Latvijas produkts: Jo vairāk izmantosim vietējos produktus – jo labāk dzīvosim
Tuvojoties brīdim, kad mūsu naudas makos redzēsim vien tikai eiro, jūtama neliela sabiedrības depresija. Birojs „Latvijas produkts” ir pārliecināts – jo vairāk izmantosim vietējos produktus – jo labāk dzīvosim, tādējādi, izceļot pašmāju ražotājus, tradīcijas un neaizmirstot, ka ir lietas, ko mums nevarēs atņemt – darba sparu un produktu kvalitāti, ko nespēj piedāvāt neviena cita Eiropas valsts.
Šobrīd, sākoties valsts jubilejas mēnesim, “Latvijas Produkts” rīko vērienīgu kampaņu, kas ilgs līdz gada beigām, atgādinot iedzīvotājiem, ka mums ir ļoti daudz vietējo ražotāju un uzņēmumi vēl joprojām aicināti pieteikt dalību.
„Pēdējie divi mēneši ir brīdis pirms lielajām pārmaiņām. Drīz mums būs nepieciešams norēķināties ar naudu, kāda ir gandrīz visā Eiropā, tādējādi mazinot savu identitāti, bet mēs nevaram pazaudēt to, kas ir mūsu sirdīs. Mūsu biroja mērķis ir atgādināt un izcelt visu labo, ko spējam radīt paši, tādējādi pierādot, ka esam bagāta valsts ar savām vērtībām, tradīcijām un cilvēkiem, kas šeit dzīvo,” uzsver biroja „Latvijas produkts” pārstāve Ieva Rozenberga.
Lai vēl vairāk stiprinātu vietējos ražotājus un par viņu produktiem uzzinātu arvien lielāks skaits iedzīvotāju, birojs “Latvijas Produkts” pagarina kampaņu “Savējie!” līdz gada beigām, dodot iespēju pieteikties jaunus uzņēmumus. Jau šobrīd kampaņā piedalās tādi uzņēmumi kā Kurzemes gaļsaimnieks, Vidzemes maiznīca, Druvas saldējums, Saldus gotiņa, Dimdiņi, Mans piens, Latgales bekons, “Antaris” konditorejas fabrika “Mōra” un daudzi citi.
Informatīvās kampaņas “Savējie!” ietvaros tiek realizētas dažādas mārketinga un sabiedrisko attiecību, komunikācijas veicināšanas aktivitātes ar mērķi piesaistīt gan sabiedrības, gan mediju, gan arī noteiktu mērķa grupu uzmanību Latvijas produktiem, vietējiem ražotājiem, to produkcijas kvalitātei. Aktivitāšu laikā uzņēmumiem iespējams iesaistīties, par sevi pastāstot, parādot, kā arī piedāvājot savu produktu degustācijām un ne tikai. Kampaņas norises laikā aktivitātes iespējams paplašināt, pielāgojoties katra uzņēmuma vēlmēm, specifikai un iespējām.
Piedaloties biroja „Latvijas produkts” informatīvajā akcijā „Savējie!” uzņēmumi ne tikai gūs sajūtu, ka viņi ir liela un nozīmīga šīs valsts daļa, bet arī spēs izcelt savu vārdu starp citiem savas nozares uzņēmumiem.
Lai pieteiktos vietējo uzņēmumu informatīvajā kampaņā, interesenti tiek aicināti sūtīt pieteikumu brīvā formā uz e-pastu [email protected] vai sazināties ar biroju “Latvijas Produkts” pa telefonu +371 26831571
Vēl par tēmu:
2025. gada 2. ceturksnī vērojams darba tirgus aktivitātes pieaugums
Jaunākie nodarbinātības dati kopumā norāda uz pakāpenisku darba tirgus aktivitāšu atjaunošanos un sagaidāms, ka līdzīgas tendences kopumā saglabāsies arī gada otrajā pusē. Vienlaikus...
Lasīt tālākLIAA: Tūrisma nozarē vērojamas pozitīvas tendences
Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomikas stratēģiski svarīgajām nozarēm, kas būtiski veicina pakalpojumu eksportu, nodarbinātību un reģionālo attīstību. Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākRīgas svētkos par sabiedrisko transportu un autostāvvietām nav jāmaksā; būs sabiedriskā transporta papildreisi
Pilsētas iedzīvotāji un viesi 16. un 17. augustā autobusos, trolejbusos un tramvajos varēs braukt bez maksas, kā arī tiks nodrošināti vairāku transportu papildu reisi. Arī par spēkrata...
Lasīt tālākMinistru kabinets apstiprina noteikumus pārtikas preču cenu caurredzamībai un monitoringam
Ministru kabinets otrdien, 12. augustā, apstiprināja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā pārtikas preču mazumtirgotāji sniedz informāciju Centrālajai...
Lasīt tālākPirmajā pusgadā eksporta vērtība pieaugusi par 3,4%, bet jūnijā samazinājusies par 2,6%
Latvijas preču eksporta vērtība šī gada jūnijā veidoja 1398 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 2,6%, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, vērtībai sasniedzot zemāko atzīmi pēdējo...
Lasīt tālākBūvniecībā 2. ceturksnī turpinās izaugsme
Nozares aktivitātes 2025. gadā pieaug un nozarē turpinās izaugsme. Būvniecības produkcijas apjoms salīdzināmās cenās 1. pusgadā bija par 7,8% lielāks nekā 2024. gada attiecīgajā periodā...
Lasīt tālāk2024. gadā par 15,1% pieaudzis digitālajās platformās rezervēto viesu nakšu skaits Latvijā
Latvijā 2024. gadā tika pavadīti 1,77 milj. viesu nakšu1, kas rezervētas kādā no četrām digitālajām platformām – Booking.com, Airbnb, Expedia Group un Tripadvisor, liecina jaunākie Centrālās...
Lasīt tālākPētījums: Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls
Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls, tās priekšrocības ir specializētās rehabilitācijas programmas un augsti kvalificēti speciālisti, liecina pētījuma rezultāti par...
Lasīt tālākairBaltic uzsāk piešķirt lidmašīnām Baltijas pilsētu nosaukumus
Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir uzsākusi piešķirt savām Airbus A220-300 lidmašīnām Baltijas valstu pilsētu nosaukumus, balstoties uz 2024. gadā airBaltic rīkoto Baltijas mīlētāko pilsētu...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībai jūnijā straujākā izaugsme pēdējo trīs gadu laikā
Augot ārējam pieprasījumam un eksportam, apstrādes rūpniecības izlaidei jūnijā bija vērojama strauja izaugsme. 2025.gada jūnijā, salīdzinot ar 2024.gada jūniju, gan pēc neizlīdzinātiem...
Lasīt tālāk