Mediju plānošana – viens no svarīgākajiem rezultatīvas reklāmas kampaņas elementiem
Laikā, kad konkurence starp uzņēmumiem strauji pieaug, ikvienam ir svarīgi nākt klajā ar pareizo vēstījumu īstajā laikā un īstajā komunikācijas kanālā. Līdz ar to šodien viens no svarīgākajiem rezultatīvas reklāmas kampaņas elementiem ir mediju plānošana, jo tās darbības lauks ir reklāmas vēstījuma nogādāšana mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Pareizi saplānojot to, kur reklāma parādīsies, iespējams sasniegt lielu mērķauditoriju, kas rezultēsies ar jauniem klientiem.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka mediju plānošana nodrošina ievērojamu reklāmas kampaņas efektivitātes pieaugumu: “Izmantojot mediju plānu, iespējams sadalīt reklāmas tēriņus un resursus pa dažādiem tiešsaistes un bezsaistes kanāliem, piemēram, apmaksātām reklāmām dažādās mediju platformās, videoreklāmām vai īpaši veidotam saturam.”
Viņš turpina, ka kamēr reklāmas vēstījumu apskates iespēju dažādība ir palielinājusies, kopējais laiks, kas tiek atvēlēts reklāmas apskatei, nav mainījies, līdz ar to ļoti svarīga ir mediju izvēle. “Mediju izvēle ir viens no svarīgākajiem mediju plāna posmiem, jo nepareizs lēmums par kādu no mediju var rezultēties ar to, ka var netikt sasniegta pietiekami liela mērķauditorija un reklāmas centieni cieš neveiksmi,” skaidro A. Jodis.
Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties gan ar pieredzējušiem mārketinga ekspertiem, gan arī ar pašiem reklāmdevējiem, tādējādi sasniedzot uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus un arī reklāmas kampaņas mērķus, atrodot optimālāko mediju kombināciju atbilstošu konkrētai kampaņai un iespējām.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts.
Vēl par tēmu:
Mazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālāk