“Latvijas Produkts” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un lepoties ar pārbaudītām vērtībām
Šī brīža krīzes situācija ir likusi daudziem uzņēmumiem pārdomāt savu darbību – piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt produkta pozicionēšanu tirgū arī vietējiem ražotājiem un lauksaimniekiem ir kļuvis par izaicinājumu. Lai arī Covid-19 krīze zināmā mērā ir pavērusi vietējiem ražotājiem plašākas iespējas vietējā tirgū, preču ražotāji Covid-19 krīzes laikā izjūt papildu grūtības, ko izraisa pasaulē ieviestie pasākumi vīrusa izplatības ierobežošanai. Lai palīdzētu šajā krīzē vietējiem uzņēmumiem attīstīties, birojs “Latvijas Produkts” sniedz iespēju vietējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm, kas palīdzēs pircējiem ne tikai izdarīt pareizo izvēli, bet arī vairot pārliecību par uzņēmuma vērtību.
“Latvijas Produkts” ne tikai aicina Latvijas iedzīvotājus atbalstīt vietējos ražotājus, bet piedāvā pašiem ražotajiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm .
“”Latvijas produkts” ārkārtējās situācijas laikā aicina izvēlēties vietējo lauksaimnieku un ražotāju produkciju, jo tādējādi iespējams atbalstīt ne tikai lauksaimniecības nozari, bet arī veicināt valsts ekonomiku. Tāpat nenoliedzami, ka savā zemē saražotā produkcija vienmēr ir bijusi augstvērtīgāka un kvalitatīvāka par importēto,” norāda “Latvijas Produkts” vadītājs Alberts Jodis.
Kvalitātes zīmes palīdz cilvēkiem izmēģināt un iepazīt jaunas vai citādas garšas, lietas un sajūtas ar apziņu, ka produkts ir ražotājs Latvijā – tātad kvalitatīvs un mūsējais.
Pēc viņa sacītā pašiem uzņēmumiem būtu būtiski atgādināt un uzsvērt sava produkcija vērtīgākās īpašības.
Vietējiem uzņēmumiem ir iespēja pieteikties trīs dažādām nacionālajām kvalitātes zīmēm:
– “Latvijas Produkts” ir kvalitātes zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un kvalitāti.
– Kvalitātes zīme “Quality Product of Latvia” veidota ar mērķi Latvijas produkciju popularizēt un izcelt ārvalstu tirgū.
– Kvalitātes zīme “Dabīgs Produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai.
Kvalitātes zīmes izveidotas, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem identitāti, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā un ārvalstīs.
Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/latvijas-zimoli.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLBAS: Minimālajai algai jābūt 50% apjomā no vidējās mēneša algas valstī
17. aprīlī notiks Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes (NTSP) Sociālās drošības apakšpadomes (SDA) sanāksme, kuras ietvaros sociālie partneri trīspusējās pārrunās diskutēs...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālāk