Īstenot Jūsu uzņēmuma ieceres un mērķus palīdzēs Alberta Uzņēmumu grupa

Veiksmīgs bizness, lojāli klienti, uzticami sadarbības partneri un pozitīva attieksme pret produktu vai pakalpojumu – uz šādu nākotnes vīziju tiecas ikviens uzņēmums, kurš vēlas pilnveidoties un attīstīties. Taču, lai sasniegtu ilgtermiņa mērķus, svarīgi izvēlēties piemērotāko mārketinga kanālu savam biznesam – tā var būt reklāma, sabiedriskās attiecības vai tiešais mārketings – svarīgi ir prast veiksmīgi savienot mērķauditorijas vēlmes ar kompānijas iespējām. Tikai tā iespējams veicināt uzņēmuma atpazīstamību un paredzēt, kādi produkti vislabāk apmierinās cilvēku vajadzības.
Izpratne par mārketinga metodēm uzņēmumam var nodrošināt lielāku konkurētspēju un priekšrocības tirgū. Lai izveidotu veiksmīgu nākotnes uzņēmumu, uzņēmēji visbiežāk izmanto mārketinga aģentūru pakalpojumus. Taču kā atrast tādu, kas pielāgojas saviem klientiem un var nodrošināt veiksmīgu sadarbību vairākās jomās?
Alberta Uzņēmumu grupa ir viena no retajām aģentūrām, kas sevī apvieno gan mārketinga un komunikācijas pakalpojumus, gan sniedz reālus biznesa padomus. Kompānija veiksmīgi darbojas jau ilgus gadus un šodien attīstījusies kā dinamisks un daudzfunkcionāls uzņēmums, kuram esošo klientu vēlmes un nepieciešamības ir prioritāšu saraksta pirmajā vietā. Sniedzot mārketinga un reklāmas pakalpojumus, uzņēmums izmanto individuālu pieeju katram klientam, rēķinoties ar to patērētāju vajadzībām un vadības ilgtermiņa mērķiem.
Alberta Uzņēmumu grupa apvieno pieredzi, aizrautību un iedvesmu, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt savus mērķus ātrāk un nodrošinātu strauju uzņēmuma attīstību!
Ikviens uzņēmums ir aicināts pieteikties Alberta Uzņēmumu grupas mārketinga un komunikācijas pakalpojumiem, lai kopīgi rastu vislabāko risinājumu. Alberta Uzņēmumu grupa sniedz iespēju izmantot sekojošus kompānijas pakalpojumus:
Mārketings
Korporatīvā identitāte – Korporatīvās identitātes veidošanā (uzlabošanā vai atjaunošanā) neatņemama sastāvdaļa ir pētījumi par jau esošo uzņēmuma identitāti, ar domu izzināt klientu attieksmi, rīcību, vēlmes un vajadzības. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/korporativa-identitate/
Mārketinga audits – Mārketinga audits nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Tas ir darbietilpīgs process, taču iegūtās informācijas vērtīgums to atsver. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/marketinga-audits/
Mārketinga un komunikāciju stratēģija – Mārketinga stratēģija ir tā, kas vieno visas uzņēmuma mārketinga aktivitātes vienā veselumā, kā arī nosaka kopējās vadlīnijas, pēc kurām darboties un plānot mārketinga aktivitātes saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/marketinga-un-komunikaciju-strategija/
Preču un reklāmas materiālu izplatīšanas optimizācija (merčendaizings) – Merčendaizings ir process, kura rezultātā katram produktam tiek atrasta vispiemērotākā atrašanās vieta un produkcijas sortiments tiek izkārtots tā, lai tiktu stimulēta pārtērētāju vēlme to iegādāties. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/precu-un-reklamas-materialu-izplatisanas-optimizacija-mercendaizings/
Tirgus izpēte – Lai varētu kontrolēt un vadīt savu darbu, uzņēmējiem ir jābūt informētiem par saviem produktiem, pakalpojumiem un veicamajiem pasākumiem. Vienīgais veids, kā uzzināt patieso stāvokli tirgū un klientu attieksmi, ir tirgus pētījumu veikšana. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/tirgus-izpete/
Zīmola komunikācijas pārvaldīšana jeb zīmolvedība (brendings) – Eksperti saviem klientiem īsteno zīmola renovāciju pamatojoties uz pētījumiem par esošo zīmolu un patērētāju uzskatiem, rezultātā nonākot pie zīmola, kas paaugstina uzņēmuma konkurētspēju. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/zimola-komunikacijas-parvaldisana-jeb-zimolvediba-brendings/
Konkurences monitorings – Konkurētspējīgas mārketinga stratēģijas radīšanai ir jāpārzina ne tikai savs uzņēmums, tā produktu stiprās un vājās puses, lietderīgi ir palūkoties apkārt – konkurentu virzienā. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/konkurences-monitorings/
Reklāma
Mediju plānošana – Mediju plānošana ir svarīgs posms reklāmas kampaņu izstrādē, jo tās darbības lauks ir reklāmas vēstījuma nogādāšana mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/mediju-planosana/
Prezentācijas, reklāmas pasākumi un izstāžu konstrukcijas – Alberta Reklāmas Sabiedrība saviem klientiem arī organizē un plāno dalību dažādās izstādēs – gan vietēja mēroga, gan arī starptautiska mēroga izstādēs. Tiek izstrādātas izstāžu konstrukcijas apvienojot klienta vēlmes un uzņēmuma korporatīvo stilu ar stenda oriģinalitāti un funkcionalitāti. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/prezentacijas-reklamas-pasakumi-un-izstazu-konstrukcijas/
Reklāmas izgatavošana – Reklāmas izgatavošanā parasti piedalās vairāki aģentūras darbinieki – radošais direktors, mākslinieki, fotogrāfs, tekstu redaktors un projektu vadītājs. Tas ir radošs un atbildīgs process, kas sastāv no vairākiem posmiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-izgatavosana/
