• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
18/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Ikviens tālredzīgs uzņēmums domā par savas organizācijas attīstību – tieši tāpēc vadītāji bieži veic uzņēmuma darbības novērtējumus, kas palīdz saprast, kādas izmaiņas jāveic, lai uzņēmums jau tuvākajā nākotnē strādātu labāk un tās rezultāti būtu augstāki. Prakse rāda, ka šādus uzņēmuma darbības novērtējumu bieži vien pieprasa arī investori un potenciālie sadarbības partneri.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) palīdz izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājās puses, iespējas izaugsmei un apdraudējumus esošajai darbībai, lai sniegtu uzņēmumiem iespēju saprast, kā veiksmīgāk plānot savas turpmākās darbības.

SDTIC vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka organizācijas novērtējums ir sistemātisks, derīgas informācijas iegūšanas process par organizācijas darbību un faktoriem, kas ietekmē tās sniegumu. “Organizācijas pastāvīgi cenšas pielāgoties apstākļiem. Tomēr ne vienmēr šie mēģinājumi ir veiksmīgi. Lai labāk saprastu, ko organizācijas var mainīt un ko viņām vajadzētu mainīt, organizācijas var veikt uzņēmuma izvērtēšanu. Tas var palīdzēt organizācijām iegūt noderīgu informāciju par viņu darbību, identificēt svarīgus faktorus, kas palīdz vai traucē tiem sasniegt rezultātus, kā arī iegūt tiem priekšrocības attiecībā pret konkurentiem,” norāda A. Jodis.

Tāpat viņš uzsver, ka arvien biežāk no investoru puses pieaug pieprasījumi pēc šāda veida novērtējuma, jo tie, kas izvēlas ieguldīt konkrēto uzņēmumu attīstībā, vēlas būt pārliecināti par organizācijas darbību un sasniedzamajiem rezultātiem.

A. Jodis piebilst, ka, lai uzņēmums, valsts vai nevalstiskās organizācijas u.c. institūcijas veiksmīgi darbotos, vienmēr nepieciešams objektīvs skats no malas. Esot organizācijas vadītajam vai dalībniekam, no iekšienes ir grūti saprast, kas izdodas labi, un pie kā vajadzētu vairāk piestrādāt.

Efektīvākam rezultātam pētījumus iespējams apvienot vienā, piemēram, efektīvāka tirgus situācijas analīze iekļauj konkurentu izpēti un patērētāju uzvedības analīzi.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

1,091 skatījumi




Video

Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi

24/04/2024

Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...

Lasīt tālāk
Video

LBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām

23/04/2024

30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...

Lasīt tālāk
Video

Mazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas

23/04/2024

Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...

Lasīt tālāk
Video

Prokuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas

22/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...

Lasīt tālāk
Video

Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts

18/04/2024

Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli

16/04/2024

Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...

Lasīt tālāk
Video

Ieviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā

16/04/2024

Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...

Lasīt tālāk
Video

PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību

12/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...

Lasīt tālāk
Video

Izaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā

11/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...

Lasīt tālāk
Video

BORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota

11/04/2024 | Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...

Lasīt tālāk