• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
06/10/2023, Kategorija: Ekonomika

Ņemot vērā šā brīža laikapstākļus, kā arī ilgtermiņa laika prognozi, kas liecina par temperatūras pazemināšanos ar tendenci tai saglabāties zemai, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) pirmdien, 9. oktobrī, uzsāks apkures pieslēgšanu. Ņemot vērā jauno funkcionalitāti, kas ļauj katram dzīvokļu īpašniekam savlaicīgi uzzināt apkures pieslēgšanas dienu, nevis nedēļu, kad tiek uzsākta apkures sezona, RNP aicina dzīvokļu īpašniekus ar šo informāciju iepazīties pašapkalpošanās vortālā e-parvaldnieks.lv un RNP mobilajā aplikācijā, kas tur būs pieejama no 7. oktobra. Apkures pieslēgšana gandrīz 3000 ēkām ar centralizēto siltumapgādes sistēmu tiks nodrošināta nedēļas laikā – līdz 15. oktobrim.

Līdz ar jaunās funkcionalitātes ieviešanu klientiem būs iespēja redzēt savas mājas provizorisko apkures pieslēgšanas termiņu un būs pieejama arī informācija par situācijām, ja pieslēgšanas gaitā jāveic neplānoti darbi. Pieteikumus saistībā ar nepilnībām apkures sistēmas darbībā būs iespējams reģistrēt tieši vortālā e-parvaldnieks.lv, mobilajā lietotnē vai ar virtuālā asistenta “Juris” starpniecību. Tāpat klienti redzēs visus savus reģistrētos pieteikumus, kā arī varēs sekot līdzi to izpildes statusam, saņemot papildus paziņojumus. Jaunās funkcijas lietotnē un pašapkalpošanās vortālā būs pieejamas, līdzko tiks uzsākta jaunā apkures sezona.

Māris Ozoliņš, RNP valdes priekšsēdētājs: “Lēmums par apkures pieslēgšanu pieņemts analizējot laika prognozi, kā arī tādus parametrus, kā gaisa mitrums un vēja stiprums. Nākamgad analīzē plānojam izmantot arī klientu dzīvokļos izvietotus devējus, kas ļaus informāciju par laika prognozi papildināt ar informāciju par temperatūras svārstībām un gaisa mitrumu tieši dzīvokļos. Būtiski, ka šogad apkures, pirms apkures pieslēgšanas, aizvadījām vairākas sarunu tikšanās ar AS “RĪGAS SILTUMS”, konstruktīvi analizējot aizvadītās apkures sezonas parādnieku grozu. Spējām precīzi parādīt visas veiktās darbības parāda mazināšanā māju griezumā un vienoties par apkures sezonas sākšanu RNP klientu ēkās.”

AS “RĪGAS SILTUMS” valdes priekšsēdētājs Ilvars Pētersons: “Pēc lielākā klienta, SIA Rīgas namu pārvaldnieks, pieprasījuma, dodam atļauju pieslēgt apkuri rīdziniekiem. Šosezon intensīvi strādājām, lai samazinātu siltuma tarifu, iegādājoties kurināmo diversificētos iepirkumos par izdevīgām cenām. Šo apkures sezonu uzsākam ar siltuma tarifu 87,57 eiro par megavatstundu bez PVN, kas ir teju divas reizes mazāks nekā pērn. Jāatzīmē, ka ir klienti, kas izmanto apkuri visu gadu, lai arī drēgnajās, vējainajās un lietainajās dienās, mājoklī pastāvīgi būtu komfortabli. Visas ēkas ir aprīkotas ar automatizētiem siltummezgliem, kas ļauj siltumu izmantot racionāli, mainoties laika apstākļiem. Tā ir iespēja dzīvot pastāvīgā komforta režīmā un piegādāto siltumenerģiju izmantot racionāli. Mums ir svarīga klientu labbūtība, tādēļ aicinu iedzīvotājus sekot līdzi mājas mikroklimatam, lai iekštelpu temperatūra nesamazinās zem 16 grādiem, kas var ietekmēt gan cilvēka veselību, gan ēkas konstrukcijas.”

RNP tehniski ir gatavs apkures sezonas sākšanai. Vairumam māju ar centralizēto siltumapgādes sistēmu – siltummezgli bija tehniski gatavi jau 1. septembrī. Apkures pieslēgšana notiek pēc iepriekš izstrādāta plāna, savukārt apkures sistēmas stabilizēšanas darbi pēc ēkas pieslēgšanas var ilgt divas nedēļas, bet atsevišķos gadījumos arī līdz četrām nedēļām. Mājas ir aprīkotas ar automātiskiem siltummezgliem, kas reaģē uz āra temperatūru, sasniedzot +12 grādus, tiek pārtraukta siltuma padeve, tāpēc paaugstinoties gaisa temperatūrai nav jāuztraucas, ka radiatori paliek vēsi.

RNP aicina savus klientus izmantot mobilo lietotni RNP, kuras funkcionalitāte tiek papildināta ar jaunām, klientiem aktuālām funkcijām, lai iespējami vienkāršā un ērtā veidā uzzinātu būtisko informāciju par savu nekustamo īpašumu.

Jau ziņots, ka papildus pašapkalpošanās vortālam, RNP ieviesis mobilo lietotni jeb aplikāciju “RNP”, lai nodrošinātu ērtu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu saviem klientiem. Aplikācijas lietotājs var būt ikviens RNP klients, kurš ir reģistrējies vortālā e-parvaldnieks.lv.

941 skatījumi




Video

Krievijas Federācijas pensijas izmaksās līdz 10. septembrim

29/08/2025

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no Krievijas Federācijas (KF) Pensiju un sociālās apdrošināšanas fonda ir saņēmusi aktulizētos pensiju saņēmēju sarakstus Krievijas...

Lasīt tālāk
Video

Latvijā vidējais atalgojums pirms nodokļu nomaksas – 1808 eiro

28/08/2025

2025. gada 2. ceturksnī vidējā bruto darba samaksa valstī bija 1808 eiro, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Salīdzinot ar 2024. gada 2. ceturksni, mēneša vidējais atalgojums...

Lasīt tālāk
Video

Jūlijā inflācija nemainīga – 3,8%, pārtika joprojām galvenais cenu kāpuma virzītājs

08/08/2025

Patēriņu cenu gada inflācija 2025. gada jūlijā bija līdzīga kā mēnesi iepriekš, jūnijā, atbilstoši jaunākajiem Centrālās statistikas pārvaldes datiem, proti, 3,8%. Mēneša laikā...

Lasīt tālāk
Video

Kādos gadījumos var atteikt ceļojuma apdrošināšanas atlīdzības izmaksu?

06/08/2025

Iedzīvotāji arvien biežāk ceļo un, lai izvairītos no neparedzētiem izdevumiem, iegādājas ceļojuma apdrošināšanu. Tomēr ir reizes, kad apdrošinātājs atsaka atlīdzības izmaksu. Latvijas...

Lasīt tālāk
Video

LDDK: Izdienas pensiju sistēmā jāveic ilgi apspriestās izmaiņas

31/07/2025 | Autors: Kaspars Gorkšs, LDDK ģenerāldirektors

Kā vienu no valsts budžeta izdevumu mazināšanas pasākumiem Evikas Siliņas valdība ir iezīmējusi izdienas pensiju sistēmas pārskatīšanu. Tas ir jautājums, kuram jau ilgstoši ir trūkusi...

Lasīt tālāk
Video

Kad ir īstā sezona elektrības iegādei par fiksētu cenu?

30/07/2025

Aktīva sekošana līdzi sava mājokļa elektroenerģijas patēriņam un biržas cenu svārstībām var kļūt par aizraujošu paradumu, kas ļauj jūtami ietaupīt. Tomēr arī īstajā brīdī noslēgts...

Lasīt tālāk
Video

Emocionāla iepirkšanās – kad tā kļūst par problēmu un kā to kontrolēt?

24/07/2025

Daudziem pazīstama situācija – dodies uz veikalu tikai pēc viena konkrēta pirkuma, bet mājās atgriezies ar vairākiem pilniem iepirkuma maisiem. Emocionālā iepirkšanās ir izplatīts paradums...

Lasīt tālāk
Video

Krāpnieki uzdodas par “Elektrum”

23/07/2025

Izmantojot Elektrum identitātes elementus un ziņojot par it kā nesamaksātiem rēķiniem un elektrības atslēgšanu, krāpnieki šobrīd izplata viltus paziņojumus. Uzmanīgi pārbaudiet sūtītāja...

Lasīt tālāk
Video

Joka pēc ierakstīts maksājuma mērķis var bloķēt maksājuma izpildi

18/07/2025

Caur bankām tiek veikti tūkstošiem naudas pārskaitījumu, bet vairāki simti maksājumu ik dienu tiek aizturēti uz papildu pārbaudi, veicot darījumu uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām....

Lasīt tālāk
Video

Latvijas ekonomika stagnē, kamēr kaimiņi aug: arī 2025. gadā Latvijai prognozē zemāko IKP pieaugumu Baltijā

17/07/2025

Pieaugoša ģeopolitiskā nenoteiktība un spriedze pasaules tirdzniecībā iezīmē arī 2025. gada ekonomisko ainavu Baltijā, liecina globālās risku pārvaldības kompānijas “Coface” jaunākais...

Lasīt tālāk