• Rīga
    Mostly cloudy
    9°C
     
29/04/2020, Kategorija: Bizness, Ekonomika, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Šī brīža krīzes situācija ir likusi daudziem uzņēmumiem pārdomāt savu darbību – piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt produkta pozicionēšanu tirgū arī vietējiem ražotājiem un lauksaimniekiem ir kļuvis par izaicinājumu. Lai arī Covid-19 krīze zināmā mērā ir pavērusi vietējiem ražotājiem plašākas iespējas vietējā tirgū, preču ražotāji Covid-19 krīzes laikā izjūt papildu grūtības, ko izraisa pasaulē ieviestie pasākumi vīrusa izplatības ierobežošanai. Lai palīdzētu šajā krīzē vietējiem uzņēmumiem attīstīties, birojs “Latvijas Produkts” sniedz iespēju vietējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm, kas palīdzēs pircējiem ne tikai izdarīt pareizo izvēli, bet arī vairot pārliecību par uzņēmuma vērtību.

“Latvijas Produkts” ne tikai aicina Latvijas iedzīvotājus atbalstīt vietējos ražotājus, bet piedāvā pašiem ražotajiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm .

“”Latvijas produkts” ārkārtējās situācijas laikā aicina izvēlēties vietējo lauksaimnieku un ražotāju produkciju, jo tādējādi iespējams atbalstīt ne tikai lauksaimniecības nozari, bet arī veicināt valsts ekonomiku. Tāpat nenoliedzami, ka savā zemē saražotā produkcija vienmēr ir bijusi augstvērtīgāka un kvalitatīvāka par importēto,” norāda “Latvijas Produkts” vadītājs Alberts Jodis.

Kvalitātes zīmes palīdz cilvēkiem izmēģināt un iepazīt jaunas vai citādas garšas, lietas un sajūtas ar apziņu, ka produkts ir ražotājs Latvijā – tātad kvalitatīvs un mūsējais.

Pēc viņa sacītā pašiem uzņēmumiem būtu būtiski atgādināt un uzsvērt sava produkcija vērtīgākās īpašības.

Vietējiem uzņēmumiem ir iespēja pieteikties trīs dažādām nacionālajām kvalitātes zīmēm:

“Latvijas Produkts” ir kvalitātes zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un kvalitāti.

– Kvalitātes zīme “Quality Product of Latvia” veidota ar mērķi Latvijas produkciju popularizēt un izcelt ārvalstu tirgū.

– Kvalitātes zīme “Dabīgs Produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai.

Kvalitātes zīmes izveidotas, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem identitāti, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā un ārvalstīs.

Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/latvijas-zimoli.

898 skatījumi




Video

Lembergs: Bordāna sagādātās sankcijas ir atspēlējušās visām Latvijas ostām

26/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Tieslietu ministra Jāņa Bordāna (JKP) iniciētās ASV sankcijas ir sasniegušas savu mērķi – kravu apgrozījums Ventspils ostā krities uz pusi, norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs, vienlaikus...

Lasīt tālāk
Video

Produktu testēšana – veids, kā uzzināt, kādas produktu koncepcijas klientiem patīk vislabāk

26/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Produktu ražošana un piedāvāšana tirgū nekad nav viegls process – pat pieredzējušākie uzņēmēji nereti cīnās, lai pieņemtu pareizos lēmumus attiecībā uz produkta dizainu, cenu, tirdzniecības...

Lasīt tālāk
Video

Pretēji iepriekš solītajam, “airbaltic” atlaiž arī ar “Airbus” lidojošos pilotus

25/05/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Valdība šomēnes nolēma “airBaltic” piešķirt 250 miljonus eiro un norakstīt senu 36 miljonu aizdevumu. Pretī aviokompānija sola jau pēc pāris gadiem atsākt pelnīt. "airBaltic” krīzes...

Lasīt tālāk
Video

FM sāk dienesta izmeklēšanu par VID ģenerāldirektores Jaunzemes lēmumiem

25/05/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Kopš pagājušās nedēļas notikuma ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ierēdni Māri Knoku, ko dienesta ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme aizrotēja par muitas policistu, notikusi strauja attīstība....

Lasīt tālāk
Video

Efektīva organizācijas iekšējā komunikācija – tas, kas nosaka uzņēmuma panākumus ilgtermiņā

22/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Jebkura uzņēmuma neatņemama darbības sastāvdaļa ir iekšējā komunikācija. Efektīva iekšējā komunikācija palīdz nodrošināt, ka visa komanda strādā vienoti, lai sasniegtu kopēju mērķi....

Lasīt tālāk
Video

2020. gada 1. ceturksnī bezdarba līmenis Latvijā bija 7,4 %

22/05/2020

2020. gada 1. ceturksnī bezdarba līmenis Latvijā bija 7,4 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Darbaspēka apsekojuma rezultāti. Salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, bezdarba...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: COVID-19 krīzes aizsegā valdība novēršas no bezdarbniekiem, invalīdiem un bērniem

21/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Saskaņā ar valdības apstiprināto Finanšu ministrijas informatīvo ziņojumu “Par Eiropas Savienības (ES) struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansējuma pārdalēm un risinājumiem Covid-19...

Lasīt tālāk
Video

Asociācija: EM atbalsta pasākumi viesmīlības biznesam nesasniegs vajadzīgo mērķi

21/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Ekonomikas ministrijas (EM) piedāvājums viesmīlības un izmitināšanas uzņēmumiem iziešanai no Covid-19 krīzes ir pareizs virziens, taču tas nebūs pareizais risinājums nozarei, šorīt intervijā...

Lasīt tālāk
Video

Reklāmu testi ir vienmēr aktuāli esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu sagatavošanā

20/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem...

Lasīt tālāk
Video

airBaltic atsāk lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem, Minheni un Berlīni

19/05/2020

Ar Latvijas Republikas Satiksmes ministrijas speciālo atļauju airBaltic 2020. gada 25. maijā atsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem un Minheni, bet no 2020. gada 1. jūnija lidojumus...

Lasīt tālāk