Nobriedusi situācija jaunas paaudzes partnermārketinga tīkla ieviešanai Latvijā
Atsaucoties uz arvien pieaugošo pieprasījumu pēc jaunas – ērtas un pietiekami funkcionālas partnermārketinga (affiliate mārketing) sistēmas, uzņēmums “Innovative E-Business Technologies” uzsācis darbu pie jauna, starptautiska tīkla izveides un ieviešanas tirgū.
Uzņēmumi un mediji, kas izmantojuši partnermārketinga programmas, nereti atzinuši, ka saskaras ar dažādām problēmām programmu piemērošanā, līdz šim tās nav bijušas pietiekoši funkcionālas un spējīgas transformēties atbilstoši katra komersanta un piedāvātā produkta specifikai. Tāpat bieži vien nākas saskarties ar dažādām neskaidrībām nepilnīgi izklāstīto noteikumu un sadarbības partneru nepietiekamas piesaistes dēļ.
“Innovative E-Business Technologies” jau gandrīz gadu strādājot pie jauna, starptautiska partnermārketinga tīkla izveides, konsultējušies ar uzņēmumiem, lai piedāvātu ne vien ērtu un plaši funkcionālu sistēmu, bet arī nodrošinātu maksimālu atdevi no šīs partneru mārketinga idejas, kas arvien lielāku popularitāti gūst visā pasaulē.
Partnermārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu, turpretī produkta ražotājs – plašu tirdzniecības tīklu.
“Partnermārketinga idejas pamatā ir savstarpēji izdevīga sadarbība uzņēmumu un mediju jeb pārdevēju starpā. Lai šos darījumus padarītu pieejamus, ērti izmantojamus un pārlūkojamus ir jārada pietiekoši komplicēta un pārdomāta sistēma, pie kā arī strādājam. Pretējā gadījumā šī mārketinga metode netiek pienācīgi izmantota un nevar sniegt maksimālo atdevi,” norāda “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.
Jaunais partnermārketinga tīkls veidots, pieskaņojot to katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Tajā katrs potenciālais pārdevējs var nepārtraukti sekot līdzi veiktajiem darījumiem un nopelnītajām komisijas maksām, izvērtēt sevis izvietoto reklāmu tūlītējo un ilgtermiņa atdevi. Vienkārši lietojamā platforma ļauj ātri iegūt visu nepieciešamo informāciju un veidot rezultatīvus darījumus.
Jaunās paaudzes tīkls piesaistīs ne vien uzņēmumu, bet arī partneru – pārdevēju, mediju – uzmanību, jo tā ir lieliska iespēja, kā nopelnīt, reklamējot konkrētā uzņēmuma produkciju. Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas iesaistīties partnermārketinga tīklā, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu [email protected].
Vēl par tēmu:
Būtiski audzis atsavināto degradēto būvju skaits
VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) 2025. gada pirmajā pusgadā atsavinājusi 26 vidi degradētas būves 14 adresēs. To vietā nākušas 11 būves sešās adresēs. Salīdzinot ar 2024....
Lasīt tālākLikvidēs AS “Ventas osta”
Otrdien, 19. augustā, Ministru kabinets (MK) apstiprināja Satiksmes ministrijas (SM) priekšlikumu izbeigt līdzdalību akciju sabiedrībā “Ventas osta”, to likvidējot. AS “Ventspils osta”...
Lasīt tālākValdība atbalsta grozījumus Darba likumā
Neskatoties uz sociālo partneru – Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības un Latvijas Darba devēju konfederācijas – atšķirīgajiem viedokļiem vairākos jautājumos, kā arī to iespējamiem...
Lasīt tālākLatvijas valdība pieņem lēmumu par līdzieguldījumu “airBaltic
Šodien, 19. augustā, valdība izskatīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu un atbalstīja 14 miljonu eiro līdzieguldījumu nacionālajā lidsabiedrībā “airBaltic,...
Lasīt tālāk2025. gada 2. ceturksnī vērojams darba tirgus aktivitātes pieaugums
Jaunākie nodarbinātības dati kopumā norāda uz pakāpenisku darba tirgus aktivitāšu atjaunošanos un sagaidāms, ka līdzīgas tendences kopumā saglabāsies arī gada otrajā pusē. Vienlaikus...
Lasīt tālākLIAA: Tūrisma nozarē vērojamas pozitīvas tendences
Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomikas stratēģiski svarīgajām nozarēm, kas būtiski veicina pakalpojumu eksportu, nodarbinātību un reģionālo attīstību. Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākRīgas svētkos par sabiedrisko transportu un autostāvvietām nav jāmaksā; būs sabiedriskā transporta papildreisi
Pilsētas iedzīvotāji un viesi 16. un 17. augustā autobusos, trolejbusos un tramvajos varēs braukt bez maksas, kā arī tiks nodrošināti vairāku transportu papildu reisi. Arī par spēkrata...
Lasīt tālākMinistru kabinets apstiprina noteikumus pārtikas preču cenu caurredzamībai un monitoringam
Ministru kabinets otrdien, 12. augustā, apstiprināja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā pārtikas preču mazumtirgotāji sniedz informāciju Centrālajai...
Lasīt tālākPirmajā pusgadā eksporta vērtība pieaugusi par 3,4%, bet jūnijā samazinājusies par 2,6%
Latvijas preču eksporta vērtība šī gada jūnijā veidoja 1398 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 2,6%, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, vērtībai sasniedzot zemāko atzīmi pēdējo...
Lasīt tālākBūvniecībā 2. ceturksnī turpinās izaugsme
Nozares aktivitātes 2025. gadā pieaug un nozarē turpinās izaugsme. Būvniecības produkcijas apjoms salīdzināmās cenās 1. pusgadā bija par 7,8% lielāks nekā 2024. gada attiecīgajā periodā...
Lasīt tālāk