Reklāmas kampaņu stratēģija – Reklāmas un komunikācijas stratēģijas izstrāde ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas veidošanas posmiem. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-kampanu-strategija/
Reklāmas plānošana – Alberta Reklāmas Sabiedrība saviem klientiem izstrādā reklāmas plānu tā, lai reklāmas budžeta izstrāde palīdz veikt izvēli un novērtēt reklāmas daudzumu un efektivitāti, savienot naudas resursus ar iespējām un lai nav tā, ka tiek veidota reklāma nepamatojot, kāpēc konkrētais naudas apjoms tiek atvēlēts un ko tas dos. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-planosana/
Reklāmas suvenīri – Biznesa dāvanas ir bonusi materiālu lietu izpausmē, kuri tiek piešķirti esošajiem klientiem kā pateicība par veiksmīgu sadarbību vai potenciālajiem klientiem ar vēlmi dibināt kontaktus un veicināt sadarbības iespējas. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/reklamas-suveniri/
Iepakojums, poligrāfija, etiķetes – Iepakojums ir preces identitāte, tās vizuālais veidols – viens no būtiskākajiem uzņēmuma sevis prezentēšanas veidiem, kā arī iepakojumam ir vairāki mērķi un funkcijas, kuras tam ir jārealizē. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/iepakojums-poligrafija-etiketes/
Tiešais mārketings – Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek aizvien plašāk pielietotas. Tiešais mārketings ir reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/tiesais-marketings/
PR
Attiecības ar presi un viedokļu līderiem – Alberta Sabiedriskās Attiecības saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par Jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā Jūs to vēlaties. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/attiecibas-ar-presi-un-viedoklu-lideriem/
Lobēšana – Pielietojot veiksmīgus lobēšanas pasākumus, iespējams aizsākt veiksmīgu sadarbību ar valdības, valdošo partiju pārstāvjiem un netieši piedalīties un ietekmēt procesus, kas skar konkrēto, uzņēmuma interešu lokā esošo, normatīvo aktu izmaiņas. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/lobesana/
Sponsorēšana – Sponsorēšana ir ievērojami mainījusi savu sākotnējo veidolu un kļuvusi par efektīvu un pārdomātu reklāmas līdzekli. Plašāka informācija par pakalpojumu: http://www.alberts.lv/sponsoresana/
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, zvaniet: 28832500, rakstiet: [email protected] , vai aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
Iepirkšanās paradumu maiņa svētkos: tas vairs nav pēdējā brīža skrējiens
Kā liecina jaunākie “Maxima Latvija” dati, svētku gaidīšana Latvijā sākas arvien laicīgāk un kļūst apzinātāka - svētki vairs nav tikai dažas intensīvas dienas decembrī, bet gan...
Lasīt tālākUzņēmumi Rīgā ir optimistiskākie, Latgales piesardzīgākie: uzņēmumu prognozes 2026. gadam
Vairāk nekā puse (55 %) Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu nākamgad plāno saglabāt stabilu vai palielināt uzņēmējdarbības izaugsmi salīdzinājumā ar pēdējiem diviem gadiem, liecina jaunākā...
Lasīt tālākVeiksmīgi sadarbojoties Rīgas un Ropažu pašvaldībām, tiks pagarināts 16. autobusa maršruts
Rīgas un Ropažu pašvaldības un VSIA “Autotransporta direkcija” vienojušās pagarināt 16. autobusa maršrutu līdz Sunīšiem. Izmaiņas stāsies spēkā no 13. decembra brīvdienās un...
Lasīt tālāk“Rail Baltica” pamattrases projektēšanas vadību nodod nacionālajam ieviesējam
Decembrī tika parakstīts trīspusējs līgums starp kopuzņēmumu “RB Rail” AS, SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” un Satiksmes ministriju par “Rail Baltica” pamattrases Latvijā projektēšanas...
Lasīt tālākOktobrī eksporta un importa apjomi turpināja uzrādīt pieauguma tendenci
Oktobrī preču eksports turpināja pieaugt, un gada griezumā saglabājas stabila izaugsmes tendence. Eksporta attīstību lielā mērā nodrošina uzņēmēju spēja ātri un elastīgi pielāgoties...
Lasīt tālāk3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvu darbavietu
2025. gada 3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvo darbavietu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Privātajā sektorā bija 10,8 tūkstoši brīvo darbavietu, bet sabiedriskajā...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeima ceturtdien, 4. decembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja...
Lasīt tālākJau astoto mēnesi apstrādes rūpniecības produkcijas apjomi turpināja augt
Saglabājoties stabilam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide oktobrī pieauga gandrīz visās apakšnozarēs. Izaugsme turpinājās jau astoto mēnesi pēc kārtas. 2025. gada...
Lasīt tālākBaltijas pētījums: cilvēki vēlas strādāt organizācijā ar labu reputāciju un talantīgiem kolēģiem
Nozīmīgākie motivējošie faktori Baltijā, kas nosaka darba devēja izvēli, ir uzņēmuma laba reputācija, talantīgi cilvēki kolektīvā, kā arī iedvesmojoša uzņēmuma attīstības vīzija...
Lasīt tālāk