„Elvi” Valentīndienā prognozē vidējo tirdzniecības pieaugumu par 30%
„Vispasaules mīlētāju dienā – 14.februārī, jeb Sv.Valentīna dienā, veikalu tīkla „Elvi” pircēji sev un saviem mīļajiem tradicionāli izvēlas iegādāties romantiskākus pirkumus nekā ikdienā un šādu pat tendenci plānojam arī šogad. Tādēļ saviem pircējiem esam sarūpējuši daudz un dažādus pārsteigumus – gan īpašas cenas iecienītākajiem produktiem, gan tematisku, tieši Valentīndienai domātu sortimentu,” informē SIA Pārtikas Tirdzniecības Apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine, piebilstot, ka prognozētais vidējais tirdzniecības pieaugums Valentīndienā ir aptuveni 30% lielāks nekā ikdienā.
Iecienītākās „Elvi” veikalu pircēju produktu grupas šajā dienā tradicionāli ir konfektes „Raffaello” kā arī citi saldumi kārbu iepakojumos, dzirkstošie vīni, tortes, kūkas un dažādas mīļlietiņas – sveces, mīkstās rotaļlietas, suvenīri. „Gatavojoties mīlestības svētkiem, saviem pircējiem esam sarūpējuši daudz mīļus, tematiskus pārsteigumus. Jāakcentē mūsu konditorijas un kulinārijas piedāvājums šai dienai, kas katrā no reģionālajiem veikaliem ir īpašs,” stāsta L.Vārtukapteine.
„Prognozējam, ka šogad vidējais Valentīndienas tirdzniecības apgrozījums „Elvi” veikalos būs par 30% lielāks nekā ikdienā,” skaidro L.Vārtukapteine, papildinot, ka šajā svētku dienā, salīdzinot ar citām nedēļas dienām, arī pircēju vidēji iztērētā summa ir lielāka. „Atšķirībā no citiem svētkiem, Sv.Valentīna dienā pircēji ir aktīvāki visas dienas garumā un iepērkas līdz pašam vakaram. Turklāt esam novērojuši, ka pirkumi tiek izdarīti tieši šajā, nevis iepriekšējās dienās, kā, piemēram, Ziemassvētkos, Lieldienās vai Līgo,” stāsta L.Vārtukapteine.
Veikalu tīkla „Elvi” pircēju aptauja par Sv.Valentīna dienas iepirkšanās paradumiem liecina, ka 66,3% no aptaujātajiem respondentiem uzskata šo dienu par svinamu un to arī darīs. 73,3% respondentu šīs dienas pirkumiem paredz tērēt līdz Ls 20, bet 22,2% plāno tērēt no Ls 21 – 40. Tikai 3,4% aptaujāto plāno tērēt Ls 41 – 60.
56% no aptaujātajiem dāvanas un citus pirkumus plāno iegadāties veikalos, bet 25,7% plāno dāvanas saviem mīļajiem gatavot paši. 28,4% aptaujāto no pārtikas produktiem plāno iegādāties saldumus, 22,1% augļus un dārzeņus, 19,4% plāno iegādāties vieglos alkoholiskos dzērienus, bet 3,4% paredz svētku maltīti ieturēt ārpus mājas.
Uz jautājumu ko aptaujātie vēlētos paši saņemt kā Valentīndienas dāvanu, vispopulārākā atbilde bijusi „masāža”, „gredzens” un „romantiskas vakariņas sveču gaismā”. Interesanti, ka vēlamo dāvanu saraksta augšgalā ierindojas arī tādas dāvanas kā „skūpsts” un „bildinājums”, kas apliecina, ka cilvēki Valentīndienā labprāt saņemtu arī nemateriālas dāvanas.
Veikalu tīkla „Elvi” prioritāte ir vietējais cilvēks, tā ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte, vieta, kurā viņš dzīvo. „Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu,” skaidro L.Vārtukapteine.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālāk