Picērijai “Pica LuLū” piešķir preču zīmi “Latvijas Produkts”
Norādot uz produktu augsto kvalitāti un vietējo izcelsmi, picērijai “Pica LuLū” tiek piešķirta preču zīme “Latvijas Produkts”, ko turpmāk iespējams izmantot, lai LuLū picas varētu labāk atpazīt, novērtējot to sastāvā esošo produktu vietējo izcelsmi.
Turpmāk uz “Pica LuLū” iepakojuma būs redzama “Latvijas Produkts” simbolika. “Lielākā daļa no produktiem – milti, siers, gaļa, kurus lietojam picu gatavošanā ir ražoti Latvijā. Veicam lielu darbu kvalitatīvāko produktu atlasē un vietējie ražotāji mums var piedāvāt labāko, tādēļ uzskatam, ka ar to ir jālepojas un tas īpaši jāparāda, lai pircēji varētu vienkāršāk atrast un izvēlēties uztura lietot vietējo ražotāju produktus,” norāda “Pica LuLū” mārketinga daļas vadītāja Inese Vētra.
Galvenie „Latvijas produkts” darbības virzieni ir sabiedrības izglītošana un informēšana par paaugstinātu vietējo ražotāju konkurētspēju, apliecinātu produktu kvalitāti un ļautu patērētajiem izdarīt izvēli par labu Latvijas produktiem.
“Sabiedrība kļūst arvien informētāka un vairāk uzmanības pievērs ne tikai pārtikas labajai garšai, bet arī kvalitātei un labprātāk izvēlas produktus, kas auguši un apstrādāti tepat Latvijā. Tā ir gan vēlme atbalstīt vietējos ražotājus, gan arī pamatota pārliecība, ka mūsu platuma grādos audzētie dārzeņi, maize un citi produkti ir vērtīgāki. Tas liek arī uzņēmumiem vairāk domāt par apliecinājumiem – marķējumu – kas ļauj patērētajam šos vietējos produktus atpazīt,” atzīmē biroja “Latvijas Produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.
No 1. novembra, Latvijā norisināsies visaptveroša kampaņa Latvijas vietējo produktu iepazīšanai, popularizēšanai un izcelšanai, tādējādi atbalstot vietējos ražotājus un pakalpojumu sniedzējus, kā arī Latvijas ekonomiku kopumā. Kampaņas laikā paredzēts pastiprināti informēt Latvijas iedzīvotājus par precēm un pakalpojumiem, kas ir ražoti Latvijā. Uzņēmumi, kas pieteikušies dalībai informatīvajā kampaņā, iepazīstinās patērētājus ar savu produkciju, apstiprinot tās kvalitāti un izcelsmi. Galvenās aktivitātes plānotas ar mērķi veicināt vietējo uzņēmumu produkcijas atpazīstamību, kā arī informēt iedzīvotājus, ka, izvēloties Latvijas preci, ieguvējs ir ražotājs, patērētājs un Latvijas valsts kopumā.
Ar preču zīmi “Latvijas Produkts” tiek marķēti produkti, kuru tapšanā lielākā pievienotā vērtība (vismaz 51%) radīta Latvijā, un kas atbilst kvalitātes kritērijiem.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālāk