Uzņēmumiem, valsts un pašvaldības iestādēm iespēja apmeklēt seminārus par dokumentu un arhīvu pārvaldību
Ikvienam uzņēmumam, valsts un pašvaldību iestādei ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tostarp, jāseko līdzi elektronisko dokumentu plūsmai, jānodrošina to veiksmīga apstrāde, kā arī kvalitatīvai attīstībai liela nozīme ir dokumentu pareizai izstrādei, dokumentu plūsmas organizēšanai un dokumentu arhivēšanai. Kā zināms, nepietiekamas vai aizmirstas zināšanas šajos jautājumos var uzņēmumam radīt ļoti negatīvas sekas, ietekmējot tā darbību un peļņu.
Katrā uzņēmumā visi attaisnojuma dokumenti, grāmatvedības reģistri, inventāra saraksti, gada pārskati un to pielikumi, kā arī grāmatvedības organizācijas dokumenti (kontu plāni, kodifikatori u.c.) sistemātiski jāsakārto un jāuzglabā uzņēmuma arhīvā. Lai izvairītos no nevēlamām konfliktsituācijām, kas saistītas ar neprecīzu dokumentu apstrādi, ikvienam lietvedim vai arhivāram ir regulāri jāatjauno savas zināšanas.
Apmācības lietvedības jomā ir iespēja papildināt un padziļināt savas profesionālās kompetences un paplašināt savu pieredzi. Biznesa apmācību centri ir ieinteresēti, lai katrs novads saņemtu visas iespējas, kas jebkādā veidā var palīdzēt uzņēmumiem, virzīt tos uz attīstību, izaugsmi un atbalstīt uzņēmējus, nodrošinot pieeju daudzpusīgai un izglītojošai informācijai. Novadu pašvaldības tiek aicinātas iesaistīties, informējot iedzīvotājus un uzņēmumus par unikālu iespēju apmeklēt biznesa apmācības ar līdzfinansējumu.
***
Aktuāls seminārs visiem lietvežiem, biroja vadītājiem un administratoriem “ELEKTRONISKIE DOKUMENTI – to izstrādāšanas, uzskaites, aprites un saglabāšanas kārtība. Atbilstošie likumdošanas jaunumi uz 01.08.2017.” Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 17. augusts. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/e-dokumentu-seminars
Semināra laikā apskatīsim jautājumus – kā nodrošināt atbilstošu elektronisko dokumentu radīšanu. Kā izveidot elektronisko dokumentu atvasinājumus (kopijas, izrakstus, norakstus) papīra formā? Kādus elektroniskos parakstus var lietot un uz kādiem dokumentiem? Kā izstrādāt tādu elektronisko dokumentu, kas nebūtu tikai informācija, bet kalpotu, kā tiesisks apliecinājums un pierādījums gan vadītājam, gan darbiniekam. Ko un kā rakstīt? Kā uzskaitīt elektroniskos dokumentus? Kādi organizatoriskie dokumenti jāizdod, lai radītu atbilstošus elektroniskos dokumentus? Kādai jābūt elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmai? Par visiem šiem jautājumiem runāsim semināra laikā.
***
Praktiskais seminārs un meistarklase uzņēmumiem un valsts / pārvaldību iestādēm “DOKUMENTU PĀRVALDĪBAS DARBA ORGANIZĒŠANA uzņēmumos un iestādēs atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem uz 2017. gada 1. augustu“. Seminārs tiek organizēts, lai ikvienam dotu iespēju nodrošināt sava uzņēmuma dokumentu apriti, norisi. Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam (vēl pieejams!) – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 18. augusts. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/dokumentu-parvaldibas-seminars
Ikvienam uzņēmuma vai valsts un pašvaldību iestādes lietvedim vai biroja vadītājam ir regulāri jāseko līdzi jaunumiem un izmaiņām dokumentu pārvaldības regulējumā un lietvedības noteikumos, tāpēc tiek organizēts šis seminārs, lai ikvienam dotu iespēju nekļūdīgi nodrošināt sava uzņēmuma dokumentu apriti.
***
Praktiskais seminārs uzņēmumiem un valsts, pašvaldību iestādēm “ARHĪVU PĀRVALDĪBA. Arhīvu darba organizācija un dokumentu arhivēšana.Jaunumi likumdošanā uz 01.08.2017.” – visiem, kuri atbild par arhīva izveidi un dokumentu arhivēšanu. Cena: pateicoties “Biznesa uzrāviens” līdzfinansējumam – tikai EUR 99,- (standarta cena EUR 249,-). Semināra norises laiks: 24.augusts. Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://registreties.lv/arhivu-parvaldibas-seminars
Seminārs paredzēts institūciju, uzņēmumu, struktūrvienību vadītājiem, darbiniekiem, kuri atbild par arhīva izveidi un dokumentu arhivēšanu. Kā nodrošināt vieglu, ātru un normatīvajam regulējumam atbilstošu dokumentu arhivēšanu, kā dokumentus saglabāt un izmantot kā apliecinājumus un pierādījumus gan darbiniekiem, gan vadībai? Kā piemērot jauno normatīvo regulējumu arhīvu pārvaldībā? Vai uzņēmumā un institūcijā arhivēšana atšķiras? Ko un kad iznīcināt? Kas notiek, ja dokumenti netiek atbilstoši saglabāti?
Ikviens tiek aicināts izmantot šo iespēju – vairot zināšanas un attīstīt savu personību!
Tālrunis papildus informācijai: 20355559
Vēl par tēmu:
Pēc konstatētajiem pārkāpumiem pašvaldība pārceļ bezpajumtnieku aprūpi uz citu institūciju
Rīgas domes Labklājības departaments šogad vairākas reizes pārbaudīja sociālās aprūpes centrus “Liepa” un “Senlejas”, kur pakalpojumus sniedz SIA “Senioru nams”. Pārbaudēs konstatēti...
Lasīt tālākMelbārde: ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā
Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde, vērtējot 100 dienu laikā paveikto kopš apstiprināšanas amatā, uzsver, ka šajā laikā ielikti pamati sistēmiskai pieejai kvalitatīvas izglītības...
Lasīt tālākŠovasar Rīgas dārzi un parki uzziedēs, Skolēnu dziesmu un deju svētku iedvesmoti
“Rīgas meži” trešdien, 11. jūnijā, Esplanādes parkā atklāja vasaras puķu dobju sezonu, iepazīstinot sabiedrību ar šī gada puķu dobju tematiskajiem rakstiem un īpaši atlasīto augu...
Lasīt tālākDziesmu un deju svētku laikā svētku transportam atļaus izmantot sabiedriskā transporta joslas
Otrdien, 10. jūnijā, Ministru kabinets (MK) atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes noteikumos, papildinot tos ar jaunu punktu, kas paredz Dziesmu un deju svētku laikā ļaut svētku dalībnieku...
Lasīt tālākPVD no nepiemērotiem apstākļiem izņēmis vairāk nekā 40 suņu un citu dzīvnieku
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) maija sākumā un pagājušās nedēļas beigās no nepiemērotiem apstākļiem Rīgā, Dārziņos, izņēmis vairāk nekā 40 suņu, septiņus kaķus un citus...
Lasīt tālākValsts prezidents: nav jāgaida NATO samits, lai nodrošinātu ieguldījumus Latvijas aizsardzības spējās
6. jūnijā Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar aizsardzības ministru Andri Sprūdu. Tikšanās laikā aizsardzības ministrs informēja par š. g. 5. jūnijā Briselē notikušo...
Lasīt tālākNBS uzsāk piektās kazarmas būvniecību militārajā bāzē “Ādaži”
Ceturtdien, 5. jūnijā, militārajā bāzē “Ādaži” ar svinīgu kapsulas iemūrēšanas ceremoniju uzsākta piektās kazarmas būvniecība. “Jaunās kazarmas būvniecība ir vēl viens...
Lasīt tālākRosina atļaut notriekt dronus, ja tiek apdraudēts kritiskās infrastruktūras objekts
Ja attālināti vadāmas ierīces atrašanās valstiski būtiska infrastruktūras objekta tuvumā apdraudēs tā drošību, tad drošības dienesta vai apsardzes komersanta darbiniekam būs tiesības...
Lasīt tālākSprūds: NATO dalībvalstīm vairāk jāiegulda aizsardzībā
No 4. līdz 5. jūnijam aizsardzības ministrs Andris Sprūds darba vizītē apmeklēja Briseli, Beļģijā, kur ar NATO aizsardzības ministriem apsprieda atturēšanas un aizsardzības spēju stiprināšanu...
Lasīt tālākSociālo lietu komisija rosina grozījumus raitākai sociālo darbinieku piesaistei pašvaldībās
Lai risinātu sociālo darbinieku ilgstošo trūkumu pašvaldību sociālajos dienestos un citās šo pakalpojumu sniedzēju institūcijās, Saeimas Sociālo un darba lietu komisija trešdien, 4. jūnijā,...
Lasīt tālāk