Sabiedriskās attiecības – veids kā sasniegt augstu sabiedrības reputāciju un lojalitāti
Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā jūs to vēlaties.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka lai gan daudzi uzņēmumi atzīst sabiedriskās attiecības kā lielisku veidu, kā pilnveidot savu mārketinga pieeju un uzlabot savu reputāciju, tikai retais uzņēmums apzinās, cik svarīgi ir ieguldīt savu laiku un pūles, lai paliktu klientu redzeslokā.
“Pateicoties sabiedrisko attiecību aktivitātēm, jūs veidojat uzticamību savam zīmolam. Kad citi cilvēki runā par jums, tas vairāk ietekmē potenciālos klientus, nekā reklāma, kurai var arī nebūt tik augsta ticamība,” norāda A. Jodis.
Viņš skaidro, ka neatkarīgi no tā, cik efektīvi jūs vadāt organizāciju, jūsu darbībai nav vēlamo rezultātu, ja jūsu mērķauditorija nezina par jūsu zīmolu, panākumiem un jūsu biznesa ieguldījumu sabiedrībā. “Sabiedrisko attiecību kampaņa ir tā, kas izglīto un informē klientus par jūsu organizācijas ieguldījumu, veicina zīmola atpazīstamību, padarot to redzamāku sabiedrības acīs,” uzsver mārketinga eksperts.
“Pareiza sabiedrisko attiecību kampaņa var palīdzēt uzņēmumiem pārvarēt gandrīz visus šķēršļus un tas tikai vēlreiz apliecina to, kāpēc sabiedriskās attiecības ir būtiskas jebkuram zīmolam,” rezumē A. Jodis.
Alberta Uzņēmumu grupa izprot klientu vēlmes pēc kvalitatīva tēla izstrādes un veiksmīgas tā pozicionēšanas plašākai sabiedrībai iepriekš izvirzīto mērķu ietvaros. Alberta Uzņēmumu grupa palīdzību uzņēmumiem sniedz sadarbībā ar Nacionālo mediju grupu.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālāk