Arvien vairāk uzņēmumu jau savlaicīgi sagatavojas iespējamai komunikācijas krīzei
Neviena organizācija šodien nav aizsargāta pret krīzēm. Laiks, kad uzņēmumi varēja aprakt galvu smiltīs un cerēt, ka problēma izzudīs, ir pagājis. Līdz ar to ikvienai organizācijai ir jābūt gatavai krīzes situācijai jeb efektīvam plānām, kā rīkoties, lai krīzes situācijā neciestu uzņēmuma tēls.
Krīzes komunikācijas mērķis ir aizsargāt organizācijas reputāciju un saglābt tās sabiedrisko tēlu. Organizācijas tēlu mūsdienās var sabojāt dažādi faktori, piemēram, krimināli uzbrukumi, valdības izmeklēšana, plašsaziņas līdzekļu izmeklēšana vai avārijas uzņēmumā.
Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā krīzes komunikācijas pakalpojumus, nodarbojoties ar krīzes seku pārvarēšanu un reputācijas atjaunošanu sabiedrībā. Uzņēmuma vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka krīzes apstākļos būtiskāko lomu spēlē operativitāte, spēja reaģēt un prognozēt situācijas eskalāciju, kā arī prasme nomierināt visas iesaistītās puses.
“Katrā nozarē un jebkura lieluma uzņēmumos krīzes komunikācija ir izplatīta diskusijas tēma. Novērojami liecina, ka katru gadu arvien lielāks skaits uzņēmumu iegulda laiku un resursus ārkārtas situāciju plānošanā. Ārkārtas komunikācijas plāns ir kļuvis par nepieciešamību katrā uzņēmumā. Turklāt tas ir svarīgi laikā, kad arvien vairāk uzņēmumi nav pārliecināti par savu sagatavotību krīzes gadījumiem,” norāda A. Jodis.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
Eiropas Komisija piešķir 295,5 miljonus eiro Rail Baltica projekta tālākai attīstībai
Kopuzņēmums RB Rail AS, kas sadarbībā ar Rail Baltica projekta īstenotājiem koordinē arī Eiropas Savienības finansējuma pieteikumu sagatavošanu un iesniegšanu, informē, ka Rail Baltica...
Lasīt tālākPilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālāk