SIA “Stiga RM” starp vērtīgākajiem Latvijas uzņēmumiem
Pēdējo divu gadu laikā tieši kokapstrādes uzņēmumi ir kļuvuši par galveno Latvijas ekonomikas dzinējspēku. Uzņēmumiem, kas spēja pamanīt specifisko tirgus konjuktūru un spēja to izmantot savā labā, 2021. gads rezultējās ar izciliem peļņas rādītājiem, un caur to arī ar ievērojamu vērtības pieaugumu. Viens no tādiem uzņēmumiem ir arī Kurzemes reģionā vadošais mežsaimniecības un kokapstrādes uzņēmums SIA “Stiga RM”, kas iekļuvis Latvijas vērtīgāko uzņēmumu TOP101, ko šogad “Prudentia” sadarbībā ar “Nasdaq Riga” prezentēja sabiedrībai jau septiņpadsmito reizi.
SIA “Stiga RM” šajā sarakstā ierindojās 72. vietā ar uzņēmuma vērtību 93,04 miljonu eiro apmērā un 43,8 miljonu apgrozījumu 2021. gadā. Kā atzīst “Stiga RM” vadītājs Andris Ramoliņš, arī šis gads uzņēmumam ir bijis ne tikai izaicinājumu, bet arī intensīva darba piepildīts.
“Šogad esam sākuši darbu pie Kuldīgas rūpnīcas modernizācijas un inovatīvu, ilgtspējīgu produktu izstrādes. Modernizācijas darbi ir ļāvuši mums palielināt rūpnīcas darba ražīgumu un nodrošināt ilgtspējīgu attīstību meža nozarē. Mēs strādājam pie tā, lai “Stiga RM” būtu konkurētspējīga pasaules tirgos un spētu ieņemt tur stabilu vietu. Esam gandarīti par uzņēmuma izaugsmi un panākumiem, bet noteikti neapstājamies pie sasniegtā,” norāda A. Ramoliņš.
Tāpat, lai attīstītos vēl straujāk, šogad uzņēmums jau iegādājies 813 hektāru meža zemes, ko uzņēmums apņēmies ne tikai apsaimniekot ilgtspējīgi, kvalitatīvi un produktīvi, bet saglabāt arī nākamajām paaudzēm. “Esam ļoti pagodināti par meža īpašnieku izrādīto uzticību un darām visu, lai to attaisnotu,” piebilst A. Ramoliņš.
Šī gada lielākais izaicinājums, kā atzīst “Stiga RM” vadītājs, bijis Krievijas agresīvais iebrukums Ukrainā. Tas licis domāt ne tikai par to, kā ar saviem darbiem palīdzēt Latvijai, bet kā atbalstīt arī Ukrainu. “Vienmēr esmu uzskatījis, ka vienīgais veids, kā mēs varam stingri pastāvēt par savu valsti ir tad, ja esam vienota kā tauta un nācija. Līdz ar to arī savā atbalstā Ukrainai “Stiga RM” kolektīvs vienmēr ir bijis vienots un esam meklējuši veidus kā sniegt savu atbalstu tiem, kam tas šobrīd nepieciešams visvairāk. Uz to mudinām arī citus uzņēmumus un Latvijas iedzīvotājus,” piebilst A. Ramoliņš.
Arī nākamgad uzņēmums apņēmīgi turpinās iesāktos izaugsmes plānus, lai attīstītos ne tikai pats uzņēmums, bet arī meža un kokapstrādes nozares un mūsu valsts kopumā.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk