Tiek pulcēti uzņēmumi un iestādes, lai kopīgi celtu klienta servisa līmeni Latvijā
Ir sākusies pieteikšanās kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros jau astoto gadu marta mēnesī Latvijā visa sabiedrība varēs novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Turklāt kampaņa notiek ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā. Projekta galvenie partneri Swedbank, Lattelecom un Rīgas dome. Uzņēmumu kvalitatīvajā pētījumā piedalās DIVE Latvija un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) eksperti.
„Kampaņas būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt cilvēku, kas mums kādā uzņēmumā vai iestādē sirsnīgi uzsmaida, palīdz atrisināt kādu problēmu vai patīkami pārsteidz ar viesmīlīgu apkalpošanu. Savukārt uzņēmumam vai iestādei tas ir lielisks veids, kā saņemt atgriezenisko saiti no sava klienta.” iespaidos dalās projekta vadītāja Unda Krieviņa. „Katru gadu esam priecīgi redzēt, ka kampaņa uzņēmumos un iestādēs rada pozitīvu gaisotni starp kolēģiem, vairāk smaidu starp klientu servisa darbiniekiem un klientiem. Priecē, ka daudzi uzņēmumi, kampaņas laikā rīko pozitīvisma aktivitātes uzņēmuma iekšienē, kā arī organizē dažādas apmācības klientu servisa darbiniekiem, kas arī ir Labsserviss.lv projekta mērķis – vērst uzmanību klientu servisa kvalitātes uzlabošanai Latvijā”.
Šogad kampaņai pieteikušās jau šādi uzņēmumi un iestādes (alfabētiskā secībā) – Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, City Fitness, Double Coffee, Hotel Jūrmala Spa Conference centre, If Apdrošināšana, KID, Kinoteātris Cinamon, Krassky , Lattelecom, Lāči, Lieliska dāvana, Mobilly, Nordea, RIBS&ROCK, RITO, Starptautiskā lidosta “Rīga”, Steikuhaoss, Stenders, Swedbank, UniCredit Leasing, Valmieras pilsētas pašvaldība, Venden, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju restorāns Le Dome.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.labsserviss.lv. Dalības maksa kampaņā ir simboliska – 25 LVL (bez PVN). Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā. 12.aprīlī tiks noteiktas un paziņotas uzslavētākās iestādes un uzņēmumi.
Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris DIVE Latvija.
Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameru arī šogad norisināsies nozīmīga kampaņas sadaļa – tiks meklētas sabiedrībai un uzņēmumiem draudzīgākās valsts iestādes, aktualizējot klientu servisa jautājumu tieši valsts iestādēs un organizācijās.
Vēl par tēmu:
Būtiski audzis atsavināto degradēto būvju skaits
VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) 2025. gada pirmajā pusgadā atsavinājusi 26 vidi degradētas būves 14 adresēs. To vietā nākušas 11 būves sešās adresēs. Salīdzinot ar 2024....
Lasīt tālākLikvidēs AS “Ventas osta”
Otrdien, 19. augustā, Ministru kabinets (MK) apstiprināja Satiksmes ministrijas (SM) priekšlikumu izbeigt līdzdalību akciju sabiedrībā “Ventas osta”, to likvidējot. AS “Ventspils osta”...
Lasīt tālākValdība atbalsta grozījumus Darba likumā
Neskatoties uz sociālo partneru – Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības un Latvijas Darba devēju konfederācijas – atšķirīgajiem viedokļiem vairākos jautājumos, kā arī to iespējamiem...
Lasīt tālākLatvijas valdība pieņem lēmumu par līdzieguldījumu “airBaltic
Šodien, 19. augustā, valdība izskatīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu un atbalstīja 14 miljonu eiro līdzieguldījumu nacionālajā lidsabiedrībā “airBaltic,...
Lasīt tālāk2025. gada 2. ceturksnī vērojams darba tirgus aktivitātes pieaugums
Jaunākie nodarbinātības dati kopumā norāda uz pakāpenisku darba tirgus aktivitāšu atjaunošanos un sagaidāms, ka līdzīgas tendences kopumā saglabāsies arī gada otrajā pusē. Vienlaikus...
Lasīt tālākLIAA: Tūrisma nozarē vērojamas pozitīvas tendences
Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomikas stratēģiski svarīgajām nozarēm, kas būtiski veicina pakalpojumu eksportu, nodarbinātību un reģionālo attīstību. Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākRīgas svētkos par sabiedrisko transportu un autostāvvietām nav jāmaksā; būs sabiedriskā transporta papildreisi
Pilsētas iedzīvotāji un viesi 16. un 17. augustā autobusos, trolejbusos un tramvajos varēs braukt bez maksas, kā arī tiks nodrošināti vairāku transportu papildu reisi. Arī par spēkrata...
Lasīt tālākMinistru kabinets apstiprina noteikumus pārtikas preču cenu caurredzamībai un monitoringam
Ministru kabinets otrdien, 12. augustā, apstiprināja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā pārtikas preču mazumtirgotāji sniedz informāciju Centrālajai...
Lasīt tālākPirmajā pusgadā eksporta vērtība pieaugusi par 3,4%, bet jūnijā samazinājusies par 2,6%
Latvijas preču eksporta vērtība šī gada jūnijā veidoja 1398 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 2,6%, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, vērtībai sasniedzot zemāko atzīmi pēdējo...
Lasīt tālākBūvniecībā 2. ceturksnī turpinās izaugsme
Nozares aktivitātes 2025. gadā pieaug un nozarē turpinās izaugsme. Būvniecības produkcijas apjoms salīdzināmās cenās 1. pusgadā bija par 7,8% lielāks nekā 2024. gada attiecīgajā periodā...
Lasīt tālāk