Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Šodien netrūkst piedāvājumu veidot reklāmas kampaņas, tomēr nenoliegsim, ka katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķa sasniegšanu. Kā izvēlēties pareizo? Atbilde uz šo jautājumu nav viennozīmīga, bet dažkārt, lai sasniegtu vairāk, nepieciešams riskēt – aizmirstiet par tradicionālo un uzdrīkstieties izmēģināt ko jaunu!
Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā interesantus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus. Atšķirībā no citām aģentūrām Alberta Uzņēmumu grupas kampaņas neizmanto tradicionālās fokusa grupas, kas ne vienmēr ataino īsto rezultātu. Tā vietā aģentūra sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un jūtas, iedzīvinātas to emocijas un vēlmes, kā rezultātā viņi pērk ne tikai preci, bet arī stāvokli sabiedrībā, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.
Kā norāda biznesa psihologs Jānis Roze, reklāmas mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai patērētājs vēlētos iejusties konkrēta tēla ādā un reklāmai nepārprotami nav jāsaka, lai cilvēki pērk šo preci. “Cilvēkiem patīk identificēt sevi ar šo gandrīz vai ideālo reklāmas personu un tāpēc ļoti svarīgi ir veidot reklāmas kampaņu tā, lai tiktu uzrunāta katra uzņēmuma vēlamā mērķauditorija. Solis uz labu reklāmas kampaņu vienmēr sākas ar reklāmas netiešas ietekmes izpēti uz patērētāju. Mārketings un psiholoģija iet roku rokā, jo uzņēmuma preces ir domātas cilvēkiem, kas sekojoši norāda uz to, ka vispirms nepieciešams izprast cilvēkus, to domas, jūtas un emocijas. Pasakot, kas ir mūsu klienti, mēs varēsim pateikt, kas esam mēs paši un otrādi,” stāsta J. Roze.
Kā norāda Albertu Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, pirms sākt īstenot reklāmas kampaņu, vienmēr nepieciešams noteikt mērķi, kādu uzņēmums vēlas sasniegt. “Ilgstoši darbojoties mārketinga un reklāmas jomā, ir izveidojusies zināma pieredze, kas palīdz ieteikt klientiem labāko risinājumu. Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudzas citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis, piebilstot, ka gadu laikā ir izveidojušās vairākas veiksmīgas sadarbības, kas nozīmē, ka uzņēmuma pieeja darbojas.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz rast katram uzņēmumam individuālu risinājumu, tā, lai turpmāk jūsu uzņēmums caur reklāmu uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, un arī meklētu ne tikai jaunus klientus, bet, iespējams, arī nākamos uzņēmuma darbiniekus.
Vēl par tēmu:
Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem
Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...
Lasīt tālākPārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu
2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...
Lasīt tālākRadīts īpašs “Kārums” un animācijas filmas “Straume” biezpiena sieriņš – ar arbūza garšu
Sadarbībā ar Oskara godalgotās animācijas filmas “Straume” (angliski “Flow”) veidotājiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis īpašu biezpiena sieriņu...
Lasīt tālākŠonedēļ laika apstākļus noteiks vairāku ciklonu darbība
Nedēļas sākumā Latvijā pakāpeniski ieplūdīs siltāka gaisa masa, tādēļ dienās gaiss atkal daudzviet iesils līdz +10…+15°, bet naktīs gaisa temperatūra lielākoties pieturēsies +2…+7°...
Lasīt tālākLBAS pauž izbrīnu par birokrātijas mazināšanas rīcības grupas publiskajiem paziņojumiem
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentei E. Siliņai, Valsts kancelejas vadītājam R. Kronbergam un labklājības ministram R. Uzulniekam, kurā...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina sagatavoties šonedēļ gaidāmajām salnām
Lai gan aprīlis mūs lutinājis ar vasarīgi siltiem laikapstākļiem, šajā nedēļā gaidāmas pavasara salnas. Lai izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, apskādētiem augiem un ražas zuduma,...
Lasīt tālākNedēļas izskaņā laiks kļūs aukstāks un daudzviet gaidāma salna
Šonedēļ, līdz ar aukstākas gaisa masas ieplūšanu Latvijas teritorijā, gaiss ir kļuvis ievērojami vēsāks. Sagaidījām arī lietu un šīs sezonas pirmo stipro pērkona negaisu, kas dažviet...
Lasīt tālākLieldienu brīvdienās vairākiem ātrumpārkāpējiem atņemtas tiesības
Aizvadītajās četrās Lieldienu brīvdienās Valsts policija pastiprināti uzraudzīja ceļu satiksmes drošību, uzsvaru liekot tam, lai autovadītāji nesēstos pie stūres reibumā. Kopumā šajās...
Lasīt tālākMācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem
Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu)...
Lasīt tālākVai bērnudārza un pamatskolas internātam ir vieta 21. gadsimtā?
Dzīvošana internātā nav bērna otrās mājas. Tas ir pretrunā ar bērna tiesībām dzīvot ģimenē, kas ir pamatu pamats viņa pilnvērtīgai attīstībai un sagatavošanai patstāvīgai dzīvei....
Lasīt tālāk