Tiek pulcēti uzņēmumi un iestādes, lai kopīgi celtu klienta servisa līmeni Latvijā
Ir sākusies pieteikšanās kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros jau astoto gadu marta mēnesī Latvijā visa sabiedrība varēs novērtēt labu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus, iestādes un to darbiniekus. Turklāt kampaņa notiek ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā. Projekta galvenie partneri Swedbank, Lattelecom un Rīgas dome. Uzņēmumu kvalitatīvajā pētījumā piedalās DIVE Latvija un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) eksperti.
„Kampaņas būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt cilvēku, kas mums kādā uzņēmumā vai iestādē sirsnīgi uzsmaida, palīdz atrisināt kādu problēmu vai patīkami pārsteidz ar viesmīlīgu apkalpošanu. Savukārt uzņēmumam vai iestādei tas ir lielisks veids, kā saņemt atgriezenisko saiti no sava klienta.” iespaidos dalās projekta vadītāja Unda Krieviņa. „Katru gadu esam priecīgi redzēt, ka kampaņa uzņēmumos un iestādēs rada pozitīvu gaisotni starp kolēģiem, vairāk smaidu starp klientu servisa darbiniekiem un klientiem. Priecē, ka daudzi uzņēmumi, kampaņas laikā rīko pozitīvisma aktivitātes uzņēmuma iekšienē, kā arī organizē dažādas apmācības klientu servisa darbiniekiem, kas arī ir Labsserviss.lv projekta mērķis – vērst uzmanību klientu servisa kvalitātes uzlabošanai Latvijā”.
Šogad kampaņai pieteikušās jau šādi uzņēmumi un iestādes (alfabētiskā secībā) – Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, City Fitness, Double Coffee, Hotel Jūrmala Spa Conference centre, If Apdrošināšana, KID, Kinoteātris Cinamon, Krassky , Lattelecom, Lāči, Lieliska dāvana, Mobilly, Nordea, RIBS&ROCK, RITO, Starptautiskā lidosta “Rīga”, Steikuhaoss, Stenders, Swedbank, UniCredit Leasing, Valmieras pilsētas pašvaldība, Venden, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju restorāns Le Dome.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.labsserviss.lv. Dalības maksa kampaņā ir simboliska – 25 LVL (bez PVN). Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā. 12.aprīlī tiks noteiktas un paziņotas uzslavētākās iestādes un uzņēmumi.
Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībnieku, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris DIVE Latvija.
Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameru arī šogad norisināsies nozīmīga kampaņas sadaļa – tiks meklētas sabiedrībai un uzņēmumiem draudzīgākās valsts iestādes, aktualizējot klientu servisa jautājumu tieši valsts iestādēs un organizācijās.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālākSaeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālākAttālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū
Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecības apjomi uzrādījuši pēdējo gadu pieauguma rekordu
Saglabājoties augošam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide 2025. gada septembrī gada griezumā bija straujākā kopš 2022. gada jūnija. Izaugsme turpinās jau septīto mēnesi...
Lasīt tālākReformas pusceļā: nepieciešama politiskā griba un mērķtiecīga īstenošana
Ārvalstu investori novērtē atklātu dialogu ar valdību un manāmu reformu progresu, taču atzīmē, ka reformas bieži norit pārāk lēni un progress nereti apstājas pusceļā. Turklāt investorus...
Lasīt tālākBudžeta komisija atbalsta pasākumus vietējo un ārvalstu investoru nodokļu sloga līdzsvaram
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Lai uzlabotu uzņēmumu piekļuvi finanšu resursiem, samazinātu...
Lasīt tālākArodbiedrība aicina steidzami risināt kritiski zemo autobusu šoferu atalgojumu
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija (LPPA) un Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrība (LAKRS) aicina par nozari atbildīgo Satiksmes ministriju steidzami...
Lasīt tālākLBAS ceļ trauksmi: darba devēju lobijs ķēries klāt arodbiedrību tiesību ārdīšanai
Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas dienas kārtībā ir nonākuši grozījumi Darba likumā. Tādēļ Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) vadība nākamnedēļ tiksies ar Saeimas...
Lasīt tālāk“Michelin” zvaigznes atkal mirdz Latvijā – godināti izcilākie šefpavāri un restorāni
Trešdien, 22. oktobrī, Mežaparka Kokaru zālē norisinājās “MICHELIN Guide Latvia 2026” apbalvošanas ceremonija, kurā tika atklāta jaunā Latvijas restorānu izlase. Šī ir jau trešā...
Lasīt tālāk