LTRK plāno izvērst Latvijā ražotā izvēli veicinošu kampaņu
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar partneriem plāno atbalstīt vietējos Latvijas ražotājus ar vērienīgu kampaņu, kura aicinās iedzīvotājus izvēlēties Latvijas produktus.
Lai atbalstītu vietējās produkcijas ražotājus, kurus skāris Krievijas embargo, LTRK plāno uzsākt vietējās produkcijas pašpatēriņu veicinošu kampaņu, kura organizēšanā jau iesaistījusies virkne partneru – banka Citadele, reklāmas aģentūra DDB Latvia, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija (apvieno Rimi, Maxima un Narvessen tirdzniecības tīklus), Latvijas Tirgu savienība (pārstāvēti 17 lielākie Latvijas tirgi), veikalu tīkls ELVI, Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Zemnieku Saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Darba devēju konfederācija, kā arī virkne Latvijas uzņēmēju – ražotāju.
Kampaņa radīta ar mērķi samazināt Krievijas noteiktā embargo sekas un veicināt efektīvus pasākumus Latvijas tautsaimniecības uzlabošanā. Kampaņā aicināti iesaistīties gan Latvijas lauksaimnieki, gan vietējiem pārtikas tirgotāji.
Plašāk par kampaņu tiks informēts preses konferencē, kas notiks pirmdien, 25.augustā plkst. 12:00 notiks Uzņēmēju nama Konferenču zālē (Kr.Valdemāra ielā 35, Rīga)
Vēl par tēmu:
“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālāk