarīgi no dzimuma - juridiski nostiprināt...
Lasīt tālākDabas muzejs vietnē “Ebay” iegādājas Latvijā nokrituša meteorīta fragmentu
Latvijas Nacionālā dabas muzeja 180. jubilejas gadā ģeoloģiskajā krājumā nonācis vērtīgs papildinājums – fragments no Biržu meteorīta, kas 1863. gada 2. jūnijā nokrita tagadējā...
Lasīt tālākDreiliņkalna parkā notiks trešais Latvijas Dabas fonda Pļavas festivāls
Ar devīzi “Pļavniekiem pļavas!” 26. jūlijā Rīgā, Dreiliņkalna parkā, no 11.00 līdz 19.30 norisināsies Latvijas Dabas fonda (LDF) organizētais trešais Pļavas festivāls. Tas ir notikums...
Lasīt tālāk23. un 24. jūnijā sabiedriskais transports Rīgā būs bez maksas, tiks nodrošināti papildu reisi
Vasaras saulgriežos – 23. un 24. jūnijā – pilsētas iedzīvotāji un viesi Rīgas sabiedrisko transportu varēs izmantot bez maksas. Tāpat nokļūšanai uz un no pilsētas apkaimēs organizētajiem...
Lasīt tālākJuridiskā komisija: lai piemērotu atbildību par vajāšanu, nav jāpierāda nolūks iebiedēt
Lai stiprinātu iespēju pasargāt cietušos no vajāšanas, Saeimas Juridiskā komisija trešdien, 18. jūnijā, lēma sagatavot vēstuli atbildīgajām institūcijām, uzsverot, ka, piemērojot atbildību...
Lasīt tālākPieci padomi mierpilnai līgošanai
Ikdienas darbs un nepārtrauktā informācijas plūsma rada pastāvīgu spriedzi, tāpēc ir īpaši svarīgi atrast brīdi, lai apstātos un atgūtu līdzsvaru. Lai arī Līgo svinēšana nepārvēršas...
Lasīt tālāk