Uzņēmumi aktīvi piesaka dalību gada balvai „Latvijas Eksportprece 2016”
Pašmāju uzņēmumi aktīvi izrāda interesi dalībai konkursā „Latvijas Eksportprece 2016”, ko organizē Latvijas Eksportpadome ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā esošiem un strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.
Jau vairākus gadus pēc kārtas konkurss „Latvijas Eksportprece 2016” pauž atzinību un godina Latvijas komersantus, kas sasnieguši labus rezultātus eksportspējīgu produktu ražošanā. Kā norāda Latvijas Eksportpadomes pārstāvis – eksperts Aivars Kalniņš, arī šogad manāma pastiprināta interese par dalību konkursā.
„Neraugoties uz sarežģīto situāciju Latvijas eksporta tirgos dažādu ģeopolitisku iemeslu dēļ, mūsu valsts uzņēmēji turpina apliecināt savu spēju ātri un sekmīgi sameklēt jaunus tirgus un startēt tajos ar konkurētspējīgiem produktiem. Arī šogad, izskatot pieteikumus dalībai konkursā „Latvijas Eksportprece 2016”, varam pārliecināties, ka Latvija ir valsts ar atvērtu ekonomiku un eksports ir viens no svarīgākajiem tautsaimniecības izaugsmes balstiem. Latvijai viennozīmīgi ir ko piedāvāt pasaulei, par ko mums arī liels prieks,” atzīmē A.Kalniņš.
Latvijas Eksportpadome gada balvu „Latvijas Eksportprece 2016” organizē, lai vienlaikus novērtētu uzņēmumu sniegumu un ieguldījumu savā un visas valsts attīstībā, kā arī lai dotu iespēju uzņēmumiem iegūt papildu atbalstu eksporta un uzņēmējdarbības kopumā veicināšanai. Konkursa laureātiem būs iespēja saņemt ne tikai balvu, bet arī reklāmas un publicitātes iespējas „Latvijas Eksportpadomes” informatīvo atbalstītāju medijos, tiks dota iespēja izmantot konkursa „Latvijas Eksportprece 2016″ laureāta zīmi uz savu produktu iepakojumiem un informatīvajos materiālos. Informācija par visiem konkursa dalībniekiem tiks ievietota digitālajā albumā “Latvia Export” ar tiešsaisti uz uzņēmuma mājas lapu.
Pērn Latvijas Eksportpadomes apbalvojums „Latvijas Eksportprece 2015” tika pasniegts vairāk nekā divdesmit Latvijas uzņēmumiem, kas pierādījuši sevi kā veiksmīgus eksportētājus, paplašinājuši eksporta tirgus un apgrozījumu, kā arī snieguši ieguldījumu Latvijas ekonomikas izaugsmē un valsts tēla veidošanā ārvalstīs. Viens no laureātiem, kas arī šogad pieteicis dalību konkursa, ir zemnieku saimniecība Veckūkuri. Pērn viņi balvu saņēma par jaunu dabisku eksporta produktu ieviešanu. Pagājušajā gadā zemnieku saimniecība eksporta tirgum izstrādājusi svaigā siera lodītes eļļa ar dažādām garšvielām, kas iemieso Latvijas dabas bagātības. Strenču novada zemnieku saimniecība “Veckūkuri”, kas vairāk pazīstami ar zīmolu “Mans piens” ir pirmie, kas Latvijas tirgū ieviesa svaigpienu, kā arī ražo daudzus dabiskus un augstvērtīgus piena produktus. Viens no patērētāju iemīļotākajiem produktiem ir jogurti, kuru ražošanā tiek izmantota arī citu Latvijas ražotāju produkcija, tādējādi zemnieku saimniecība popularizē ne tikai savu, bet arī citu Latvijas zīmolu produkciju. Kā atzīst zs Veckūkuri saimniece Ilvija Jakovina, dalība konkursā sniegusi saimniecībai gan lielāku atpazīstamību, gan motivāciju darboties tālāk ar jaunu sparu.
“Dalība konkursā „Latvijas Eksportprece 2015” un saņemtais novērtējums ir jauka motivācija turpināt attīstīties un augt. Ir liels prieks, ka tagad saimniecību “Veckūkuri” zina katrs un varam teikt, ka tā atpazīstamība ir būtiski augusi, līdz ar to arī pieprasījums pēc mūsu ražotajām precēm. Jebkurš atbalsts un paldies uzņēmējiem, kas ikdienas strādā, lai celtu Latvijas prestižu un ieguldītu tautsaimniecībā, nozīmē ļoti daudz, tas dod spēkus turpināt pierādīt, ka mēs spējam kāpināt savu konkurētspēju un veiksmīgi darboties gan vietējā, gan ārvalstu tirgū. Sajūta, kad tevi novērtē ir neaprakstāma, tas dod stimulu nākotnei,” norāda I.Jakovina.
Konkursa dalībnieki varēs izmantot “Latvijas Eksportprece 2016” marķējumu, tādējādi uzsverot savu produktu vai pakalpojumu pievienoto vērtību vietējā tirgū, kā arī ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar “Quality Product of Latvia” kvalitātes zīmi.
Plašāku informāciju un pieteikuma formu skatiet : http://fluidsurveys.com/s/latvijas-eksportprece/
Vēl par tēmu:
Jūlijā uzlabojas uzņēmēju noskaņojums apstrādes rūpniecībā un mazumtirdzniecībā
Uzņēmēju noskaņojums 2025. gada jūlijā turpina uzlaboties apstrādes rūpniecībā, un tas ir optimistiskākais pēdējo trīs gadu laikā, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) veikto...
Lasīt tālākKas mainīsies alkohola iegādē veikalos no 1. augusta
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, no 1.augusta noteikti jauni alkohola tirdzniecības laika ierobežojumi. Ar grozījumiem ierobežots laiks, kurā mazumtirdzniecībā, tostarp tīmekļvietnēs...
Lasīt tālākLatvijas vadošie kafijas grauzdētāji dodas uz Brazīliju un Kolumbiju
Lai stiprinātu savu pozīciju tirgū un turpinātu sadarbību tikai ar labākajiem kafijas piegādātājiem, Latvijas vadošās grauzdētavas Rocket Bean komanda šovasar devās uz Brazīlijas un...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugumu jūnijā veicināja nepārtikas preču apgrozījuma kāpums
Šā gada jūnijā gada laikā piedzīvots neliels mazumtirdzniecības apgrozījuma pieaugums. Straujāku izaugsmi kavēja pārtikas un degvielas tirdzniecības kritums, savukārt to veicināja nepārtikas...
Lasīt tālākŠogad būtiski auguši ārvalstu viesu tēriņi Latvijā
Pēc Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) datiem 2025. gada pirmajos piecos mēnešos Latviju apmeklēja 533 880 ārvalstu viesu. Tas ir par 12,9% vairāk nekā tajā pašā periodā pērn. Pieaug...
Lasīt tālākValdība akceptē grozījumus Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumā
Plānots noteikt vienlīdzīgus nosacījumus bezdarbnieka statusa iegūšanai un saglabāšanai darba ņēmējiem un pašnodarbinātām personām. Turpmāk pašnodarbinātajiem, tāpat kā darba ņēmējiem,...
Lasīt tālākLBAS pauž neizpratni par LDDK prezidenta A. Bites publiskajiem izteikumiem
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) dalīborganizācijas ir sašutušas un pauž dziļu neizpratni par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) prezidenta Andra Bites izteikumiem...
Lasīt tālākBudžeta plānošana maziem uzņēmumiem: 5 padomi
Mazie uzņēmumi bieži vien ir vietējās ekonomikas dzinējspēks – tie veido darba vietas, attīsta kopienas un ienes jaunas idejas tirgū. Baltijas valstīs MVU loma ir izteikta: Latvijā tie...
Lasīt tālākUzņēmēju vislabāk novērtētā publiskās pārvaldes institūcija, ar kuru tie saskaras, ir CSDD, bet vissliktāk – būvvaldes
Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) ir apkopojusi uzņēmēju viedokļus par sadarbību ar publiskās pārvaldes institūcijām un aptaujas...
Lasīt tālākPopulārākie attālinātā darba galamērķi – Spānija, Zviedrija un Lielbritānija
Pēc COVID‑19 pandēmijas ir būtiski mainījušies cilvēku darba ieradumi un dzīvesveids. Uzņēmumi, kas piedāvā darbiniekiem elastīgas darba iespējas, gūst papildu vērtību darbinieku...
Lasīt tālāk